Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 1 080
II -ра тема за следните онлайн магазини:

https://www.zara.com/bg/
https://www.pullandbear.com/bg/
https://www.massimodutti.com/bg/
https://www.bershka.com/bg/
https://www.stradivarius.com/bg/
https://www.oysho.com/bg/
https://www.zarahome.com/bg/
https://www.uterque.com/bg/


Линк към предходната тема: http://bg-mamma.com/?topic=912086
Успешни покупки!  Hug

Последна редакция: ср, 06 дек 2017, 10:57 от Ellinor*

# 1
  • Berlin
  • Мнения: 8 716
Да се запиша. Simple Smile
Вчера върнах един панталон в МД в магазин, бях го купила на Черния петък, онлайн. Т.е. исках да ми го сменят с друг номер, еми не стана. Платих си цялата цена за новия панталон и ще ми върнат това, което съм платила за стария.
Uterque също ли са към Индитекс? За първи път срещам марката, в какъв диапазон е?

# 2
  • софия
  • Мнения: 6 376
Да се запиша. Simple Smile
Вчера върнах един панталон в МД в магазин, бях го купила на Черния петък, онлайн. Т.е. исках да ми го сменят с друг номер, еми не стана. Платих си цялата цена за новия панталон и ще ми върнат това, което съм платила за стария.
Така е, аз за това спрях да се занимавам да ходя до магазин да връщам.

# 3
  • Мнения: 9 134
Аз пък не знаех, че Ойшо са към Индитекс.

Връщах на МД, потвърдили са ми връщането и си чакам парите.

# 4
  • Мнения: 767
И аз връщах, в предната тема четох за опция за замяна - не ми излиза такава Sad реално ако не си си улучил размера на черен петък, няма начин да получиш друг размер на тази цена. Ако знаех щях да поръчам по 2 размера от артикул, и което не стане да върна (така и доставката е безплатна, понеже се качва сумата).

# 5
  • Мнения: 9 134
В зара има опция за замяна - това е първият въпрос с две опции, когато започнеш връщането в сайта.

# 6
  • Мнения: 767
Ползвам мобилното им приложение и няма опция

# 7
  • Русе
  • Мнения: 831
И при мобилното приложение има опция замяна

# 8
  • На ръба..
  • Мнения: 1 777
И аз не знаех за Oysho, два сутиена си бях поръчала и се оказа, че не мога да ги заменя, само да ги върна и да си купя вече на нормална цена.. тъпо и после видях ба касовия бон МД.

# 9
  • Мнения: 767
И при мобилното приложение има опция замяна

Моля те, обясни къде е, сигурна съм, че и на други ще бъде полезно.
Отивам в "моите поръчки" и там натискам на "+опции" и от там излизат само "фактури" и "връщане", няма "замяна". От къде я избираш?

# 10
  • Русе
  • Мнения: 831

Последна редакция: пн, 11 дек 2017, 17:18 от maiche

# 11
  • Мнения: 32
Вчера си харесах една шапка от Зара и днес отидох да я погледна. И какво се оказа? Че я продават само онлайн. Нищо, пак си беше добра разходка.
Кои неща по принцип се продават само онлайн? Или няма някакъв алгуритъм?

# 12
  • София
  • Мнения: 2 233
Вчера си харесах една шапка от Зара и днес отидох да я погледна. И какво се оказа? Че я продават само онлайн. Нищо, пак си беше добра разходка.
Кои неща по принцип се продават само онлайн? Или няма някакъв алгуритъм?
На всеки артикул онлайн може да провериш, дали го има наличен в някой от физическите маазини, като избираш размер и пишеш градът. Има доста неща, които се предлагат само онлайн Peace

# 13
  • Мнения: 1 516
Момичета, а може ли по телефона или по email да се поръча даден артикул от реален/ физически магазин и да я доставят с куриер?

# 14
  • Мнения: 9 134
Момичета, а може ли по телефона или по email да се поръча даден артикул от реален/ физически магазин и да я доставят с куриер?


Според мен - не. Надали от някой реален магазин ще се занимават така при положение, че има онлайн магазин.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт