Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 ян. 2018, 01:04 ч.

Издирва се физически адрес на spalnobelio.online

  • 7 026
  • 44
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • гр.София
  • Мнения: 304
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.

Последна редакция: ср, 03 яну 2018, 09:29 от bubanka

# 1
  • София
  • Мнения: 1 242
Как е името на фирмата, от която сте поличили пратката? На товарителницата може да пише адрес, ако не е пусната от офис на куриера.

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Сайтът ми изглежда подозрителен, не е било добра идея да пазаруваш оттам.

Касова бележка имаше ли в пакета, с която все още да разполагаш?

# 3
  • Мнения: 36 699
Според общите им условия не са в България: "Адресът за връщане е AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI (022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)"

За възстановяване на сумата е още рано:
"След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента – с международен пощенски запис EUROGIRO в срок от 15 до 30 работни дни от получаването на продуктите."

Дано все пак всичко е наред!

# 4
  • гр.София
  • Мнения: 304
Как е името на фирмата, от която сте поличили пратката? На товарителницата може да пише адрес, ако не е пусната от офис на куриера.
Това което пише на товарителницата на Спиди е че идва от Румъния, има и адрес.

# 5
  • гр.София
  • Мнения: 304
Според общите им условия не са в България: "Адресът за връщане е AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI (022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)"

За възстановяване на сумата е още рано:
"След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента – с международен пощенски запис EUROGIRO в срок от 15 до 30 работни дни от получаването на продуктите."

Дано все пак всичко е наред!

Да, прочетох общите им условия.

И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?

Възможно е наистина да не са догледали или пък просто да са обикновени измамници, продаващи боклучива стока.

Това, че нямаш касова бележка, не е добре. Доколкото знам, не можеш да пуснеш жалба в КЗП, ако не разполагаш с такава. Платежното към Speedy не е никакво доказателство. Поне онлайн фактура за поръчката / плащането нямаш ли на пощата си?

Дано ти върнат парите на доброволни начала... Инак, не знам дали има какво да се направи.

# 7
  • гр.София
  • Мнения: 304
И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?

Възможно е наистина да не са догледали или пък просто да са обикновени измамници, продаващи боклучива стока.

Това, че нямаш касова бележка, не е добре. Доколкото знам, не можеш да пуснеш жалба в КЗП, ако не разполагаш с такава. Платежното към Speedy не е никакво доказателство. Поне онлайн фактура за поръчката / плащането нямаш ли на пощата си?

Дано ти върнат парите на доброволни начала... Инак, не знам дали има какво да се направи.

Имам запис на телефонните ни разговори и e-mail -и.

# 8
  • Мнения: 2 602
Този адрес ми се вижда непълен на мен. Букурещ, Румъния и п.к. Другото какво е? Grinning Съвпада ли адреса с този на подателя от Спиди?

# 9
  • Варна
  • Мнения: 13 099
Платежното към Speedy не е никакво доказателство.
Може и да е. Спиди са лицензиран пощенски оператор, ако плащането е оформено като пощенски превод то замества касовия бон, така си е според Наредба Н-18.

Последна редакция: ср, 03 яну 2018, 08:02 от Месечинка виторога

# 10
  • Мнения: 2 820
Във фейса пише, че са от Русе!
И мен така ме излъгаха наскоро, но от друг сайт. Пратиха ми нещо, което не отговаря на снимката, но поне ми върнаха парите. Дано и на теб ги върнат.
Убедих се, че такива неща не се поръчват по интернет! Докато не видиш и пипнеш...абе друто си е.

# 11
  • Мнения: 36 699
Във фейса пише, че са от Русе!
И на H&M на пратките пише Русе, но реално пътуват от Италия, само влизат в България през Русе. Същото и е и тук според мен.

Възможно е наистина да не са догледали...
Или куриерът да ги е съхранявал неправилно.
Всичко е възможно, но предвид общите условия все още не може да се говори за некоректност от страна на фирмата, те си пишат, че възстановяват парите в 15-30 дневен срок като става дума за работни дни. Има още време, дано всичко е наред.

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Може и да е. Спиди са лицензиран пощенски оператор, ако плащането е оформено като пощенски превод то замества касовия бон, така си е според Наредба Н-18.

Не съм сигурна, че е така. Имам предвид следното: касовата бележка е единственото доказателство, че си закупил стока от лицензиран търговец / фирма. КЗП не разглежда сделки между 2 частни лица – например, ако си купиш нещо от частно лице чрез OLX и се окажеш измамен, няма къде да се оплачеш. Гаранция. Товарителницата към дадена куриерска фирма доказва единствено, че една стока е транспортирана от подател X към получател Y, нищо повече.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 13 099
Така е!
Ето цитат от НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА
Цитат
Чл. 3. (1) (Доп. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г., доп. - ДВ, бр. 102 от 2012 г., в сила от 21.12.2012 г., изм. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от ФУ или касова бележка от ИАСУТД, освен когато плащането се извършва чрез внасяне на пари в наличност по платежна сметка, кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
Ето го и списъкът на лицензираните пощенски оператори, който включва и Спиди:
http://crc.bg:8080/dpls/apex/f?p=923:210:1291996019815435::NO::P … TROL,P210_X:0,0,1
Не казвам, че въпросният случай е такъв, т.е. че са спазени всички тези изисквания, просто казвам, че касовата бележка НЕ Е абсолютно задължителна, има случаи, при които документът за плащане, издаден от куриера я замества.

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Това, което пишеш, само потвърждава казаното от мен. Peace Говориш за регистрирани търговци, които могат да бъдат подведени под отговорност, а аз казвам, че липсата на касова бележка нерядко означава, че стоката е придобита от частно лице. В случая, няма как да знаем дали сайтът е фирма или зад него стои частно лице – аз залагам на второто. Peace Затова и товарителницата няма да ѝ свърши никаква работа като доказателство.

# 15
  • Варна
  • Мнения: 13 099
Не съм отваряла сайта им, но името, което е посочила Не се сърди човече е AYRAM Textile Production Limited, което ме навежда на мисълта, че все пак става дума за юридическо лице. Но нямам намерение да гадая.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Ако наистина е така – т.е., ако действително са фирма – би било необяснимо защо не са ѝ пратили касова бележка / фактура, нито на хартиен носител (в пакета), нито онлайн (при самото заявяване на стоките и плащане на поръчката). Поне авторката твърди това, питах я умишлено по-назад.
Аз досега не съм попадала на сайт (нито български, нито чуждестранен), който да не праща потвърждение за успешно направена поръчка. Peace

# 17
  • Young and beautiful.
  • Мнения: 1 104
Да се оплача и аз от тия некадърници.
Имаха промоция, чаршаф горен и долен, 2 калъфки и 2 възглавници и олекотена завивка за 80 лева.
Поръчах импулсивно и след буквално МИНУТА размислих. Прочетох и коментари във ФБ, че чаршафите са ужасни, а завивката за нищо не става.
Писах им имейл, писах им във фейсбук - отговор няма. Звънях им - нищо.
Тази седмица получавам пратка от Спийди, че трябва да платя за нещо 89 лева.
Аз тотално съм изключила вече, звъня на куриера, той ми каза какво е, отказах пратката, изобщо няма да плащам за парцали.
Днес ми пишат

Spalno Belio
Chat conversation start

24/12/2017 23:30 - АЗ
Здравейте
Направих поръчка на името на **** за София, *****, моля да я откажете

ТЕ - 13:38 (10 дни по-късно)
здравейте, поръчката ви отдавна е изпратена към вас
АЗ: а аз отдавна ви писах да я откажете
както във фейсбук, така и по имейл

ТЕ: ако не я желаете, откажете я директно на куриер
АЗ: отказах я, благодаря
Seen 13:40
Chat conversation end

За мен, първо е некоректно да не си вдигаш телефона, нито да не отговаряш десет дни на клиент (те бяха активни във фейса през цялото това време)
И второ, да продаваш такива боклуци си е за КЗП Persevere

Сори за double posting-a

Но сега видях, че са изтрили всичките лоши коментари.

Хората пишеха, че материята е отврат, че щампите са само от едната страна, а от другата е бяло, че като пуснат промоция цените в сайта са по-високи и се оправдават, че е свършило и прочие неща.

Някой да не се опари.

Последна редакция: ср, 03 яну 2018, 16:23 от Не се сърди, човече

# 18
  • Мнения: 2 820
Когато аз получих пратката си със спално бельо също нямах касова бележка, нямах и мейл от тях(за друга фирма става дума -Sleepy home) и много се учудих, как така продават, а не пускат бележки. Това си е укриване на данъци. Срокът за връщане при мен беше 15 дни.

# 19
  • гр.София
  • Мнения: 304
Да, така е, няма опция първо да се отвори, защото ако го направиш от Спиди искат да го платиш със сигурност. Вътре в пакетите нямаше фактура или касов бон.
Днес успях да се свържа с тях и ми казаха че пратката ми била все още в склад на куриер и не била получена. Пуснали били e-mail да им я препратят.
Да видим, чакам включване.

# 20
  • Мнения: 870
Да, така е, няма опция първо да се отвори, защото ако го направиш от Спиди искат да го платиш със сигурност. Вътре в пакетите нямаше фактура или касов бон.
Днес успях да се свържа с тях и ми казаха че пратката ми била все още в склад на куриер и не била получена. Пуснали били e-mail да им я препратят.
Да видим, чакам включване.
Има много такива фирми и в чужбина и аз сега се опитвам да върна една пратка .Работят със Speedy защото знаят за пратките  няма опция виж преди да платиш.А пък с тази куриерска фирма само проблеми сме имали много безотговорни хора работят там. 

# 21
  • Мнения: 309
Тази фирма няма регистриран адрес в България, имат някакви дистрибутори, които мисля че се намират в Русе. Адресът за връщане е Румъния. Много внимавайте с връщането - аз също имам лош опит с тази фирма. Поръчах октомври 2017 2 одеала по промоция - пристигнаха с по 10 см по-къси от всички страни и ужасно качество на материала. Ако не бяха толкова къси можеше и да ги задържа, обаче исках да ги ползвам за покриване и не ми стигаха. Върнах ги един път с мой куриер, като впоследствие куриерът ми ги върна с обяснението, че получателят е отказал пратката. Разбрах се с доставчика да изпратят те куриер за тяхна сметка да вземе одеалата - в крайна сметка пратката е отишла на майната си някъде в Румъния и вече трети месец нито парите съм си получила, нито куриера ми е уважил на рекламацията... Никой не може да ми каже защо пратката е отишла на грешен адрес и кога ще бъде пренасочена към доставчика, а от spalnobelio имат условие да получат физически стоката, за да върнат парите ...

# 22
  • Мнения: 1
И аз днес получих от същата фирма ужасното спално бельо. Като чета коментарите направо не знам да ги връщам ли, да ги хвърлям ли? Моля да споделите дали ще ви върнат парите и какво точно значи връщане чрез euro giro.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 336
За миг си помислих, че става дума за сайт, от който и аз съм поръчвала и останах много доволна, но не, различен е... Този, от който поръчахме със свекърва ми преди няколко месеца е: spalnobelio.bg От там ни дадоха бележка, всичко е наред.

# 24
  • Мнения: 4 301
За миг си помислих, че става дума за сайт, от който и аз съм поръчвала и останах много доволна, но не, различен е... Този, от който поръчахме със свекърва ми преди няколко месеца е: spalnobelio.bg От там ни дадоха бележка, всичко е наред.

И аз така. Изчетох темата и щях да успокоя съфорумката, че ще си получи парите... Но се оказа, че и аз си помислих, че става въпрос за spalnobelio.bg. Бях поръчала оттам преди време възглавници, протектор за матрак и чаршафи (евтини, намалени, чисто бели), но не ми харесаха и ги върнах. След около десетина дена си получих и парите. Предложиха ми и опция да доплатя 10 лв за по-хубавите им чаршафи, които са от ранфорс, но избрах да ми върнат парите. Бяха коректни като цяло.

# 25
  • Young and beautiful.
  • Мнения: 1 104


Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.

# 26
  • Ловеч
  • Мнения: 718
Чудно ми е как въобще сте се излъгали да поръчате от този сайт. Само, като им прочетох информацията за доставки и рекламация и ми призля....

При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

Че те могат да си измислят причина и да пиете студена вода, защото не сте им изпълнили условията...

При увреждане и скъсване на картонените опаковки, сумата за връщане ще бъде намалена с 10-35 лв на кутия.


Леле, леле...

# 27
  • Мнения: 2 820
Чудно ми е как въобще сте се излъгали да поръчате от този сайт. Само, като им прочетох информацията за доставки и рекламация и ми призля....

При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

Че те могат да си измислят причина и да пиете студена вода, защото не сте им изпълнили условията...

При увреждане и скъсване на картонените опаковки, сумата за връщане ще бъде намалена с 10-35 лв на кутия.


Леле, леле...
Какви неща пишат тези, май не са добре...

# 28
  • гр.София
  • Мнения: 304
От две седмици говоря с една девойка, а днес, а утре щели да ми пуснат парите.
Ще ги изчакам още ден два и ще пусна жалба.
Не мога да разбера, няма ненаказано зло, на какво разчитат?

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Не мога да разбера, няма ненаказано зло, на какво разчитат?

Поговорката май не беше точно такава. Laughing

А, иначе, както казах, не е много сигурно, че дори и да пуснеш жалба, ще има резултат. На това разчитат явно...

# 30
  • София
  • Мнения: 545
Когато аз получих пратката си със спално бельо също нямах касова бележка, нямах и мейл от тях(за друга фирма става дума -Sleepy home) и много се учудих, как така продават, а не пускат бележки. Това си е укриване на данъци. Срокът за връщане при мен беше 15 дни.

Ако фирмата осъществява търговия само онлайн (тоест не продава директно на крайни клиенти във физически магазин) и получава Вашето заплащане под формата на паричен превод през лицензирана фирма (каквито са Спиди), то тя изобщо не е задължена да поддържа касов апарат и да издава касови бележки. Няма никакво укриване на приходи или на данъци, защото информацията за въпросните парични преводи се съхранява от Спиди и се предава на съответните органи, тоест абсолютно ясно е какви пари са минали към въпросния търговец. Липсата на касова бележка не означава, че търговецът е некоректен или в някакво нарушение. Вече ако не спазят условията си към дамата и не възстановят сумата в рамките на 30 дена, тя има причина да се оплаче. Бележката за паричния превод от Спиди служи вместо касова бележка (важно е обаче заплащането да е станало именно с паричен превод, а не с наложен платеж - ако става дума за наложен платеж, тогава вече търговецът трябва да изпраща касов бон).

# 31
  • Мнения: 2 820
Разбира се, че става дума за наложен платеж. За това казах, че са некоректни и на първо място измамници! Пращат неща , които не съотвестват и то с най-некачествен материал.

# 32
  • София
  • Мнения: 545
Ако сте сигурна, че на бележката от Спиди пише наложен платеж, а не паричен превод (те реално са оформени по един и същи начин и човек трябва внимателно да се загледа), то наистина липсата на касов бон е нарушение. Ако не възстановят сумата в законовия срок от 30 дена би следвало да се подаде сигнал с каквито документи и кореспонденция с фирмата има налични. Дано все пак търговецът изпълни задължението си в това отношение. Иначе онлайн пазаруването има този риск - винаги може да се случи да получиш нещо, което не отговаря на описанието, не е качеството, което се очаква и тн. Връщаш го, връщат ти парите и повече не пазаруваш от този търговец. На мен ми се е случвало многократно. Случвало ми се е да получа разочароваща стока и от търговци, от които по принцип съм доволна. Няма гаранции. Единствено очаквам адекватна реакция и възстановяване на сумата в разумен срок.

# 33
  • Мнения: 1
Здравейте, аз също имах проблем с въпросния сайт. След като им върнах снимки с ужасяващите им чаршафи на 2 декември, те изпратиха куриер да си ги вземат на 14 декември, като до 2 февруари нямах никакъв превод. Сигнализирах Европейската комисия за извънсъдебно решение на спорове и те реагираха веднага. Днес имах отново разговор с момиче от тел. +30 2111988682- Атина, Гърция, за да ми каже да сваля жалбата си от Европейската комисия.....аз само им отговорих, че ще ги гоня до дупка....имам снимки на всичките изтрити коментари....и че КЗП ще се занимава с тях! Абсолютни мошеници!
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.

# 34
  • Мнения: 3
Здравейте, аз също пострадах от некоректния сайт spalnobelio.online. Поръчах чаршафи за 152 лева, които дойдоха на следващия ден, т.е. днес, 22 март 2018. Платих допълнителни 7 лева за доставката по куриер и така общо 159 лева за пълни боклуци. Днес звънях на телефона и дамата на развален български ми каза да изпратя всичко в Румъния за моя сметка. Може ли да споделите опит дали да сезирам комисията за защита на потребителя и/ или какво да направя от тук насетне. Не вярвам, че ако изпратя обратно тези парцали до Румъния, ще последва връщане на парите или каквото и да било. Предварително благодаря за съдействието и споделен опит относно тези мошеници.

# 35
  • Мнения: 3
Моля Ви, кажете ми, ако някой си е получил обратно парите от тези мошеници Spalnobelio online. Току що пуснах и електронна жалба, но не зная дали ще има ефект.

# 36
  • Мнения: 443
същото ми се случи и с spalnobelio.bg. Комплектът, който поръчах се оказа пълен боклук. Дори не го отворих. Поръчах на 15.03. Взех го от Екон на 17.03. На 18.03 писах във формата за контакт, че искам да го върна. На 19.03 се обадих и по телефона. казаха ми, че щели да предадат, но били много заети. Днес се обадих пак. Исках просто да ми дадат адрес на който да върна бельото и начин бързо да си получа парите. Пак щели да предадат, ама много били заети. Когато ми взеха парите НЕ бяха заети. Имали 2 седмици да ми отговорят. Ама двете седмици за рекламация са за потребителя, НЕ за продавача. Вероятно ще ме мотаят, докато изтече срока за рекламации. Мисля да пусна жалба до КЗП.

# 37
  • Мнения: 3
Сажалявам да чуя, че има и други измамени от фалшиви онлайн сайтове. Аз днес пуснах жабла тук: https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba и тук: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main
Може да изпратите и Вие.

Надявам се да има отговор и последствия.

Здравейте,

Ето какво ми отговориха от въпросната фирма в Румъния:
Имате право да върнете неползвани и непрани комплекти в 14 дневен срок от получаването на поръчката. Опаковайте комплектите и ги изпратете на адрес
AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI(022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)(Адрес за връщане)
Сумата се възстановява с международен пощенски запис EUROGIRO. Моля в пакета с продукти или по имейл ни изпратете трите имена и адрес по лична карта.
Сумата се възстановява в срок от 15-30 дни.
За клиенти, желаещи връщане на продуктите и възстановяване на сумата - ще им бъдат удържани 7 лв от сумата за връщане,
представляващи първоначалната такса транспорт.
Не въстановяваме сумата за транспорта. Не изпращайте комплектите с наложен платеж!


Spalno Belio Online <office@spalnobelio.online>
9:56 AM (2 hours ago)
to me
   Translate message
Turn off for: Bulgarian
Здравейте,

при желание за връщане на сума транспортните разходи са за сметка на клиента.

Възстановяваме сумата с международен пощенски запис, за който ни трябват три имена и адрес по лична карта. Това са единствените данни, които изискваме ( не искаме ЕГН или номер на ЛК). Но все пак, когато се явите в пощата трябва по някаквъв начин да докажете, че вие сте лицето получател на пощенският запис.

Гаранцията за връщането на сумата е документа, издаден от куриерската фирма ( номер на товарителница).



Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.


Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.
Здравейте, аз също имах проблем с въпросния сайт. След като им върнах снимки с ужасяващите им чаршафи на 2 декември, те изпратиха куриер да си ги вземат на 14 декември, като до 2 февруари нямах никакъв превод. Сигнализирах Европейската комисия за извънсъдебно решение на спорове и те реагираха веднага. Днес имах отново разговор с момиче от тел. +30 2111988682- Атина, Гърция, за да ми каже да сваля жалбата си от Европейската комисия.....аз само им отговорих, че ще ги гоня до дупка....имам снимки на всичките изтрити коментари....и че КЗП ще се занимава с тях! Абсолютни мошеници!
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.


Здравейте, дами,

Има ли начин да подадем групов иск за измама. Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне. А всичко, коет оимам ечувал с найлонови парцали и товарителницато от Speedy.

Последна редакция: нд, 25 мар 2018, 19:19 от AnMary

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.

Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green

# 39
  • Мнения: 2 602
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.

Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green

Как не е?

# 40
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.
Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green
Как не е?

Като болднатото.
От темите тук съм останала с впечатление, че повечето хора мислят, че могат да подадат жалба в "КЗП", при всякакви обстоятелства, а нещата далеч не стоят така.
За да си в правото си да подадеш жалба, на първо място – трябва да си пазарувал от регистрирана фирма, а не от частно лице; второ – необходимо е да разполагаш с касова бележка / фактура, верифицираща покупката ти.
А тук, във форума, редовно спорят с мен, че това не е така и че "КЗП" ще им помогне във всички случаи.
Ами, хубаво, успех!
Въпросната Комисия разглежда само търговски взаимоотношения и не се занимава със сделки между 2 частни лица.

Другото ми "любимо" е, когато тук, във форума, с увереност заявяват, че можеш да върнеш стока, закупена от физически магазин, в рамките на 14 дни, и да получиш парите си обратно от търговеца. Няма такова нещо! Това важи само за артикулите, закупени от Интернет, т.е. валидно е единствено за онлайн сделки.
Няма член в закона, който да задължава търговците да връщат пари на клиентите си за стоки, придобити чрез покупка от реален / физически магазин. За съжаление, дори и стоката да се окаже с дефект, както в една друга скорошна тема, пак няма да си получиш парите обратно – просто артикулът отива на сервиз и чак, ако не успеят да го поправят n на брой пъти, тогава получаваш парите си обратно.

Знам, че не е особено справедливо, но такива са законите в България. Ако даден търговец приема стоките си обратно срещу пълно възвръщане на заплатената сума (както са доста от магазините по моловете), това се дължи изцяло на политиката на конкретния магазин, т.е. подлежи на усмотрението на дадения търговец.

Не знам защо толкова много хора не ги знаят тези неща – предполагам, става въпрос за неинформираност и ниска потребителска култура. Peace

# 41
  • Мнения: 309
също така да допълня, че физически магазинът се намира в Румъния и аз не съм сигурна,че КЗП се занимава с международни търговски отношения. В Русе имат единствено човек, който май е нещо като посредник и не фигурира никъде. Иначе по моя случай има развитие - след 3 месеца мотаене ми върнаха парите. Но пак не стана по лесния начин - трябваше да им звънна и изведнъж се оказа, че пратката ми се е върнала при тях най-накрая и парите са приготвени за връщане.
Така че единственото, което мога да посъветвам потърпевшите е, да звънят и да досаждат по-редовно.

# 42
  • Мнения: 6
За съжаление, дори и стоката да се окаже с дефект, както в една друга скорошна тема, пак няма да си получиш парите обратно – просто артикулът отива на сервиз и чак, ако не успеят да го поправят n на брой пъти, тогава получаваш парите си обратно.


Няма ли някаква вратичка, ако стоката е с дефект от самото начало - то да бъде заменена на момента и да не влизат гаранционните условия? Все пак стоката не отговаря на описанието, където липсва, че купуваш нещо, което не работи.

п.п. преди години купих лаптоп от физически магазин, оказа се вечерта, чe не чете дисковете и се опитаха да минат с номера, че трябва да се приложи гаранцията. Накрая го замениха...

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 10 046
Няма ли някаква вратичка, ако стоката е с дефект от самото начало - то да бъде заменена на момента и да не влизат гаранционните условия?

Аз поне доколкото знам – няма. Това е била винаги развръзката на подобни случаи, за които съм чела във форума. Ето, съвсем наскоро съфорумка си беше купила iPhone, последен модел, който се оказва с дефект. От мобилния оператор отказват да ѝ го сменят, искат да го карат на сервиз. Девойката даже беше писала на Apple (не разбрах дали на българския клон или на международния), откъдето ѝ бяха отговорили, че нищо не могат да направят. За съжаление, през годините във форума съм чела за много подобни случаи...

# 44
  • Мнения: 2 602
Да ви предупредя за още една идентично изглеждаща на фирмата от темата фирма, която продава спално бельо и е с адрес в Румъния. Цените в онлайн магазина изглеждат доста примамливо. Много смешно е преведено всичко с Гугъл преводач, а дрехите, ми направи впечатление, че са писали че са  "произход: Италия". Grinning, а се вижда ясно, че са китайски тип "левче".

Сайтът е bumstock.bg

Може би румънците клонират схемата за измами в България. Wink

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт