Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, мили хора!

Съжалявам, ако има вече подобна тема, но времето ни притиска и искаме да реагираме адекватно.
На мъжа ми му предстои урологична андрологична хирургична операция и понеже е с допълнително здравно осигуряване искаме плащането да мине през застрахователя. Това са Generali, а застраховката - Закрила, разширена.
Най-напред мъжът ми е говори със застрахователя, който му каза да разберем сумата на операцията и по каква клинична пътека минава.
След това говори с болницата - казаха му, че операцията е 650 лева и да се свърже с координаторката, която каза да се разберем със застрахователите, защото не знае условията на всички застрахователи.
Застрахователите казаха - какво било това "операция" за 650 лева, не можело така, трябвало им разбивка на тия 650 лв, иначе нямало да я платят.
Мъжът ми отново звъня в болницата и пита може ли във фактурата да има разбивка, а те от своя страна казаха, че  няма такова нещо - само операция щяло пише.
При пореден телефонен разговор с коодринаторката към болницата стана ясно, че тя не знаела за такива разбивки и най-вероятно се опитват да ни откажат финансиране.

Моля Ви за помощ как да постъпим, ако някой от Вас е попадал в подобен омагьосан кръг.
Където и да звъним удряме на камък и в крайна сметка при редовно плащане както на задължителните, така и допълнителните здравни осигуровки, тази операция ще се наложи да си я платим, а не е единствената интервенция, която ни предстои...

Предварително благодаря Simple Smile

# 1
  • Мнения: 365
Моят съвет е да водите писмена комуникация. Аз имах няколко казуса и по телефона ми даваха все различни и неадекватни отговори.

Писах имейли до ЗАД и болницата, там вече не посмяха да са така неточни.
В крайна сметка поеха абсолютно всички разходи.

Прочетете си добре договора и в имейла се обосновете като посочите конкретни точки. Искайте подробен отговор.
Може да напишете мейла и до двете институции и ако не получите адекватни отговори, ескалирайте.

Аз съм била и при Булстрад и Доверие, сега съм при Дженерали и категорично те са най-зле.

Желая здраве на съпруга Ви и успех в комуникацията със зад.


Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт