BG-Mamma

Здраве => Здравословни проблеми => Темата е започната от: Скорпионка в нд, 26 окт 2008, 11:13



Титла: Въпрос за аборта
Публикувано от: Скорпионка в нд, 26 окт 2008, 11:13
Здравейте , преди два дни направих аборт(по желание) та въпроса ми е колко време след самата манипулация ще има кървене и дали това кървене се счита като менструация за този месец?
Може ли  ли да пия някакви противовъзпалителни средства (доктора нищо не ми предписа ) така на своя глава.?


Титла: Re: Въпрос за аборта
Публикувано от: Д-р Ивет Райчева в пн, 27 окт 2008, 14:22
След аборт,кървенето може да е с различна продължителност:2-3дена;следващото менструално кървене трябва да се появи до 40тият ден считано от датата на манипулацията.Препоръчително е противозачатъчните таблетки да се започнат от първите дни именно на тази първа редовна менструация след аборта.


Титла: Re: Въпрос за аборта
Публикувано от: Скорпионка в пн, 27 окт 2008, 20:01
Благодаря за бързия отговор  :hug:
Препоръчително е противозачатъчните таблетки да се започнат от първите дни именно на тази първа редовна менструация след аборта.
Но аз имах предвид противовъзпалителни(да се предотврати инфекция) или антибиотик .... newsm78


Титла: Re: Въпрос за аборта
Публикувано от: Д-р Ивет Райчева в вт, 28 окт 2008, 09:39
Ако имате възпаление след аборта,вашият акушер гинеколог ще Ви изпише антибиотично лечение/моето мнение е,че след такава манипулация трябва да се направи профилактично антибиотична лечение/.Трудно е сама да изберете подходящия антибиотик.


1