BG-Mamma

Бременност и раждане => Архив - консултации => Темата е започната от: fifince в пн, 05 мар 2012, 16:31



Титла: прием на Диане 35
Публикувано от: fifince в пн, 05 мар 2012, 16:31
Здавейте,
от август 2011г. приемам Диане 35. До последната опаковка менструация настъпваше на 3-ти ден след последното хапче с продължителност 5 дни. През февруари след прием на 17то хапче се появи розово течение, което на 3тия ден се засили и наподоби менструация. Продължителността беше 7 дни. Да считам ли това за менструация? Имам ли повод за притеснение? Следващата опаковка пак стандартно ли да я започна? Полов акт без предпазни средства не е имало, както и не съм пропускала или забавяла прием на хапче. Моля за мение и предварително благодаря!


Титла: Re: прием на Диане 35
Публикувано от: Екип АГ болница 'Д-р Щерев' в вт, 06 мар 2012, 16:26
Здравейте!

Считайте появилото се кървене за менструация. Понякога е възможно да се появи кървене и в края на приема на медикамента. Започнете следващата опаковка по обичайния начин - след 7-дневна пауза.

Поздрави,
Д-р Надя Магунска
АГ Болница "Д-р Щерев"


1