Имам апартамент в София (живея в друг град), който към момента не се обитава. Всички сметки се плащат изрядно и снощи получавам в epay известие за сметка в размер на над 200 лв. от "Топлофикация". Днес цял ден се опитвам да се свържа с тях на националния телефон, но получавам отговор, че "към момента няма свободен оператор" и така цял ден.
Накрая успях да се свържа с домоуправителката, която ме информира, че един от съседите не искал да си плати изравнителната сметка и от "Топлофикация" я разпределили по останалите съседи. Жената е доста възрастна, не е особено в час (въпреки, че е домоуправител - дълга история), та реших да проверя това така ли е. Но уви - пак не мога да се свържа с оператор.
Искам да попитам някой сблъсквал ли се е с подобен казус, какво се случи и най-вече - къде точно трябва да се обадя, че да ми вдигнат и да ми обърнат внимание?
Благодаря!