Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 ноем. 2017, 14:56 ч.

WIZZ AIR - 28

  • 20 844
  • 422
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 5 693
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!


Карта на дестинациите от София

Wizz Air
Старата версия на сайта

  Често задавани въпроси

ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране. Няма вече сметка в ДСК. Ще направя някои допълнения за промени станали след оформянето на инструкциите.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club -
Скрит текст:
разделено е вече на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 100лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 40лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.
Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

САЛОНЕН БАГАЖ
 
Стриктното правило на Wizz Air "един брой салонен багаж на пътник” остава непроменено.
Пътници без WIZZ Priority могат да носят само един ръчен багаж (55 x 40 x 23 см, макс. 10 кг).
Тъй като пространството на борда е ограничено, Уиз не могат да гарантират, че ръчният багаж ще бъде с вас в салона на самолета. Ако има твърде много багаж, може да се наложи да превозят вашия в багажното отделение. В такъв случай е  препоръчително да извадите от него всички ценни предмети!

Ако закупите услугата WIZZ Priority (или имате право на WIZZ Priority като част от пакетите WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO или WIZZ Plus) ръчният ви багаж гарантирано ще бъде с вас в салона и ще можете да вземете още една (+1) малка чанта (ръчна чанта, чанта на лаптоп или фотоапарат), която не е по-голяма от 40 x 30 x 18 см и трябва да бъде поставена под седалката пред вас.

По правило:
На борда на самолета можете да се качите само с един брой ръчен багаж!!!



Кошарката за проверка на багажа е вертикална-снимка:

Нямам по-добра снимка в момента, но ще я подменя, когато имам такава.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката и има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.


3. Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 20 кг. - преди беше 23кг.) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см




Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Калкулатор за такса багаж

Повече за багажа ТУК


Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Видео за онлайн чекиране

Чекиране
Ново!!!

Онлайн чекирането е налично от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте направили резервация преди 15 август 2017 г. или сте закупили място по време на резервацията си на или след 15 август 2017 г.
Ако не сте закупили никакви места с резервацията си, направена след 15 август 2017 г., чекирането ще може да бъде извършено  само 48 часа преди заминаването. За двупосочни полети, за които не са закупени места, чекирането за полета на връщане започва, след като започне чекирането за полета на отиване, до 15 дни преди излитането на полета.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.


Контакти с WIZZ
Телефон в България
От стационарни телефони - 0900 630 22  - Разговорите се таксуват по BGN 0,96 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.


e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
 - чрез имейл:  callcentre.hu@wizzair.com
    Customerrelations1@wizzair.com - за връщане на кешбек

Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Номер за промени в графика 024928367

Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims


Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.


Старите теми:
27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 65, 432, 1

Приятно пътуване!

# 1
  • София
  • Мнения: 5 693
Предвид многото промени и малкото ми време, моля огледайте първия пост и дайте предложения за промени или добавяне на информация!

# 2
  • Мнения: 491
Мимии, благодаря за новата тема!  bouquet

Чак март месец ми се очертава да пътувам с Уиз и скоро ще запона да дебна за билети до Бове.

# 3
  • София
  • Мнения: 8 995
Благодаря за темата, за сега нямаме закупени билети с тях, но ще следя. Peace

# 4
  • Мнения: 547
И аз благодаря за темата!
И да попитам- какви са вариантите за реакция, когато Уиз пратят SMS (не e-mail) в деня на полета( около 4ч. преди заявения час за излитане), че ще има закъснение с около час? Има ли изобщо как да откажеш новия час( както има варианти, когато ти пратят мейл и ти дават право на избор) или няма никакъв начин да реагираш на тази промяна, направена буквално в последния момент ?

# 5
  • Мнения: 545
Мимии, благодаря за темата! Следя с интерес и се информирам за промените.

# 6
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 1 509
Благодаря за новата тема. Леки излитания, меки кацания и графици със стройно изпълнение!!  bouquet

# 7
  • Milano
  • Мнения: 1 552
Благодаря, Мими за темата.

Надявам се да не ми се налага да ползвам тази компания. Mr. Green


Janetaes, не си създавай проблеми където няма.

Имаш 4 часа на разположение. Автогарата ти е най-близо от всичките, нямаш нужда да сменяш терминали - просто си хващаш автобус н.200 и слизаш на втората спирка при това на цената на градски билет.

И последният автобус да хванеш (към 23,30) пак ще стигнеш.

Има и таксита при нужда все пак.

# 8
  • Мнения: 1 148
Благодарна съм,че я има тази компания ,и че в последно време можах да пътувам толкова много,за толкова малко пари! Peace
Оставам им абсолютно верен фен и клиент. Предстоят ми още много полети с тях ,с голямо удовоствие!
Благодаря за новата тема  bouquet

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 1 390
Мими,  bouquet

# 10
  • Мнения: 2 074
Благодарности за темата и успешни и интересни полети за всички!

# 11
  • София
  • Мнения: 3 089
Благодаря за темата  bouquet bouquet bouquet bouquet

Наскоро летях с тях от Болоня и имаше закъснение с излитането около 20 мин., което следователно и кацна по късно. Иначе съм доста по доволна от летенето с Раян.

# 12
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 826
Мимии - мерси за новата тема и за отговора на въпроса ми в предната  bouquet

... Леки излитания, меки кацания...

и добавям --> Нека излитанията са равни на кацанията  Praynig Laughing

# 13
  • Мнения: 2 988
Благодаря за новата тена! bouquet
Аз съм много доволна опт единственото си пътуване досега с тази компания Simple Smile Полетът мина чудесно. Единствената забележка е, че куфарът ни не беше се качил на борда заедно с нас Mr. Green и пристигна 4-5 дни по-късно направо вкъщи Laughing
Искам да попитам: ако в резервацията закупя 2 броя чекиран багаж, а после пътувам (и следователно- чекирам) само един куфар....дали ще има някаква глоба?  newsm78

# 14
  • София
  • Мнения: 2 059
Благодаря за новата тена! bouquet
Аз съм много доволна опт единственото си пътуване досега с тази компания Simple Smile Полетът мина чудесно. Единствената забележка е, че куфарът ни не беше се качил на борда заедно с нас Mr. Green и пристигна 4-5 дни по-късно направо вкъщи Laughing
Искам да попитам: ако в резервацията закупя 2 броя чекиран багаж, а после пътувам (и следователно- чекирам) само един куфар....дали ще има някаква глоба?  newsm78
Не, лично изпробвано.

Последна редакция: пт, 03 ное 2017, 19:58 от alpha_beta

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт