Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 ян. 2018, 00:05 ч.

Проблеми с уринирането

  • 479
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 11
Здравейте!
На 20 съм. Водя полов живот от 3 месеца и доскоро нямах никакви оплаквания или проблеми. Преди седмица и половина обаче, около 2  дни след половия акт, започнах да имам странно чувство при уриниране. Или по- точно казано, в края на уринирането. Чувството е леко неприятно, сякаш нещо ме притиска и когато приключа, сякаш има още урина, която не излиза. Имаше няколко дни, в които изчезна, но сега пак се появи и се притесних. Освен това цикълът ми трябваше да дойде преди 4 дни, но все още не е. Което обаче дължа на факта, че преди датата на идването бях настинала и пих антибиотици. Държа да спомена, че сексът винаги е бил безопасен, с презервативи.
 Та ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели.
 Тази седмица ще ида при джипито да ми даде направления, но дори не знам дали за уролог или гинеколог...

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 151
Цистит?

# 2
  • Мнения: 121
Цистит според мен, да.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт