Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 ноем. 2017, 18:22 ч.

Работа, CV-та, HR-и, съвети - 60 -та тема

  • 14 808
  • 426
  •   4
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 018
ами като не се усещат някои колко е редно да си използват телефона в работно време, рестрикциите ще са за всички

# 16
  • София
  • Мнения: 6 616
Не бих се съгласила на заключване на телефона. Не съм крепостен селянин.

# 17
  • София
  • Мнения: 4 442
ами като не се усещат някои колко е редно да си използват телефона в работно време, рестрикциите ще са за всички

Съгласна съм. Като знам разни кифли как по обучения не си свалят очите от телефона си предтавям как работят.

# 18
  • Мнения: 546
А по време на обедната почивка няма ли право служителя да си вземе телефона? Как така осем часа плътно без телефон?

# 19
  • Мнения: 10
За мен тези рестрикции са форма на лош мениджмънт и невъзможност за справяне с човешкия ресурс.

Ако наетите ти служители са "кифли" то това си е проблем на подбора Simple Smile

# 20
  • София
  • Мнения: 2 736
Не бих се съгласила на заключване на телефона. Не съм крепостен селянин.
Аз бих - срещу едни +100 лв. на месец хаха

# 21
  • София - в зелената част
  • Мнения: 1 127
 Не знам защо се учудвате на заключване на телефон. В САЩ съм работила с без право на личен телефон по време на работа. В обедна почивка може да се вземе от шкафче. Има логика в това и не съм против. Ако има спешен случай от роднина/детенце, могат да те намерят по служебна линия.
Иначе е направо ужасно обсужващ персонал да си говори нещо по телефона и между другото да ти подава стока или да ти кима с глава. Примери - аптека, Еником и други.

# 22
  • постоянно
  • Мнения: 4 082
Запис да следя темата  Hug

# 23
  • Абсурдистан
  • Мнения: 8 016
Благодарности на Дева Heart Eyes bouquet за темата и успех на всички в търсенето на нова работа!

# 24
  • София
  • Мнения: 4 442
Не знам защо се учудвате на заключване на телефон. В САЩ съм работила с без право на личен телефон по време на работа. В обедна почивка може да се вземе от шкафче. Има логика в това и не съм против. Ако има спешен случай от роднина/детенце, могат да те намерят по служебна линия.
Иначе е направо ужасно обсужващ персонал да си говори нещо по телефона и между другото да ти подава стока или да ти кима с глава. Примери - аптека, Еником и други.

Точно за това става въпрос.

# 25
  • Мнения: 771
И аз работя със забрана за ползване на личен мобилен телефон на работното място. Има го в договора и се следи. Имаме служебни телефони, те се използват изрично по служебна причина. В Германия е така.  Стриктно, дисциплинирано и се бачка. На който не му харесва, да си ходи отдето е дошъл.
Или да си търси друга работа.

# 26
  • София
  • Мнения: 6 616
То много зависи и от естеството на работа. Разбира се, че при работа с клиенти не е добре да ги зарежеш, аз да говориш по телефона, но все пак може да се намери начин - например, когато магазинът е без клиенти все може да се намерят 2-3 минути за разговор пък макар и личен. Все пак и работниците не трябва да прекаляват. Но да нямам връзка, особено с малко дете..... Naughty

# 27
  • при него
  • Мнения: 218
Момичета, освен много добрата причина, да не се " чати" в работно време, друга сериозна причина е да не изтичат лични данни или клиентска информация. Зависи каква е сферата на дейност, която се обслужва. Представете си например дали ще се чувствате добре, ако докато ви обслужва по телефона, и примерно ви дава информация по извлечението на кредитната карта, човека който ви обслужва си прави снимки на номера на сметки, ЕГН-та, адреси и пр. важна за вас информация, която не бихте искали да се подмята насам-натам. Пак казвам, с влизането в сила на новия регламент за защита на личните данни, много фирми ще са принудени да въведат подобни практики за опазване на информацията. Затова мисля, че ще се случва все по-често и това не бива да ви отказва от дадена позиция.

# 28
  • Мнения: 145
Здравейте,

писах, че знам немски език много добре, не перфектно.

Днес в един call center ми предложиха работа, бях препоръчана от една бивша колежка. Извикаха ме само след два часа и веднага след интервюто и писмения изпит ми предложиха 2000 лв. бруто - това според калкулатора в интернет е 1567.80 лв. нето. Няма ваучери за храна, но няма и заключване на телефон. С 1 месец предизвестие. Доколкото знам от моята позната клиентите там не са толкова нервни и крещящи и хората си изкарват някакъв бонус.

Утре съм на друго интервю, а в сряда чакам отговор от онази фирма с нощните смени до 2 часа, там заплатите са най-високи.

Днес ми звъняха от някакви агенции за подбор на персонал за някакви фирми с казина, залагания и т.н. Много кофти ми стана, че от едната агенция за подбор на персонал ми предложиха за фирмата, в която най-много исках да започна, но не ме взеха. Търсели 4 човека. Е, да де, но мен не ме искат въпреки че са взели мои бивши колеги... Confused   

Чувствам се ужасно потисната при мисълта, че трябва да започна в call center, но това е положението.   

# 29
  • София
  • Мнения: 6 616
Много хора с много повече стаж и умения работят за по-малко, така че не виждам какво те спира. Все трябва да се започне от някъде.  Peace

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт