Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте,извинявам се ако има друга тема по този въпрос,но нямам време да я търся. Ето какъв е проблема: 1 ден след приключване на цикъла с мъжа ми имахме полов акт,без предпазни средства (така се случи,иначе сме доста стриктни с това) мислехме ,че е свършил на вън,но като отидох до тоалетната (веднага след това) изтече доста течност. Около 9 часа след това изпих хапчето ескапеле. Та въпросът ми е- може ли да е станало нещо и колко време след половия акт мога да направя кръвен тест. Защото нямам нерви да чакам 2 седмици за тези от аптеката или до закъсняване на следващия  цикъл?😢 Благодаря ви предварително.

Последна редакция: чт, 07 дек 2017, 06:35 от AnMary

# 1
  • София
  • Мнения: 5 096
Успокой се, нищо не е станало.
Първо - ден след приключване на кървенето едва ли си била в овулация и второ - пила си хапче за спешна контрацепция.

# 2
  • Мнения: 8
Благодаря много, наистина се надявам да не е станало нещо 😢

# 3
  • София
  • Мнения: 11 087
Направо ще си медицинско чудо, ако забременееш ден след цикъла.  Simple Smile Спокойно, според мен няма никаква вероятност.

# 4
  • Мнения: 8
Да,нодявам се да не е станало. Аз съм си такава паника😀,че сега ще треперя до следващия цикъл или по скоро докато мога да направя тест. Благодаря за успокоението,наистина се нуждаех от това  😶

# 5
  • Мнения: 3
Здравейте,съжалявамче пиша в тази тема,но не ми се ровеше. Та проблемът е следният-предния месец стана гаф с презерватива и пих ескапел ,след което ми дойде след три дни . Беше си с дължина и всичко като нормален цикъл. Проблемът е ,че сега декември ми закъснява вече с.три дни и съм супер панирана. Този месец ми се насъбра и доста стрес . Възможно ли е закъснението да е от ескапела

# 6
  • Мнения: 26
Напълно възможно е да е от стреса , а и все пак това си е голяма доза хормони докато ти се нормализират хормоните според мен е нормално но да твое успокоение можеш да си направиш тест ако има нещо (а според мен шанса е нищожен) след 3 дни закъснение ще ти отчете вярно Simple Smile успех

# 7
  • Мнения: 8
Успокой се, нищо не е станало.
Първо - ден след приключване на кървенето едва ли си била в овулация и второ - пила си хапче за спешна контрацепция.


Здравейте, пих хапчето декември (както писах по горе) януари ми беше нормален цикъла, февруари малко по оскъден , а сега март ми закъснява с 2 дена вече. Дали е възможно да е от хапчето... още да не са ми се оправили хормоните.( междодругото от тогава съм правила около 6 теста включително и днес,всички бяха отрицателни).

# 8
  • София
  • Мнения: 5 096
Нямам представа дали са се оправили хормоните, предполагам да, достатъчно време е минало. Два дни закъснение не е за притеснение. Ако вече станат 10 тогава може да посетиш гинеколог.

# 9
  • Мнения: 8
Нямам представа дали са се оправили хормоните, предполагам да, достатъчно време е минало. Два дни закъснение не е за притеснение. Ако вече станат 10 тогава може да посетиш гинеколог.


Много Благодаря за бързия отговор!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт