BG-Mamma

Здраве => Здравословни проблеми => Темата е започната от: xubava в ср, 23 апр 2008, 17:21



Титла: някой знае ли?
Публикувано от: xubava в ср, 23 апр 2008, 17:21
Не прочетох много от форума,но се надявам някой тук да има представа за това.
По мои изчисления и според календара ми ден преди бала ми :hug: ще "цъфна".Чувала съм,че има хапчета,които забавят или предизвикват менструация.Не използвам противозачатъчни.

Очаквам мнения по въпроса




Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: Биляна в ср, 23 апр 2008, 17:37


 Чувала съм ги, пила съм ги, но няма да ти ги кажа :)Малка си, не пий такива лекарства без консултацията с лекар.


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: афродита в ср, 23 апр 2008, 22:41
Примулот Нор5 се казват.Пих ги без лекарско предписание и нищо ми няма(не че на теб пак няма да ти има нещо... :mrgreen:).Не се пият безразборно ,когато ти хрумне да си сменяш цикъла-може просто за едно сменяне,което е много важно за теб.Пият се по 2 хапчета на ден,колкото дена искаш да го отместиш-ти си смяташ и като спреш да ги пиеш и ти идва цикъла.Мисля,че бяха 20 хапченца в шишенце общо-т.е.като ги пиеш сутрин 1 и вечер 1 всеки ден ти стигат за 10 дена-на опаковката е препоръчано и да се пият не-повече от 10 дена май,така,че....


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: asyalein в ср, 23 апр 2008, 23:41

бан?
чак и дозировки, това е хормонален препарат newsm78

и аз съм ги пила тези хапчета, по лекарско предписание :naughty:
при мен имаха гадни странични ефекти.

задължително консултация с гинеколог.
аз те разбирам, че искаш да си на бала в пълния ти блясък, но ако сега си играеш с хормоните си, то по-късно е възможно да береш големи ядове... :peace:

весело на бала :peace:


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: xubavata в чт, 24 апр 2008, 12:19
все пак е нещо пред отговора:
"Чувала съм ги, пила съм ги, но няма да ти ги кажа Малка си, не пий такива лекарства без консултацията с лекар. "

Предполага,че като отида на лекар ще ми изпишат същото :thinking:.Но и докторите са еднии....изкараха ме,че съм с +5 диоптер,а като отидох в часна клиника се оказа 2,75 и 2,25.От тогава избягвам да ходя тая "морга".


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: mammaviki в чт, 24 апр 2008, 13:08
С риск да бъда неразбрана ти давам съвет да си купиш хапчетата и да ги пиеш смело,нищо няма да ти стане от един път,стига да не ти стане навик...Все пак бала е веднъж в живота и трябва да си блестяща...Весело купонясване ти пожелавам!Тук намерих нещо за забавяна на менструацията с витамин С,прочети го... http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all (http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all)


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: Mopsy в чт, 24 апр 2008, 14:41
Аз подкрепям Биляна  :peace: Плюс това какво мило момиче значи "предполага се"?
 Все пак онзи човек е блъскал 5 години и повече и знае по-добре от всеки тук кое е добро за теб и кое не.
Ей заради такива теми и съвети после се появават други от рода на : "Пих еди какво си, дали може да съм бременна....." или "Защо ми закъснява, пих......, правих....." и се получава един глупав омагьосан кръг заради съветите на някой счетоводител, инженер или който и да е друг с немедицинско образование.


Титла: Re: някой знае ли?
Публикувано от: asyalein в чт, 24 апр 2008, 15:58
С риск да бъда неразбрана ти давам съвет да си купиш хапчетата и да ги пиеш смело,нищо няма да ти стане от един път,стига да не ти стане навик...Все пак бала е веднъж в живота и трябва да си блестяща...Весело купонясване ти пожелавам!Тук намерих нещо за забавяна на менструацията с витамин С,прочети го... http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all (http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all)

а натоварването на бъбреците и повишаване на риска от образуване на бъбречни камъни къде отиде. newsm78
това, че са витамини, не означава, че са безопасни във високи дози.
а се пият във високи дози, за да измести цикъла.



1