Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 ян. 2018, 21:24 ч.

Бъдете внимателни с Букинг.ком

  • 3 729
  • 18
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 353
Старата тема е тук :  
http://old.bg-mamma.com/?action=post;topic=945666.330;num_replies=344

Е сега пък аз ще ви се ожаля от Букинг. В последните години имам 15 резервации чрез него и съм Genius клиент. От тези 15  имам две анулирни от мен резервации и останалите съм ползвала. От 13-те съм доволна само от 7 от съответствието оферта/реалност. В останалите имаше значителни разминавания, а в три от тях беше просто кошмарно. Вместо две стаи, имаше една от 15-17 кв.в., разделена със завеса ; вместо 4 легла /2х2/, имаше спалня и две походни. В друга резервация имаше басейн, а в действителност това беше надуваем детски басейн. Та ето какво ми се случи преди 3 седмици : опитвам се да вляза в Букинг и той ми отговаря, че няма такъв абонат. Писах им - ни мъц, ни звук. Пробвах няколко дни подред, смених си паролата /реших, че съм я забравила, макар, че е записана/, пак същия резултат. Изхвърлена съм от системата на Букинг. Направих нова регистрация и разбираемо вече не съм клиент с 10 % отстъпка, нищо , че съм от същия IP адрес. Направих си исканата от мен резервация от новия адрес и ... проблем !!! Не ми изпратиха копие от резервацията на имейла - нито на новия, нито на стария. А понеже взех последния апартамент, в офертите вече го няма, като вляза в сайта пише, че на ... дата съм във въпросното място, а аз нямам копие от резервацията. И сега нито имам кода й за да платя навреме, нито имам координатите на хотела. Писах на Букинг, те ми пуснаха телефон в Холандия - да се обадя там и да обяснявам какво искам. Сещате ли се колко ще ми отсече докато се разберем кой какво иска и какво дава ?!?!?! Сега съм в шах - ако не платя навреме, ще ми вземат парите, а не зная дали в хотела има резервация и под кой номер е. Самият хотел няма имейл, телефон - нищо ... всичко е през Букинг. И вече две седмици те мълчат - рпросто са потънали тези Букинг. Та ме питате : Букинг ли ?? Доста проблеми ми е посял.

# 1
  • Мнения: 2 050
Старата тема е тук :  
http://old.bg-mamma.com/?action=post;topic=945666.330;num_replies=344

Е сега пък аз ще ви се ожаля от Букинг. В последните години имам 15 резервации чрез него и съм Genius клиент. От тези 15  имам две анулирни от мен резервации и останалите съм ползвала. От 13-те съм доволна само от 7 от съответствието оферта/реалност. В останалите имаше значителни разминавания, а в три от тях беше просто кошмарно. Вместо две стаи, имаше една от 15-17 кв.в., разделена със завеса ; вместо 4 легла /2х2/, имаше спалня и две походни. В друга резервация имаше басейн, а в действителност това беше надуваем детски басейн. Та ето какво ми се случи преди 3 седмици : опитвам се да вляза в Букинг и той ми отговаря, че няма такъв абонат. Писах им - ни мъц, ни звук. Пробвах няколко дни подред, смених си паролата /реших, че съм я забравила, макар, че е записана/, пак същия резултат. Изхвърлена съм от системата на Букинг. Направих нова регистрация и разбираемо вече не съм клиент с 10 % отстъпка, нищо , че съм от същия IP адрес. Направих си исканата от мен резервация от новия адрес и ... проблем !!! Не ми изпратиха копие от резервацията на имейла - нито на новия, нито на стария. А понеже взех последния апартамент, в офертите вече го няма, като вляза в сайта пише, че на ... дата съм във въпросното място, а аз нямам копие от резервацията. И сега нито имам кода й за да платя навреме, нито имам координатите на хотела. Писах на Букинг, те ми пуснаха телефон в Холандия - да се обадя там и да обяснявам какво искам. Сещате ли се колко ще ми отсече докато се разберем кой какво иска и какво дава ?!?!?! Сега съм в шах - ако не платя навреме, ще ми вземат парите, а не зная дали в хотела има резервация и под кой номер е. Самият хотел няма имейл, телефон - нищо ... всичко е през Букинг. И вече две седмици те мълчат - рпросто са потънали тези Букинг. Та ме питате : Букинг ли ?? Доста проблеми ми е посял.


Как така не може да намерите данни за хотела? Дайте линк към въпросния хотел!

# 2
  • Мнения: 1 319
Името на хотелът е достатъчно, за да намерите информация и съответно контакт, независимо дали е телефон или мейл.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 454
Нали са ви дали телефон, обадете се. Роумингът не е това, което беше.

# 4
  • Мнения: 15 957
И защо трябва тя да се обажда? Нали затова имат някакъв съпорт, както и комисионна. След като тяхната система не е дала необходимото потвърждение, значи те трябва да решат проблема, па ако ще и на луната да звънят.

# 5
  • Мнения: 1 810
Нали са ви дали телефон, обадете се. Роумингът не е това, което беше.

В случая става въпрос за международен разговор (бг номер звъни в на холандски номер в Холандия), а не за роуминг (бг номер звъни на бг номер в Холандия). Не е милиони, но защо да ги плаща при положение, че те не са си свършили работата. Букинг не харесвам от преди около 3-4 месеца поради силно лични причнини. Много ми паднаха в очите като компания. Преди им бях редовен клиент, но вече - НЕ.

# 6
  • Мнения: 295
хм, аз такива проблеми не съм имал. Имам 23 или 24 резервации с Букинг.ком и съм с някакви отстъпки в цените.  Преди да си направя профил, имам още 4 резервирани хотела с Букинг.ком, но не от профил, макар, че съм с имейл. Но като си направих профила, не ми призна 4-те резервации и почнах от нулата. Иначе досега нямам нито една разминавка... от описание на хотел в сайта и ... реалност. По-скоро е имало разминаване между хейтърски коментари за хотела в Букинг... и реалност.  Прекалено шумна стая, само сладки неща за закуска, малка стая, мрън-врън.. и на място всичко си е ОК. Така че... знам ли. Моят опит поне засега с Букинг.ком не е лош. Но никога не знам кога ще ми дръпне парите веднага и кога само ми иска "просто за информация" номера на картата пък ми ги дръпва едва като отида в хотела.

# 7
  • Мнения: 3 217
Към авторката - когато си правила резервация не си ли регистрирала кредитна карта? Защото плащането може да стане автоматично от нея ако резервацията не е с free cancelation... А ако е - се плаща на място в хотела... Така че за какво плащане се притесняваш? По-скоро трябва да си сигурна дали имаш още валидна резервация чрез букинг? Аз бих писала на хотела/апартамента и бих питала имам ли за еди коя си дата резервация при тях?

# 8
  • Мнения: 48
И аз не харесвам Букинг, но в крайна сметка съответствието снимки в сайта - реалност в хотела зависи изцяло от хотела - те сами си правят описанието и снимките.

# 9
  • Мнения: 755
Аз пък го харесвам,но тези дни се сблъсках с по ниски цени като го прескочих

# 10
  • Мнения: 5 467
Moй източник пише това по въпроса:В сайта щом излиза кога и къде трябва да бъде, значи там има и номер на резервация, и ПИН. Няма начин да пише, че трябва да бъде на място без да пише името на хотела. Ако напише мейл и резервацията й е след повече от 48 часа, ние пишем имейл обратно. Ако е по-малко от 48 часа, й се обаждаме ние. 
П.С.телефоният разговор доколкото аз знам е безплатен,но забравих специялно да попитам.

# 11
  • Мнения: 755
И колко теми ще се пускат за този букинг,че нещо се обърках.Стига

# 12
  • Мнения: 25
Доскоро и аз бях доволна от тях, но преди няколко месеца и аз имах проблеми.
Канселираха ми резервацията един ден по-рано без никаква причина ( пише поради невалидна кредитна карта, но това е абсолютно невярно). А резервацията е направена 2 месеца по-рано. Следва международни разговори, оплаквания, нова резервация в друг хотел ( разбира се last minute на съвсем различни цени)  потвърждение за новата резервацията с пин код и т.н. И след 2 часа: не можем да ви настаним в хотела, поради независещи от нас причини. Но в същото време резервацията ми не е отменена. АЗ трябва да се обаждам на оператори, за да я отменя, за да не ме таксуват на всичкото отгоре.
Следва нова резервация и т.н. Цял загубен ден и много ядове.
В резюме: ВИНАГИ и РЕДОВНО си проверявайте мейла. Може да има неприятности наистина в последния момент!

# 13
  • Мнения: 19
Доволна съм от букинг,стига цената да е  добра всичко друго е супер.

# 14
  • София
  • Мнения: 353
Ееее, най- после ! Букинг благоволи да ми отговори с писмо и в самия му край са ми пуснали линк за анулиране/промяна на резервацията ми. Така че - влязох най-после в тази резервация, видях телефона на хотела и ще се обадя да проверя дали имам такава резервация при тях. Знаете ли дали ще е много скъпо да говоря с Македония ? С Виваком съм. Или да им пиша ? Но не знам кога ще ми отговорят. Извинявайте за времето, което отнех.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт