Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 окт. 2017, 11:38 ч.

Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 35 466
  • 374
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 21
Здравейте!
На скоро ми се случи да получа мейл(явно фалшив, но кой да се замисли), в който пишеше, че сигурността ми е застрашена и т.н., като имаше линк, който искаше име и парола. Кликнах линка, но не въведох данните си. След малко получих мейл от Paypal, в който пишеше, че съм заявила желание да си сменя паролата и да кникна на още някакъв линк.. не съм сигурна дали не кликнах и на него. След още малко получих трети мейл, вече от тях, че акаунта ми е закрит/блокиран? Смених си картата, и сега остава да разреша този проблем.
Въпросът ми е как да се свържа с тях, и дали данните ми са застрашени?
Благодаря предварително!

# 16
  • на морето
  • Мнения: 879
Здравейте! Опитвам се да регистрирам виртуална карта, но все ми дава грешка. Да не би да не ги приема. Виза е. Има 6лв в нея.

# 17
  • София
  • Мнения: 222
Трябва само да актуализираш данните на сегашната, не е нужно да я добавяш наново. Peace

Благодаря много Simple Smile

Заемам се. Те вчера ми бяха пратили и мейл по този повод.

# 18
  • Мнения: 202
Здравейте,
интересува ме как се пуска диспут в ПейПал? До колко време от плащането може да се пусне диспут?

Имам притеснения за финансови проблеми- ако фирмата, от която съм пазарила е запорирана или фалирала или умишлено искат да я фалират, в този случай Пей Пал изобщо може ли да ме защити и да ми върне парите?

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 10 546
До колко време от плащането може да се пусне диспут?
В рамките на цели 180 дни. Peace

Имам притеснения за финансови проблеми- ако фирмата, от която съм пазарила е запорирана или фалирала или умишлено искат да я фалират, в този случай Пей Пал изобщо може ли да ме защити и да ми върне парите?
Да, гарантирано ще ти върнат парите, стига, разбира се, диспутът да приключи в твоя полза.

# 20
  • Мнения: 355
Отдана не съм пазарувала в EBAY и днес като тръгнах да чекаутвам с PAYPAL не ми даде опция да махна превалутирането. Влязох в акаунта си, според инфромацията на първа страница - да видя къде да махна превалутирането и сайта изглежда съвсем различно от обясненото на първа страница:
Настройки в Paypal за избягване на по-високия обменен курс.
1. Влизате в PayPal в My Account с мейла и паролата си;
2. Влизате в Profile в горния ред връзки, без да избирате никоя от падащото меню!;
3. Влизате във връзката My money /при мен по подразбиране я отваря/ и в дясно се изписват регистрираните в системата карти;
4. Долу срещу My preapproved payments влизате във връзката Update;
5. Влизате във връзката в дясно Set Available Funding Sources;
5. Влизате във връзката Conversion options /намираща се след номерата на картата/ за регистрираната и потвърдена ваша карта в PayPal;
6. Отмятате другата опция /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./, а не тази по подразбиране за ползване на обменния курс на PayPal;
7. Натискате Submit и готово.


Никъде няма линка Update както е обяснено в т.4, съответно липсва и всичко останало.
Имате ли идея къде в новия изглед на сайта е тази настройка.
Доста рових и не го намерих...да не би да са махнали тази опция, за да печелят от обменния курс?

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 10 546
Информацията в първия пост не е актуална. Peace

Ето как се оправя настройката за превалутирането:

Влизаш в PayPal –> натискаш колелцето (горе, вдясно на екрана, до "Log Out") –> "Payments" –> "Manage pre-approved payments" –> "Set Available Funding Sources" –> "Conversion Options" –> слагаш отметката на "Bill me in the currency listed on the seller's invoice." и натискаш "Submit".

# 22
  • Мнения: 355
Намерих го, мерси. Само че не разбирам защо първия пост не е оправен, след като е съвсем новичък и от скоро постнат.
Tatti май трябва да оправи невярната информация....

# 23
  • SF
  • Мнения: 7 346
Аз имам акаунт в Paypal.com. Този сайт само на английски ли е?
Не мога да намеря къде да си задам въпроса за езиците.
При валутата намирам всякаква, но не и BGN.

При регистрация в един сайт ме таксуваха 1 евро. Отказах регистрацията, а те трябваше да ми върнат парите. Писаха ми, че са ми върнати. В сметката на Пейпал не ги виждам да висят и да ме чакат.
Не са ми писали, че при въвеждането на картата ми са ми взели 1 евро, за да я верифицират. Може и да са, но не са ми писали.
Със съпорта им не мога да се свържа, ако не им показвам проблем с транзакция. За странични въпроси като езици, навигация, не мога да намеря секции, а и не искам. Искам да ми пишат.

# 24
  • София
  • Мнения: 1 216
Прочетох, че вече може да се регистрира сметка от българска банка в PayPal и преди малко успешно регистрирах моята /ДСК/.
Доколкото разбрах, отново има проблеми с превалутирането, а парите идват с БИСЕРА и не се чака 3-5 дни.
        

# 25
  • Мнения: 76
Аз изобщо не мога да се свържа с тях да им кажа, че не са ми върнали сумата за регистрацията, отделно вкарала съм виртуална карта виза на дск, пише че е добавена и че с нея може да се плаща, но не разбрах трябва ли добавя и банков акаунт или може и без него за да получавам пари, в последствие го добавих но все още ми стои, че не е верифициран. Уж до 1-2 дни щели да преведат някакви стотинки заедно с код, но вече мина доста време, а код нямам? Дали може малко помощ?

# 26
  • Sofia
  • Мнения: 10 546
Аз изобщо не мога да се свържа с тях да им кажа, че не са ми върнали сумата за регистрацията, ...

Има 2 начина да се свържеш с тях – да им се обадиш по телефона или да им пишеш.
Съобщение можеш да им изпратиш по следния начин – log-ваш се в профила си, отиваш най-долу на началната страница и натискаш "Contact Us", после цъкаш на "Message Center" (горе, в синята лента), след това "Compose" и нататък, вярвам, ще се оправиш. Peace

За съжаление, не мога да взема отношение по останалите ти въпроси, но дано някой друг се включи.

# 27
  • Мнения: 76
Аз изобщо не мога да се свържа с тях да им кажа, че не са ми върнали сумата за регистрацията, ...

Има 2 начина да се свържеш с тях – да им се обадиш по телефона или да им пишеш.
Съобщение можеш да им изпратиш по следния начин – log-ваш се в профила си, отиваш най-долу на началната страница и натискаш "Contact Us", после цъкаш на "Message Center" (горе, в синята лента), след това "Compose" и нататък, вярвам, ще се оправиш. Peace

За съжаление, не мога да взема отношение по останалите ти въпроси, но дано някой друг се включи.

опитах по този начин но на мейла ми връщат отговор и препратката от сайта им с Въпроси и отговори, и следователно, че до няколко дни ще ми върнат сумата, но картата е регистрирана в края на октомври, а сума още нямам. Пак ще пробвам, благодаря все пак Simple Smile

# 28
  • Sofia
  • Мнения: 10 546
Да, бъди по-настойчива и им обясни, че вече налице е голямо забавяне.

# 29
  • SF
  • Мнения: 7 346
Само на английски ли общувате с тях? В сайта изобщо не виждам опции за други езици - руски, испански, френски, немски... (поне)

Общи условия

Активация на акаунт