Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 ян. 2018, 11:08 ч.

Баня Стил - в Младост-4 - оплакване и запитване

  • 4 869
  • 22
  •   1
Отговори
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 041
Здравейте!

Не съм сигурна, че тук е мястото да пусна тази тема. Ако греша, се извинявам на модератора и моля да я премести, където е по-подходящо.

Иска ми се и да ви питам нещо и да се оплача нещо...
Става въпрос за магазина на Баня Стил в Младост-4.
Обзаведохме от този магазин къща 200 кв - всичко купихме оттам - плочки (90кв.хол, коридори, 3 бани, душ панели, структури – комплекти, збр.шкафове за баните, батерии, душове с окачвания, 1 парна баня вградена, 2 пъти душ кабина по поръчка, сифони версачета, кухненски мивки - 2 бр, батерии за тях, дозатори вградени в мивките и квото още не се сетите. След това повторихме всичко отново за апартамент 100 кв с две бани, същата кухня, остъклена тераса с екстри, коридори и т.н.)

Оставили сме досега, да не казвам голяма дума, но сигурно едно 30 000 лв. Разбира се, аз съм си получила стоката за тия пари.

Докато пазарувахме за къщата, в магазина работеха няколко човека - уникален екип. Страхотни млади хора! След като ни поопознаха и започнаха да усещат нашите вкусове, те сами ми предлагаха точно това, което искам и от което имам нужда. При милиони плочки в магазина, те ми показваха 2-3 вида, но ТОЧНО които на мен ми трябват. Всички структури за тоалетните, качествените, скъпите и хубави стоки - те ни научиха на тях. Те ни отвориха очите за света на банята. От тия деца се научихме с моя мъж на още по-качествено и хубаво обзавеждане за бани.

Случвало ми се е три пъти да влизам в магазина, пребита от работа. Седя, изморена, не мога да стана. Питат ме какво ми трябва, казвам им и те отиват и ми носят точно каквото искаме. Едното момиче ми избра плочките за хола в къщата - от раз ги уцели. А преди това аз 4 пъти се пробвах да избера и все не уцелвах- каквото и да изберях, се оказваше не каквото ни трябва. Три пъти тия младежи ми избираха плочки - веднъж за хола, за пода, и два пъти - за две бани. Уникално обслужване! Много съм доволна от тях.

Преди две години ги набедиха от магазина, че са злоупотребявали. Нищо не мога да кажа, защото наистина не зная дали е имало нещо такова. И да е имало, това са си отношения между работодателя и тях. Изгониха ги до един. Смениха целия екип. Ако съм работодател, и установя такова нещо, със сигурност и аз бих постъпила като собствениците на Баня Стил. Но какво, наистина, е имало, не зная. И до днес се чудим с ММ дали е вярно това, което ни казаха от магазина. Ние тогава имахме да пазаруваме още малко за апратамента. Последните неща, които купихме, бяха дребни. Финални. Докато ги пазарувахме, съм проплакала. Влизаш, молиш ги да ти продадат нещо и те (новите служители) не ти объщат никакво внимание. Ние с ММ знаем магазина наизуст, тичаме из него сами, носим си на бюрото им каквото ни трябва само да ни го цъкнат на касата и да си ходим, те отиват да пушат и ни оставят сами. Питаме ги няма ли да ни обслужат, те си правят оглушки.
С триста зора приключих и това обзавеждане, но в момента правим поредното и пак се сблъсквам с проблеми в тоя магазин – две години по-късно.

Сега екипът е съвсем нов. Никой не познаваме и нас не си познава никой. Въпреки всичко, искам да кажа, (това е комплимент за собствениците на магазина) че на нас стоката в магазина ни харесва и то много! Цените - също! Ѝ ние решихме, че като е нов екипът,си заслужава да опитаме, да видим дали пък с тях няма да се работи малко по-приятно.

Уви!
Преди с едно ходене сме пазарували стока за по няколко хил. лева. Наведнъж.
Сега ходихме 4 пъти, докато поръчаме плочките за банята. Никой не иска да говори с теб, всички са заети.
Едно време едно момче ни правеше проекта пред нас, буквално за 6-7 минути.
Сега ми казаха да чакам близо седмица, да ми направят проект.
Чак на четвъртия път, като влязохме в магазина, се намери човек да ни обърне внимание, че да си поръчаме плочките, които бяхме харесали.
Те просто не ни приемат поръчката. Все заети, все нещо правят...

Бяхме нарисували плочките, бяхме ги изброили (ММ е правил бани на целия ми род и 7 бани за нас, дотук - всеки път си смята плочките, така че остават само 2-3 фира). Казахме си бройката на плочките, момичето ги обърна в квадрати, поръча ги, платихме ги. Като дойдоха, си ги взехме, ММ направи банята и хартисаха 4-5 плочки ПЛЮС два неотворени пакета.  Сега в магазина отказват да ги приемат обратно (да ги върнем). За пръв път оставихме на друг да ни изчисли квадратурата и сега имаме два пакета за спомен.

Прави ми лошо впечатление, че се слуша високо музика, перманентно не ни чуват какво им говорим, ние не чуваме какво ни питат. Поведението е НЕ като за пред клиенти. Разочаровани сме и то много.
Дотук с оплакването.

Питането:
1) Къде има в София магазин, близо около Младост-4, където служителите да са нормални, отзивчиви, ДА СИ РАЗБИРАТ ОТ СТОКАТА, която продават? Да има хубава стока в магазина, на хубави цени (на Баня Стил се възхищавам на собствениците, но не мога да стигна до тях, да се оплача). Бих искала да сменя вече Баня Стил с друг магазин. Крайно време е. Догодина ще обзавеждаме 200 кв къща - не искам да си причинявам тия главоболия отново.

2) Дали някой от вас не познава случайно уволнените служители на Баня Стил? Ако тези хора работят някъде пак в магазин за бани, плочки, фаянси - веднага ставам клиент там!

3) Дали някой не знае как бих могла да се свържа с шефовете на магазина, но говоря за истински шефове, собственици. А не разни деца, които ще ме изслушат любезно и ще после никой няма и да разбере, че имам оплакване? Имаме сантимент към този магазин - досега всичко оттам сме пазарували. Харесва ни всичко закупено, нямаме никакви оплаквания, цените са уникални, но обслужването не ни харесва.

Понеже инфото, което търся е лично, моля, ако ми отговаряте, пишете ми на ЛС, за да няма конфротация с хора - не е редно да изписваме по форумите имена на хора, които дори не подозират, че пиша за тях.

Хубав ден!

Последна редакция: чт, 11 яну 2018, 11:14 от galaBG

# 1
  • София
  • Мнения: 1 258
Не е близо, но може да пробвате Баня стил на бул.България. Ние от там пазарувахме и са много любезни, макар понякога да имат много работа и да трябва да се изчака ред. 2 или 3 пъти сме ходили в магазина им в Младост, ами въобще не сме доволни от обслужването. Даже откровено си ни излъгаха за цвета на една кабина, която се налижи да поръчаме от тях. Sad

# 2
  • Мнения: 1 805
Много са зле този магазин, толкова са компетентни, че не ми стигнаха плочките за банята. Пода трябваше да го  направим на растер, а не на ромб, защото не бяха достатъчно, а за стените не стигнаха близо три кашона, говоря за баня 3квм, а не за хале. Дори им беше  представен проект и всичко, само да сметнат, аматьори, много са зле.
Едно от момичетата работи в Баня Мечта на бул. Тодор Александров, а имат магазин и на Симеоновско шосе. Малко по-адекватни са от баня стил, според мен.

# 3
  • София
  • Мнения: 9 233
Top Group над кръговото на ИКЕА.

# 4
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 041
Още същия ден, когато пуснах темата, собствениците на магазина я прочетоха - благодаря на мамите, които ми съдействаха оттук!

Свързахме се по телефон, разговаряхме. И за двете страни (и за мен, и за шефовете на магазина) желанието е да има подобряване на обслужването. Надявам се нещата да потръгнат отново на добре.

Така или иначе, ние още на другия ден ходихме в магазина - да поръчваме праг и душ кабина (но тя ще е след прага).

Благодаря отново за съдействието, момичета!


# 5
  • София
  • Мнения: 1 882
Присъединявам се и аз към недоволните от обслужването. Поръчахме проект миналата неделя, изпратиха ми го едва след като започнах да звъня по телефона в сряда. След това направих корекции, до днес още нямам изпратен преправения проект. За услугата съм платила 50 лв, не правят без пари. Ще се приспадне от плочките, ако купуваме от тях, но като гледам, може да се насоча и аз към друг магазин.

# 6
  • Мнения: 698
И аз съм от недоволните от прехвалените Баня Стил.
Преди два месеца отивам в магазина в Младост (като най-голям) с парите и идеята да поръчам плочки за баня на момента и да набележа останалото обзавеждане за баня за малко след това.
(Почти)Никакъв интерес от персонала , едната консултантка след като се мотах 10 мин. ми показа плочките, които имаха, от набелязаните от мен серии от сайта им и започна да си реди коледната украса и да мие пода.
Тъй като освен едни пана с плочки от близо, друго не видях, се отказах от всичките си идеи, харесвайки наредена цяла баня, извиках друг консултант с идеята да вземе размерите и да поръчам, че ми беше писнало.
Били много заети, за проект трябвало да чакам седмица, след което да се върна да поръчам, плочките се доставяли за две седмици, според поръчките, опита да ме насочи към друг техен магазин.
Звънях след това в останалите им обекти, тъй като ми беше спешно, сроковете бяха същите, навсякъде ( Ман. Ливади, Люлин, Стамболийски много заети всичките...).

Отидох в Баня Мечта на Т. Александров и Опълченска, жената ми показа всичко, което исках да видя, насочи ме и предложи на момента да ми направи проекти с всички избрани от мен серии. Не можех да повярвам, предвид сроковете на онези.
Седнахме, взе размерите и разположението, направи два проекта за 15 мин., предложи и с трета серия да визуализира, но реших, че няма смисъл, капарирах и си тръгнах.
След два дни плочките бяха на адреса.
Бях решил от там да поръчам останалото, но при доставката имаше две счупени плочки, които ми казаха, че ще бъдат доставени на следващия ден в магазина, да мина да си ги взема. Нямат вина сигурно за това, но предвид разкарването си намерих от други места необходимото.
Препоръчвам Баня Мечта, Пред баня Стил, цените са еднакви ( предполагам ги определя вносител), обслужването в пъти по-бързо и качествено.

# 7
  • София
  • Мнения: 1 882
Да ви споделя, че след като направих една промяна в 3д проекта и според прочетеното тук очаквах, че нямам право на повече  промени, днес по телефона ми казаха,че мога да направя промяна без да доплащам допълнително! В неделя ще отида на място, че по телефона не мога да го обясня. Успех на всички, които планират ремонти!

# 8
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 041
Успех, Мериан! Simple Smile

# 9
  • Мнения: 1 356
Да не казвам голяма дума,  но проектите на Баня Стил са меко казано ужасни. Първо не бих чакала 1+седмица за проект и промяна с дни; Не бих разчитала на "безплатен обяд" - да, проектите са безплатни, защото много хора като мен са харесали на 100% плочки от там и 50-те лева ще се приспаднат. Та за без пари какво да очаква човек? Най-добре си е интериорен дизайнер, обръща внимание и не дава на кило. В Баня стил са затрупани с проекти, чела съм, че имат по 30 на ден, какво очаквате???
А само вижте и за какви проекти става дума, плочките които съм харесала НИКОГА не бих харесала с тяхната програма. Какви са тези отблясъци, белотии и какви са тези чадъри, чепици, лампиони в баня???



Тези плочки наживо са много хубави, но проектът е порнография:

# 10
  • София
  • Мнения: 147
Присъединявам се към недоволните от Баня Стил в магазина им в Люлин. Некомпетентни и незаинтересовани (отидохме първият път при тях със запитване за определен вид гранитогрес- нямали в наличност мостри; впоследствие се оказа, че през цялото време точно този тип гранитогрес е бил в наличност в магазина, но продавачката при цялата си апатичност не е подозирала затова). Поръчахме доста неща- плочки за баня, облицовъчен гранитогрес, плочки за екстериор, гранитогрес за интериор; при толкова оставени пари при тях очаквахме повече внимание и заинтересованост към клиента, обаче се натъкнахме на още по- нагла безцеремонност- за декоративните плочки трябваше няколко пъти да звъним, за да разберем кога ще пристигнат. Два пъти обещаваха, че ще ги транспортират- първият път така и не разбрахме каква беше причината да не ги доставят с първата поръчка, казали само: "Няма!" (Grinning), втория път доводът беше, че електрозахранването в склада прекъснало и това причинило нарушаване на графика на доставките. И, разбира се, да не си помислите, че ни потърсиха да ни предупредят? Нищо подобно- по цели дни баща ми стоя да ги чака да благоволят да доставят злополучните плочки, но не било писано на транспорт от тяхна страна да разчитаме. Накрая се принудихме да отидем сами да си ги взмеме от магзина им и с това одисеята с декор плочките приключи.

Обаче започна авантюрата с гранитогреса! Sleepy След поръчката почнахме да уговаряме дата за транспорта им; пост фактум разбрахме, че са ни оставили дата за транспорт далееееч- далеч напред в бъдещето, 3-4 седмици след поръчката и оставеното капаро. Никой не се свърза с нас да предупредят, че сме планирани за тогава, а върхът на наглостта беше, че излъгали мъжа ми, че се опитвали да се свържат с мен, но не съм отговаряла на телефона!!!! Един кратък преглед на разговорите от последната седмица в историята на телефона ми ме убеди, че и в този случай безочливо прехвърлят отговорността от собствените си бездействия върху нищо неподозиращия клиент...Tired Face

За едно сме категорични- повече няма да повторим приключението Баня Стил!

# 11
  • Мнения: 397
И аз съм част от недоволните на въпросните Баня Стил-Младост 4.При нас ситуацията бе свързана с дефектна стока и подмяната й.По време на закупуването,плащането и прочие всичко беше нормално.Персоналът приветлив,любезен,обещаващ,както е редно да бъде.Е да де,ама имахме проблем с мивката,за банята,беше напукана,а все още не я бяхме монтирали.Свързахме се за да уточним как стоят нещата със смяната й и тук започна ходенето по мъките.Първо,категорично отказаха да ни посетят на място,както и директно да им върна стоката в магазина.Свързах се с управител ,който настояваше за снимков материал,осигурих му го и две седмици се надлъгвахме кой крив кой прав.Накрая им заявих,че препращам цялата кореспонденция плюс снимките в комисията на потребителите и нека те да решат проблемната ситуация.Освен това се оказа,че имам само стокова разписка без касов бон(нещо за което определено вече следя стриктно).И така след цялата тази прелюдия склониха да ми подменят въпросната мивка,като се оказа,че са ни дали мостра,уж по грешка.До ден днешен гледам да ги подминавам,въпреки,че имат хубава стока.
Проектите на баните,при нас бяха 2бр. определено бяха по-скоро на любителско ниво!Плочки има и у дома от "добре" пресметната квадратура.

# 12
  • Мнения: 2
Top Group над кръговото на ИКЕА.

TOP GROUP са доста добри! Не са толкова евтини колкото Баня Стил, но си заслужава човек да отиде и разгледа!

# 13
  • Мнения: 1
Аз съм втрещена от отношението им в Люлин! Оказа се, че нямаме нужното количество плочки при доставка, но виновната съм била аз, защото не съм си ги сметнала правилно! По тази логика за какво ми е консултант? По-скоро ми трябва продавач. Има ли някой от Вас, който да се е оплакал официално от тях?

# 14
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 041
Е тя моята цел не беше да се оплаквам някъде официално, а да се свържа със собствениците.
Наистина ми звъняха по телефона, намериха ме, говорихме.
Продължаваме да пазаруваме от тях, най-близо са ни и са ни най-удобни, пак казвам: стоката ми харесва, но продължавам да съм разочарована от обслужването им.

Дори мисля, че се влошава  Sad

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт