Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 3
 Здравейте читатели понеже имам хормонален дисбаланс и реших да потърся решение на проблема. Фармацевта ми препоръча екстракт от витекс. Взимам го от около седмица и забелязвам някакъв ефект. Но съм чела за него че има странични ефекти като напълняване и влошаване на либидото и т.н. Вие ползвали ли сте я и забелязвали ли сте нещо пидобно.
 Смятам да пробвам с с другата добавка - див ямс. Какво мислите за нея. За нея съм чувала, че спомагало за синтезирането на прогестерон или естроген, тоест не спомага за нормализирането на всички хормони като витекса. Според вас струва ли си да заложа на дивия вмс. И кое от двете е по-ефикасно. Ии мога ли да почна едната добавка след като спра другата или да изчакам да мине малко време.
 Ще имат ли същия ефект ако се комбинира с чая, който пия за успокоение на нервите, които са породени също от нарушението на хормоните. Ето го и него: https://apteka.framar.bg/30050303/%D1%87%D0%B0%D0%B9-%D1%83%D1%8 … D1%80%D0%B1%D0%B0
 Благодаря предварително. Simple Smile

Последна редакция: ср, 31 яну 2018, 00:29 от Anonimna_

# 1
  • Мнения: 28 739
На колко години си и какво целиш?

# 2
  • Мнения: 3
На 20 съм, търся решение за нормализирането на хормоните

# 3
  • Мнения: 8 916
На 20 съм, търся решение за нормализирането на хормоните

Попитаха те какво целиш, което значи - какво им е ненормалното на хормоните ти, кои хормони и т.н. Как изобщо реши, че имаш хормонален дисбаланс на 20, че тръгна и да го лекуваш с билки?

# 4
  • Мнения: 3
 Предполагам, че е на хормоните естроген и прогестерон, защото имам проблем с цикъла, имам и други симптоми като раздразнителност, прекалено изпотяване, рязко качване на килограми, прекалено окосмяване и т.н.
 Не съм се консултирала с гинеколог или ендокринолог, но все пак реших да пробвах с този тип лекарства, все пак са хомеопатични и не мисля, че биха навредили.

# 5
  • Мнения: 8 916
Консултирай се преди да пробваш, каквото и да е.

# 6
  • Мнения: 28 739
Предполагам, че е на хормоните естроген и прогестерон, защото имам проблем с цикъла, имам и други симптоми като раздразнителност, прекалено изпотяване, рязко качване на килограми, прекалено окосмяване и т.н.
 Не съм се консултирала с гинеколог или ендокринолог, но все пак реших да пробвах с този тип лекарства, все пак са хомеопатични и не мисля, че биха навредили.

Изследвай си кръвна захар и инсулин.
Най-вероятно имаш проблеми там.
После ще регулираш половите хормони.

# 7
  • all over the world
  • Мнения: 5
тези симптоми които си изредила са характерни за проблем с щитовидната или по точно хипофункция.изследват се ТСХ,ТАТ,МАТ,ФТ3 и ФТ4.

# 8
  • Мнения: 104
Здравейте и от мен. Бих искала да Ви попитам, смятате ли за редно да приемам Агнес, с леко изразена СПКЯ (нередовна и много болезнена менструация - 35+/40 дни), - на 22г. съм

# 9
  • Мнения: 8 916
Има една тема за добавки и разни подобни, където Денис много добре обяснява, потърси я. Мисля, че е Добавки за подобряване на МЦ, ЛФ и овулация или нещо от сорта.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 118
Момичета, днес доки ми изписа дуфастон. Имам задържани фоликули вече втори месец. Мога ли да пия Витекс успоредно с Дуфастона?

# 11
  • Мнения: 28 739
Пий, но да знаеш, че се качват кг от него.

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 118
От Витекса или от дуфастона? Макар че, килограмите не ме притесняват, ще се справя.

# 13
  • Мнения: 28 739
От Витекса.
А за какво ти е изобщо, след като ще пиеш Дуфастон?
Витекс действа по-бавно. Не виждам смисъл.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 118
Защото едното действа за хормоналния баланс - не е хормон, а другото си е хормон. Искам като спра Дуфастона да си продължа Витекса, за да не се налага пак да опирам до Дуфастона. До колкото разбрах Витекса може да се пие постоянно. А относно напълняването не ми се струва логично, но ще поживеем и ще видим Simple Smile. Спортувам активно, надявам се да не ми се отрази.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт