Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 окт. 2017, 13:28 ч.

Какво представлява WebСъветник?

  • 11 109
  • 70
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Какво представлява WebСъветник?

WebСъветник е онлайн платформа за писмени и телефонни консултации с лекар.
Регистрираните в платформата потребители могат да направят:

  • писмена консултация чрез изпращане на запитване или
  • телефонна консултация под формата на телефонен разговор с лекар, който има график за този вид консултации

Всеки потребител закупува т.нар. кредити, с които след това може да проведе консултация.
Тя може да бъде писмена или телефонна - с конкретен консултант по избор или с дежурен лекар на линиите “Дежурен лекар деца” и “Дежурен лекар възрастни”.
Всеки от консултантите има цена за даваните от него консултации, която се определя в зависимост от неговата квалификация (брой специалности, наличие на академична титла, опит и т.н.)

Какво е необходимо, за да проведете консултация в WebСъветник

  • Регистрация и активиран профил (потвърден през линк, изпратен на имейла, посочен при регистрацията). Всеки новорегистриран потребител получава 10 бонус кредита при своята регистрация. Потребител може да бъде всяко лице, навършило 18 години. Родителите добавят децата си като пациенти към своя потребителски профил и извършват консултации от тяхно име.
  • Наличие на поне 20 кредита в профила (минималната цена за писмена или телефонна консултация в WebСъветник, еквивалентът в лева е 10 лв.)
  • Връзка с интернет за писмените консултации и телефонна връзка за телефонните консултации
Препоръчваните браузъри са Chrome и Mozilla, по възможност последните им версии.
  • Тук ще откриете указания как да  използвате WebСъветника стъпка по стъпка

Какви консултации можете да проведете в WebСъветник?

Най-честите видове запитвания, които получаваме от потребители в платформата, са:

  • Съвети за кърменето, храненето, къпането, разходките и други важни въпроси за новороденото.
  • Симптоми като температура, повръщане, диария, хрема, кашлица, обрив и др. Ориентир доколко е спешно да се посети лечебно заведение.
  • Съвети и разяснения по назначено лечение, планирана операция или болнично лечение.
  • Разчитане на лабораторни резултати.
  • Корекции във вече назначено лечение след преглед на живо в 1ДКК или МКЦ “Моят лекар”.
  • Съвети за провеждане на задължителни и препоръчителни ваксинации.
  • Второ мнение по документи от изследвания, епикризи и др. документи.
  • Съвети при здравословни проблеми на отдалечени места, в които нямате достъп до лекар.
  • Здравни съвети за предстоящи пътувания в чужбина.
  • Административни въпроси, свързани с НЗОК, ЛКК, смяна на личен лекар, участие в клинични проучвания и т.н.
  • По-специфични въпроси, свързани с хронични заболявания, които изискват преглед от специалист – подготовка за прегледа, необходими изследвания и т.н.

Трябва да имате предвид, че консултацията в WebСъветник не може да бъде еквивалент и не може да замести прегледа при лекар на живо, а може единствено да даде ориентир по отношение на: спешността на състоянието, необходимите изследвания, какъв специалист да се посети, какво предстои като прегледи и изследвания и други уточнения и разяснения, свързани със здравното състояние на пациента и диагностично-лечебния процес.

В какви случаи не бива да използвате WebСъветник?

Ако смятате, че състоянието Ви изисква незабавна лекарска намеса, моля, свържете се със Спешна медицинска помощ на телефон 112!

Какви специалисти има в WebСъветник

  • Педиатър
  • Детски пулмолог
  • Детски нефролог
  • Детски гастроентеролог
  • Детски дерматолог
  • Детски хомеопат
         
  • Нефролог
  • Гастроентеролог
  • Невролог
  • Дерматолог
  • Вътрешни болести
  • УНГ
  • Пулмолог
  • Инфекционист
         
  • Дежурен лекар деца
  • Дежурен лекар възрастни
  • Административен специалист

В WebСъветник в момента има 24 активни консултанти и техният брой непрекъснато се увеличава.

Работно време и срок за отговор

Дежурните линии за деца и за възрастни в WebСъветник работят от 8:00 ч. сутринта до 20:00 ч. вечерта, 7 дни в седмицата. Графиците за телефонни консултации са различни в различните дни, в зависимост от възможностите, обявени от нашите консултанти. Срокът за отговор на писмена консултация е 24 часа, а за телефонна – в рамките на 2 часа.
 


д-р Рада Маркова

Детска пулмология, педиатрия

         

доц. д-р Мария Гайдарова

Нефрология, педиатрия
         

д-р Иван Янков

Гастроентерология, педиатрия


д-р Тинтява Мустакова

Обща медицина, педиатрия, хомеопатия

         

д-р Диана Димова

Педиатрия
         

д-р Веселин Милков

Нефрология, вътрешни болести


д-р Тодор Тодоров

Педиатрия, хомеопатия

         

д-р Ирина Михаел

Нефрология, вътрешни болести
         

д-р Иван Поляков

Обща медицина – възрастни


д-р Радка Лазарова

Гастроентерология

         

д-р Катерина Чачулова

Педиатрия
         

д-р Велислава Петрова

Обща медицина – деца


д-р Христо Найденов

Обща медицина – деца

         

д-р Симона Симеонова

Обща медицина – деца
         

д-р Елена Стоева

Обща медицина – деца


д-р Цветомир Асенов

Обща медицина – възрастни

         

д-р Мирослава Младенова

Обща медицина – възрастни
         

д-р Деница Желева

Дерматология и венерология


д-р Мартина Николова

Обща медицина – деца

Включете се в дискусията на WebСъветник и BG-Mamma!
Бихте ли използвали платформата за онлайн консултация и към какъв специалист бихте се насочили?
Какви според вас са предимствата на този вид консултация?

20 от участниците в дискусията, които оставят своя коментар до 13.11. ще получат безплатни кредити за онлайн консултация срещу ангажимент да споделят своите впечатления. След провеждане на консултацията и изпращането на обратна връзка те ще получат допълнителен брой безплатни кредити.

Последна редакция: пн, 20 ное 2017, 13:26 от Редактор**

# 1
  • София
  • Мнения: 11 680
Ние сме я използвали веднъж, детето ми също така е записано в 1ДКК, а аз в МКЦ " Моят лекар". Много сме доволни.

Основното предимство е, че ако в момента нямаш достъп до лекар, можеш да получиш консултация макар по телефона или онлайн. Също така, ако случаят не е спешен, може да не се налага да се чака преглед сред други болни дечица и да се излиза в лошо време навън.
Случаят, в който аз използвах платформата беше за разчитане на резултати на изследвания на дъщеря ми. Ако не се лъжа тогава разговарях с доктор Димова. Тя ми обясни всичко и не се наложи посещение на място.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 454
Включете се в дискусията на WebСъветник и BG-Mamma!
Бихте ли използвали платформата за онлайн консултация и към какъв специалист бихте се насочили?
Какви според вас са предимствата на този вид консултация?

20 от участниците в дискусията, които оставят своя коментар до 13.11. ще получат безплатни кредити за онлайн консултация срещу ангажимент да споделят своите впечатления. След провеждане на консултацията и изпращането на обратна връзка те ще получат допълнителен брой безплатни кредити.

Страхотна тема и много полезна услуга!
Моето дете е на 7 години, момче и редовно имам нужда от бърза консултация във връзка с неговото здраве.
Бих се обърнала най-вече към онлайн консултация със специалист педиатър и обща медицина - деца.
Детето ми често боледува от простудни и грипни заболявания придружени от много висока температура.
Тази температура е причина аз да имам нужда от бърза консултация със специалист, който да ме посъветва какво трябва да предприема. Често съпътстващите симптоми са различни - мускулни болки, главоболие, болки в ушите и съответно лечението е различно и консултация с педиатър би ме улеснило изключително много.
Интересна ми се вижда и възможността за консултация със спецалист по обща медицина, педиатрия и хомеопатия тъй като съм склонна да прилагам хомеопатията и като моментно лечение и профилактично.

Ще ми е интересно да следя темата и при първа възможност ще се възползвам от онлайн консултация.

# 3
  • Мнения: 1 028
Интересна и нова услуга за мен. Предполагам, че ще е удобно ако няма човек достъп до лекар в момента. От показаните лекари сме посещавали др. Янков, страхотен млад лекар Simple Smile

# 4
  • Мнения: 1 232
Чудесна възможност човек да получи второ мнение по наболял здравословен въпрос.
За мен е важно лекарят да реагира безпристрастно и да си каже мнението, без значение кой колега преди него е назначил лечение, изследвания и т.н. На живо ми се случва да се цупят, да премълчават и да правят подмятания, когато сме пациенти на друг лекар.
Платформата спестява време и излишни разходки по болници, за мен това е голямо предимство.

# 5
  • Мнения: 195
Досега не съм ползвала такива услуги, но мисля че е полезно ако търсиш второ мнение или нямаш време да обикаляш по кабинети и да чакаш по опашки.
Онлайн можеш да се консултираш с доктор, при който иначе не би отишъл. Детето ми упорито отказва да говори на нашия език, измислила си е нейн собствен. Педиатърката ни даде направление за дтски психиатър, но мъжът ми е твърдо против. Замисляла съм се за уеб консултация, но дсега не съм се решавала.

# 6
  • Мнения: 342
Чудесна възможност човек да получи второ мнение по наболял здравословен въпрос.
За мен е важно лекарят да реагира безпристрастно и да си каже мнението, без значение кой колега преди него е назначил лечение, изследвания

# 7
  • София
  • Мнения: 338
  До момента не знаех за съществуването на такъв вид платформа в България. Още сега ще си направя профил и ще добавя децата си.
  Бих използвала WEBСъветник най вече за педиатър, детски гастроентеролог и дежурен детски лекар.
  Предимствата са, че ако имам въпрос, който не налага задължително преглед от лекар може да получа консултация, без да чакам с часове пред кабинета на личния лекар. При необходимост от консултация извън работното време на личния лекар мога да я получа от дежурен детски лекар.

# 8
  • Мнения: 808
Както са написали и други потребители, бих ползвала платформата за второ мнение, за разчитане на изследвания или за консултация с дежурен лекар, да ме насочи доколко състоянието е спешно и може ли да се изчака за преглед при ЛЛ или да се посети лечебно заведение.

# 9
  • Мнения: 554
Бих използвала платформата. Това е улеснение, когато имаме въпроси, но нямаме време,
поне да ни насочат към кой да се обърнем и дали ни е спешен проблема. Също така го виждам и като търсене на второ мнение при вече поставена диагноза.
Предимствата са очевидни, поне за мен, по цял ден съм на компютъра и ще ми е много по-удобно и ще ми съкрати загубеното време в това напрегнато ежедневие.
Подкрепям инициативата с "две ръце"

# 10
  • Мнения: 2 937
Много полезна идея и платформа. Като майка винаги имам някакъв въпрос и притеснение, но не и лекар на разположение 24/7. Понякога няма възможност да се посети личния лекар или специалист и лекарите от платформата ще бъдат "до нас", когато имаме нужда от консултация и съвет.  Flowers Hibiscus

# 11
  • Мнения: 1 478
Доста полезна платформа! Основното предимство е, че ако в момента нямаш достъп до лекар, можеш да получиш консултация онлайн.

# 12
  • Димитровград
  • Мнения: 970
Аз съм използвала такъв тип консултация и останах много доволна.
Бих използвала при нужда, или за избистряне на мислите. Понякога в малките населени места няма достатъчно специалисти, например аз търсих детски гастроентеролог.

# 13
  • Мнения: 325
Определено бих ползвала подобен вид платформа, особено когато случаят не е спешен и нямам възможност да посетя лекар. За пръв път чувам за подобен вид услуга, но ми изглежда много уместно за хората със забързано ежедневие. Спестява време и чакане по опашки. Към момента бих се обърнала към дерматолог.

# 14
  • Мнения: 1 286
Бих използвала. Бих се обърнала към невролог или травматолог...

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт