Издирва се физически адрес на spalnobelio.online

  • 10 232
  • 44
  •   1
Отговори
# 15
  • Варна
  • Мнения: 25 212
Не съм отваряла сайта им, но името, което е посочила Не се сърди човече е AYRAM Textile Production Limited, което ме навежда на мисълта, че все пак става дума за юридическо лице. Но нямам намерение да гадая.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 15 512
Ако наистина е така – т.е., ако действително са фирма – би било необяснимо защо не са ѝ пратили касова бележка / фактура, нито на хартиен носител (в пакета), нито онлайн (при самото заявяване на стоките и плащане на поръчката). Поне авторката твърди това, питах я умишлено по-назад.
Аз досега не съм попадала на сайт (нито български, нито чуждестранен), който да не праща потвърждение за успешно направена поръчка. Peace

# 17
  • Мнения: 3 748
Да се оплача и аз от тия некадърници.
Имаха промоция, чаршаф горен и долен, 2 калъфки и 2 възглавници и олекотена завивка за 80 лева.
Поръчах импулсивно и след буквално МИНУТА размислих. Прочетох и коментари във ФБ, че чаршафите са ужасни, а завивката за нищо не става.
Писах им имейл, писах им във фейсбук - отговор няма. Звънях им - нищо.
Тази седмица получавам пратка от Спийди, че трябва да платя за нещо 89 лева.
Аз тотално съм изключила вече, звъня на куриера, той ми каза какво е, отказах пратката, изобщо няма да плащам за парцали.
Днес ми пишат

Spalno Belio
Chat conversation start

24/12/2017 23:30 - АЗ
Здравейте
Направих поръчка на името на **** за София, *****, моля да я откажете

ТЕ - 13:38 (10 дни по-късно)
здравейте, поръчката ви отдавна е изпратена към вас
АЗ: а аз отдавна ви писах да я откажете
както във фейсбук, така и по имейл

ТЕ: ако не я желаете, откажете я директно на куриер
АЗ: отказах я, благодаря
Seen 13:40
Chat conversation end

За мен, първо е некоректно да не си вдигаш телефона, нито да не отговаряш десет дни на клиент (те бяха активни във фейса през цялото това време)
И второ, да продаваш такива боклуци си е за КЗП Persevere

Сори за double posting-a

Но сега видях, че са изтрили всичките лоши коментари.

Хората пишеха, че материята е отврат, че щампите са само от едната страна, а от другата е бяло, че като пуснат промоция цените в сайта са по-високи и се оправдават, че е свършило и прочие неща.

Някой да не се опари.

Последна редакция: ср, 03 яну 2018, 16:23 от Не се сърди, човече

# 18
  • Мнения: 4 940
Когато аз получих пратката си със спално бельо също нямах касова бележка, нямах и мейл от тях(за друга фирма става дума -Sleepy home) и много се учудих, как така продават, а не пускат бележки. Това си е укриване на данъци. Срокът за връщане при мен беше 15 дни.

# 19
  • гр.София
  • Мнения: 362
Да, така е, няма опция първо да се отвори, защото ако го направиш от Спиди искат да го платиш със сигурност. Вътре в пакетите нямаше фактура или касов бон.
Днес успях да се свържа с тях и ми казаха че пратката ми била все още в склад на куриер и не била получена. Пуснали били e-mail да им я препратят.
Да видим, чакам включване.

# 20
  • Мнения: 3 604
Да, така е, няма опция първо да се отвори, защото ако го направиш от Спиди искат да го платиш със сигурност. Вътре в пакетите нямаше фактура или касов бон.
Днес успях да се свържа с тях и ми казаха че пратката ми била все още в склад на куриер и не била получена. Пуснали били e-mail да им я препратят.
Да видим, чакам включване.
Има много такива фирми и в чужбина и аз сега се опитвам да върна една пратка .Работят със Speedy защото знаят за пратките  няма опция виж преди да платиш.А пък с тази куриерска фирма само проблеми сме имали много безотговорни хора работят там. 

