Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 дек. 2017, 22:07 ч.

eBay – 98

  • 17 861
  • 258
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 9 069


ВНИМАНИЕ!!! В eBay не се пазарува, както в другите онлайн магазини! Кликване на Buy It Now и / или спечелването на търг е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да ПЛАТИТЕ стоката!


ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:

   1. Ако на Delivery / Postage пише Free, доставката безплатна ли е?
   – Да!

   2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?
   – Над £15 се дължи ДДС, над £135 – мито.

   3. Какво значи Collection in Person / Pick Up и какво да правя сега?
   – Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи вземането, вместо нас.

   4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.
   – Продавачът не е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.

   5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номерът?
   – Безплатните и евтините доставки много често нямат проследяване.

   6. В eBay ли да отворя кейс или диспут в PayPal?
   – На едно от двете места.

   7. Имам refund, но не виждам парите, кога ще дойдат?
   – До 3-5 работни дни ще са видими, от PayPal също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.

   8. Спечелих нещо в немския eBay, продавачът иска банков превод, какво да правя?
   – Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на PayPal, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от България дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася, ПРЕДИ да играете на търга.

   9. Как да докладвам некоректен продавач?
   – От този линк.

   10. Как да се свържа с eBay?
   – Oт този линк: http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=1460.

   11. Срокът за кейс в eBay е 30 от датата на доставка, а срокът за диспут в PayPal е от 45 до 180 дни – www.paypal.com/bg/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId … PUTE_CA&m=TCI.

   12. Как да отворим кейс, ако сме изпуснали срока за това в eBay и сме платили директно чрез дебитна / кредитна карта, а не посредством PayPal? (описанието е предоставено от aitep)
   – Създавате си профил в PayPal и влизате в него. През Contact Us, стигате до опция да напишете съобщение. Описвате случая, след това получавате от техните готови генерирани отговори (това означава, че в първото съобщение може и да не се изпада в подробности). Отговаряте отново с всички налични детайли – повечето от нещата ги вземате от e-mail-a на PayPal – дата на плащане, номер, e-mail. Посочвате и тракинг номера, ако има такъв. Обяснявате, че в eBay сте изтървали срока за отваряне на кейс и че сте платили чрез банкова карта. Би следвало от PayPal да ви отговорят, че те ще повдигнат диспут, вместо вас, и да ви посочат съответните номера / дати на диспута. След като изтече срокът на диспута, би трябвало да ви върнат парите директно в дебитната / кредитната карта, с която сте платили (след като получите уведомителен e-mail от PayPal).

  13. Ще връщам артикула, но поръчвам с превозвач на английски адрес, как ще ми се възстановят пощенските?
   – Продавачът изпраща на английски адрес, разходи извън UK няма основание да покрива и няма да го направи.

 14. За продаващите в eBay, относно таксите: www.pages.ebay.com/help/sell/fees.html.

  15. Има ли начин да бъдат сортирани само тези feedback коментари на даден продавач, които се отнасят за един точно определен продукт? – Има 2 начина, но никой от тях не е на 100% резултатен:
  • Първият е регламентира опция на eBay, която присъства в някои листинги, в други, обаче, не. Нарича се Product Rating и изглежда ето така (горната синя стрелка). Там може да се прочете какво е мнението на потребителите за конкретния артикул. Не знам защо тази опция липсва в някои обяви, обаче. Доста полезна е, като цяло;
  • Другият възможен начин за проверка е косвен и не е регламентиран от eBay. Става по следния начин – влизате във feedback секцията на конкретния продавач и отивате най-долу на страницата, където пише Items per page –> цъкате на 200, така че да ви излязат максимален брой feedback коментари –> после натискате Ctrl + F и в поленцето горе пишете името на артикула, от който се интересувате –> маркират ви се всички feedback коментари, които съдържат тези думи на конкретната страница –> като ги прочетете, минавате на следващата страница и отново правите гореизброеното, Simple Smile –> това е! Да, трудоемко е, но ако наистина държите да проверите коментарите за даден продукт, може да опитате и по този начин.


Seller Non Performancehttp://contact.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ContactUs&clk_rvr … f2&rmvSB=true.

Последните промени в Money Back Guaranteewww.pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html.

PayPal – помощ!
Как се пуска диспут в PayPal
Митници и куриерски услуги
Postage & Packaging Policy Update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites – какво е Snipe?


Разяснения на eBay на български език:
http://ebay-help.net/index.php
http://narmag.info/viewforum.php?f=6&sid=ef121742edd5bdb12ddf1a3a78580d0c


Пощенски тарифи и разходи:
Английски пощи;  USPS;  DHL.de;  БГ-Пощи

Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up? Ако искате да купите нещо от eBay, което е обявено само за pick-up в сайта, пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
Още куриерски фирми: http://www.parcel2go.com/quickquote
                                       http://www.parcelmonkey.co.uk/
  Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки



Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
  Дамски и мъжки обувки и дрехи
   International Bra and Dress Size Conversion


Таблици:
детски дрехи;  детски обувки

дамски дрехи;  дамски обувки

мъжки дрехи;  мъжки обувки

обувки;  спортни марки обувки;   adidas - дрехи и обувки ;  чорапи  и  шапки

         


Полезно:
Преводач 1     Преводач 2

 


Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97

Приятно пазаруване и успешни продажби!

