BG-Mamma

Здраве => Здравословни проблеми => Темата е започната от: dididi в сб, 11 мар 2006, 23:52



Титла: Имам няколко въпроса...
Публикувано от: dididi в сб, 11 мар 2006, 23:52
Скоро ви писах за мой проблем с неспираща менструация. Спря след Децинон и Метергин. Доктора ми изписа Утрогестан. Това добре, ама на 7 ден от Утрогестана ми прокърви пак!!! :crazyeyes: В началото слабичко и кафевичко. Помислих си овулация! Ама се засилваше и ставеше все по-червено! Пак при док. и той ми вдигна дозата от 2 на 3 хапчета Утрогестан. Но нищо!!! И аз в четвъртък пак при него. Този път ми спря утрогестана и ме вика в понеделник. Въпросите ми са може ли с вагинален видеозон да ме прегледа ако не е спряло още? Защо може да се е получило това кървене посредата на курса с Утрогестана? Дали от Аспирина, който пих за мигрената? Ама си топлих и краката в гореща вода! Доктора каза че от силни лекарства може, но аспирина силно лекарство ли е? Сега ми върви ужасно силно, след като спрях Утрогестана... толкова обилно не е било никога. Какви изследвания да искам евентуално ако той не ми направи никакви? Понеже и бибчо не се получава от 4 години, а много го искаме, уж за това ми предписа Утрогестан, но може ли той да е виновен за обилната менструация? Извинявайте за подробното описание, но съм още новичка.... :oops: а и ми се е свило сърцето... :thinking:


Титла: Re: Имам няколко въпроса...
Публикувано от: Moni в нд, 12 мар 2006, 08:48
Нямам идея какво е действието на Утрогестана, но Аспирина и топенето на краката в топла вода със сигурност могат да засилят кървенето. Може би не е зле да се консултираш и с още един лекар.


Титла: Re: Имам няколко въпроса...
Публикувано от: Мейвис в нд, 12 мар 2006, 10:16
Ама никакъв аспирин по-време на менструация, той наистина засилва кървенето. Но доколкото знам само засилва, не я прави по-продължителна. Не те плаша, но задължително върви и при втори лекар.


1