# 21
  • Мнения: 824
Тази фирма няма регистриран адрес в България, имат някакви дистрибутори, които мисля че се намират в Русе. Адресът за връщане е Румъния. Много внимавайте с връщането - аз също имам лош опит с тази фирма. Поръчах октомври 2017 2 одеала по промоция - пристигнаха с по 10 см по-къси от всички страни и ужасно качество на материала. Ако не бяха толкова къси можеше и да ги задържа, обаче исках да ги ползвам за покриване и не ми стигаха. Върнах ги един път с мой куриер, като впоследствие куриерът ми ги върна с обяснението, че получателят е отказал пратката. Разбрах се с доставчика да изпратят те куриер за тяхна сметка да вземе одеалата - в крайна сметка пратката е отишла на майната си някъде в Румъния и вече трети месец нито парите съм си получила, нито куриера ми е уважил на рекламацията... Никой не може да ми каже защо пратката е отишла на грешен адрес и кога ще бъде пренасочена към доставчика, а от spalnobelio имат условие да получат физически стоката, за да върнат парите ...

# 22
  • Мнения: 1
И аз днес получих от същата фирма ужасното спално бельо. Като чета коментарите направо не знам да ги връщам ли, да ги хвърлям ли? Моля да споделите дали ще ви върнат парите и какво точно значи връщане чрез euro giro.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 429
За миг си помислих, че става дума за сайт, от който и аз съм поръчвала и останах много доволна, но не, различен е... Този, от който поръчахме със свекърва ми преди няколко месеца е: spalnobelio.bg От там ни дадоха бележка, всичко е наред.

# 24
  • Мнения: 4 275
За миг си помислих, че става дума за сайт, от който и аз съм поръчвала и останах много доволна, но не, различен е... Този, от който поръчахме със свекърва ми преди няколко месеца е: spalnobelio.bg От там ни дадоха бележка, всичко е наред.

И аз така. Изчетох темата и щях да успокоя съфорумката, че ще си получи парите... Но се оказа, че и аз си помислих, че става въпрос за spalnobelio.bg. Бях поръчала оттам преди време възглавници, протектор за матрак и чаршафи (евтини, намалени, чисто бели), но не ми харесаха и ги върнах. След около десетина дена си получих и парите. Предложиха ми и опция да доплатя 10 лв за по-хубавите им чаршафи, които са от ранфорс, но избрах да ми върнат парите. Бяха коректни като цяло.

# 25
  • Мнения: 3 748


Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.

# 26
  • Ловеч
  • Мнения: 782
Чудно ми е как въобще сте се излъгали да поръчате от този сайт. Само, като им прочетох информацията за доставки и рекламация и ми призля....

При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

Че те могат да си измислят причина и да пиете студена вода, защото не сте им изпълнили условията...

При увреждане и скъсване на картонените опаковки, сумата за връщане ще бъде намалена с 10-35 лв на кутия.


Леле, леле...

# 27
  • Мнения: 4 940
Чудно ми е как въобще сте се излъгали да поръчате от този сайт. Само, като им прочетох информацията за доставки и рекламация и ми призля....

При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

Че те могат да си измислят причина и да пиете студена вода, защото не сте им изпълнили условията...

При увреждане и скъсване на картонените опаковки, сумата за връщане ще бъде намалена с 10-35 лв на кутия.


Леле, леле...
Какви неща пишат тези, май не са добре...

# 28
  • гр.София
  • Мнения: 362
От две седмици говоря с една девойка, а днес, а утре щели да ми пуснат парите.
Ще ги изчакам още ден два и ще пусна жалба.
Не мога да разбера, няма ненаказано зло, на какво разчитат?

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 15 512
Не мога да разбера, няма ненаказано зло, на какво разчитат?

Поговорката май не беше точно такава. Laughing

А, иначе, както казах, не е много сигурно, че дори и да пуснеш жалба, ще има резултат. На това разчитат явно...

Общи условия

Активация на акаунт