Последна редакция: пт, 15 дек 2017, 17:42 от Tatti

# 1
  • Враца
  • Мнения: 955
 Hug да скокна в новата тема  Grinning
Напоследък доста рядко пазарувам от Ибей. Купувам предимно дрехи за децата, но те пораснаха и изборът доста понамаля

Ето тази Брита е последната ми покупка https://www.ebay.co.uk/itm/BRITA-Marella-Water-Filter-Jug-Cool-W … 60353.m2749.l2648  Peace

# 2
  • Мнения: 258
Цитат
Сега пък получавам това:
  Thanks for using eBay! Here's your invoice.
Hi

We appreciate your business and thank you for choosing eBay. Your eBay invoice for the period from November 1, 2017 through November 30, 2017 is now available to view in any web browser.

On mobile devices, you’ll see a summary of your invoice.
Total invoice amount due: $1.98
  Доколкото разбирам,някакви такси във иБей,но това,което ме притеснява винаги е ситния шрифт в agreement-a в който от скромния ми английски разбирам за някакво позволение за автоматизация на плащането,която уж можела да бъде прекъсната при основание..Някой с идея какво точно е това?

сигурна ли си, че е от ebay? прилича ми на phishing/scam мейл. Ако не са споменали твоето име в мейла - не кликвай никъде и го изтрий. Влез директно в сайта и ако има някакво съобщение от тях, ще го видиш там.

# 3
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 438
Честита ни темичка, Благодаря Blаck Cat  bouquet
Преди време бях изпуснала срокът за диспут е Ebay и попитах в предната тема дали може през пайпал. Бях обещала да пусна алгоритъм на действията ми. Blаck Cat , ако не са минали 24 часа и решиш можеш да пуснеш в заглавната.
Влязох в профилът ми в Paypal, през contact us, стигнах до да напиша съобщение. Описах случаят, след това получих от техните готови генерирани отговори (това означава, че в първото съобщение може и да не се изпада в подробности). Отговорих отново с всички подробност, повечето от нещата ги взех от e-mail-a на PayPal, дата на плащане номер, e-mail.Посочих и номерът на проследяване. Той беше от тези непроследимите от БГ Пощи (с подобни номера пристигат в БГ Пощи). Посочих, че в Ebay съм изтървала срокът за Диспут и че съм платила чрез банковата карта. Отговориха ми, че те ще повдигнат диспут посочиха ми номера, дати. След като изтече срокът и ми върнаха парите директно на дебитната карта (след като получих уведомителен email).
Дано да съм го обяснила разбираемо.  Peace
Blаck Cat, ако искаш го преработи и пусни в заглавната.
И един въпрос към теб. Мисля бях го писала в групата на paypal, но там се загуби. След като направих регистрация в PayPal, спрях да получавам уведомителният емаил (вторият на пощата), ако направя плащане през Paypal акаунтът ще продължавам ли да ги получавам или всичко през акаунтът ще си следя. Да не би пък да трябва да направя някаква настройка  newsm78 .

# 4
  • Стара Загора
  • Мнения: 530
Скрит текст:
Цитат
Сега пък получавам това:
  Thanks for using eBay! Here's your invoice.
Hi

We appreciate your business and thank you for choosing eBay. Your eBay invoice for the period from November 1, 2017 through November 30, 2017 is now available to view in any web browser.

On mobile devices, you’ll see a summary of your invoice.
Total invoice amount due: $1.98
  Доколкото разбирам,някакви такси във иБей,но това,което ме притеснява винаги е ситния шрифт в agreement-a в който от скромния ми английски разбирам за някакво позволение за автоматизация на плащането,която уж можела да бъде прекъсната при основание..Някой с идея какво точно е това?

сигурна ли си, че е от ebay? прилича ми на phishing/scam мейл. Ако не са споменали твоето име в мейла - не кликвай никъде и го изтрий. Влез директно в сайта и ако има някакво съобщение от тях, ще го видиш там.

На мен ми прилича на фактура за таксите при продажба. Ако автоматизираш, ти ги дърпат автоматично между 15 и 17 число, не е нужно ти да правиш плащане.

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 9 069
Мерси за информацията, aitep. bouquet

Добавих я в заглавния пост на темата, с лека преработка. Моля те, погледни Точка 12 от Често задаваните въпроси, за да ми кажеш най-вече дали правилно съм формулира въпроса, защото не съм на 100% сигурна, че разбрах написаното. Blush В момента на покупката не си имала PayPal акаунт, нали така? Създаваш го, чак след като си изпуснала срока за отваряне не кейс в eBay? Моля те, изясни този момент, за да не се окаже, че неволно съм преработила и качила информацията погрешно.

Колкото до питането ти – сега вече, щом имаш PP акаунт, би трябвало да получаваш e-mail за всяко твое бъдещо плащане или получаване на пари. Мейлите (ако са автентични) винаги ще съдържат двете ти имена – по това се различават от фалшивите съобщения, изпращани от разни измамници. Peace

# 6
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 438
Да точно така, създадох акаунт няколко дена преди пускането на диспут, а в моментът на плащане нямах акаунт. Плащането беше средата на септември, а създаването на акаунтът началото на ноември и диспутът около 10 ноември.
Много правилно и разбрано си го обяснила, благодаря.
А за емаилите, след създаването пак плащах с карта и още от тогава нямам тези "вторите", те са ми ориентир колко ми дърпат от картата, без да чакам да се появи в интернет банкирането.

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 9 069
А за емаилите, след създаването пак плащах с карта и още от тогава нямам тези "вторите", те са ми ориентир колко ми дърпат от картата, без да чакам да се появи в интернет банкирането.

Мога само да предполагам, защото не съм минавала през нещо подобно. Simple Smile Логично ми се струва да си спряла да получаваш уведомителни мейли за плащанията си, именно защото си се регистрирала в системата на PayPal, но въпреки това, продължаваш да плащаш директно с банкова карта. А, всъщност, каква е причината за това? Плащанията с PP минават изключително бързо и безпроблемно, а и цялата информация за транзакцията си стои в профила ти. Отразява се на момента и в онлайн банкирането. Peace

# 8
  • у нас
  • Мнения: 3 080
Черно коте, поздравления за темата!
Чакам няколко пратки.
Като поръчвате търсите стоки  с безплатна доставка или плащате за доставката? Направо тези суми за доставка ме събарят. Понякога доставката е повече от сумата на артикула. Ама, като ми хареса много, я прежалвам.

# 9
  • Мнения: 258
Черно коте, поздравления за темата!
Чакам няколко пратки.
Като поръчвате търсите стоки  с безплатна доставка или плащате за доставката? Направо тези суми за доставка ме събарят. Понякога доставката е повече от сумата на артикула. Ама, като ми хареса много, я прежалвам.

е то ако се поръчва директно до БГ винаги има доставка.. Ако се поръчва вече до адрес на превозвач аз търся първо с безплатна доставка.

# 10
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 438
Blаck Cat
Скрит текст:
А за емаилите, след създаването пак плащах с карта и още от тогава нямам тези "вторите", те са ми ориентир колко ми дърпат от картата, без да чакам да се появи в интернет банкирането.

Мога само да предполагам, защото не съм минавала през нещо подобно. Simple Smile Логично ми се струва да си спряла да получаваш уведомителни мейли за плащанията си, именно защото си се регистрирала в системата на PayPal, но въпреки това, продължаваш да плащаш директно с банкова карта. А, всъщност, каква е причината за това? Плащанията с PP минават изключително бързо и безпроблемно, а и цялата информация за транзакцията си стои в профила ти. Отразява се на момента и в онлайн банкирането. Peace
Продължих с плащането с банкова карта, изчаквах да ми върнат парите от въпросният диспут на банковата карта, а не като видят че активно плащам през Paypal там да ми ги преведат. Исках да проверя  как точно се постъпва от А до Я на въпросният казус.

Някой може ли да ми сподели опит с опцията Collection in Person / Pick Up, и най вече с "спечелването на търг куриер да вземе пратката" и да я достави на адрес (обикновено адрес на превозвач).

# 11
  • у нас
  • Мнения: 3 080
Черно коте, поздравления за темата!
Чакам няколко пратки.
Като поръчвате търсите стоки  с безплатна доставка или плащате за доставката? Направо тези суми за доставка ме събарят. Понякога доставката е повече от сумата на артикула. Ама, като ми хареса много, я прежалвам.

е то ако се поръчва директно до БГ винаги има доставка.. Ако се поръчва вече до адрес на превозвач аз търся първо с безплатна доставка.
Не, до английски адрес поръчвам, обаче винаги има доставка - 2,90, 3,90 лири даже понякога и 5,90 лири за доставка от Лондон до Лондон.

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 9 069
Като поръчвате търсите стоки  с безплатна доставка или плащате за доставката?

Ами, то и при тези стоки, с обявена безплатна доставка, реално не е безплатна. Просто е включена в крайната сума, която заплащаш за артикула. Grinning

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 9 069
aitep, ако искаш, прехвърли питането си и в тези 2 теми, защото тук не знам дали някой ще ти помогне с инфо. Peace

www.bg-mamma.com/?topic=987653

www.bg-mamma.com/?topic=993279

# 14
  • Русе
  • Мнения: 61
При положение, че пратката ми още не е изпратена ( item not dispatched) и няма estimated delivery date, кога мога да отворя кейс в ebay.co. uk?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт