Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 24 517
                Добре дошли в новата тема!    Hug

 
За контакт със сайта:
Email: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или



Какво трябва да знаем предварително:
•   Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
•   Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
•   Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!  


За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
                  
                                      (дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
      може да платите и с PayPal **  
     както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането -  през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/
Регистрация в сайта
Скрит текст:
- попълвате e-mail адрес
- попълвате парола  
- посочвате Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- попълвате данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя / той трябва да съвпада с Billing адреса/
- плаща се в долари / $ и € / * - препоръка от сайта
                             
Пазаруването става, като:
Скрит текст:
- влезете в акаунта си
- сложите продукти в кошницата  
- въведете код/-ве за отстъпка / дали има в момента код, може да попитате в темата/
- изберете желаният метод на доставка / Delivery by Local Post или DHL Express /
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order  и ....  поръчката е направена.
За по-ниска цена на доставка избирайте/добавяйте продукти с таг
С по-ниска цена на доставка са продукти от марките:
Скрит текст:
1-Solgar
2-Life Extention
3-Thorne research
4-Enzymedica
5-Nature's Plus
6-Nordic Naturals
7-Real Techniques
тези марки са посочени от сайта, но има и други - проверявайте
Кодове за първа поръчка – дават 5$ намаление, при поръчки над 40$
WELCOME5   IHERBNC5    BG2018
  /с адрес на доставка БГ/  
APPS2018 - за поръчка през мобилно приложение
от тук можете да изтеглите приложението за Android и iPhone

Може да ползвате и персонален код -  дава още 5% намаление, намалението важи и за поръчки под 40$
/- това е личен код на потребител на сайта - когато го ползвате при първа поръчка, носи бонус, както на вас, така и на неговия притежател, при следващата поръчка, може да го ползвате само като жест към неговия притежател, тъй като не носи бонус за вас
- след първата си поръчка и вие ще получите такъв код
/
Персоналният код може да се комбинира с други кодове, ако има такива в момента.
Кодовете се въвеждат един след друг /след въвеждане на код, натискате Apply, за да го изтриете натискате Remove/.

Ако имате натрапен код , който не сте въвели лично вие - изтрийте го, като натиснете: Remove
Когато натрапеният код не може да бъде изтрит, просто въведете избран от вас код в полето - това премахва натрапения.
Преди да пуснете поръчката - отново проверете за натрапен код, защото той може да се зарежда при всяко отваряне на нов линк и да измества въведените от вас кодове.
За кодове и промоции проверявате като:
- влезете в акаунта си My Account
- Overview
- натискате : See Rewards Specials
- зарежда ви се страница:  Super Rewards

ВНИМАНИЕ!
1. Не поставяйте персонални кодове в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
2. Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
3. Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница
4. Не публикувайте персонални кодове с размер на шрифта по-голям от size=11pt  
5. Не публикувайте персонални кодове в други теми!
6. Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове!
7. Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
8. Не публикувайте персонални кодове с други, промоционални кодове.
В противен случай ви грози бан!


Доставка с Delivery by Local Post - Безплатна доставка за поръчки над 40$
Скрит текст:
 Delivery by Local Post  *
Поръчки за суми до 100$ и тегло до 4 lbs или 1,8 кг.
Без фиксирани цени на доставка.
Цената на доставката се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации.
Най-общо, по-скъпите и по-леки продукти, са с по-ниска цена на доставка, понякога дори и БД.
Сайтът предлага, от време на време, някоя марка, която намалява доставката, но не винаги се получава.
Следете темата, понякога попадаме на продукти, които дават по-ниска цена на доставката.

*Ограничено проследяване:  Получавате тракинг номер, с който може да проследите пратката си до влизането и в БГ. Дотам се ползва DHL, след това пратката отива в пощата или на митница. Не може да се разбере, къде е отишла пратката - чакате известие или от поща или от митница
1lbs  (0.454 kg)  
2lbs  (0.907 kg)    
3lbs  (1.361 kg)    
4lbs  (1.814 kg)  
 
Пратките на стойност*:
-    до 30,00 лв.  без доставката , обикновено, отиват в Пощата.
-  над 30,00 лв.  обикновено са за Митница, но много често има изключения.
*Себестойността на поръчки до 30,00 лв. не включва транспорта, а на такива над 30,00 лв. включва и транспорта. Тоест дължимото ДДС за поръчки над 30 лв. се плаща и върху транспорта.
Пратките пристигат за 10-15 дни в Пощата или за 15-20 дни, ако са за Митница.
Започвате да се притеснявате, ако са минали 30 дни и не сте получили пратката си.
От сайта препоръчват изчакване 6 седмици на пратката.
ориентир за движението на пратката
Доставка с DHL Express  - в момента на пускане на темата, тази услуга не е активна
Скрит текст:
DHL Express
Без фиксирани цени на доставка.
Цената на доставката се определя от цената на продуктите и тяхното тегло.
За да поръчвате с DHL е необходимо:
(Това се прави само при първата ви поръчка с доставка от DHL)
1. Да си извадите постоянен EORI № от Митници (в София - на ул. Веслец, до ц.гара или от митницата на аерогарата).
    Той представлява  удостоверение, че вие сте регистриран получател на международни пратки.
    На място се попълва бланка за регистриране на ЕОРИ № - става безплатно, само с лична карта. Получавате го за 5 работни дни.  
2. Да направите поръчка от сайта, като изберете първия метод на доставка - с DHL.  
    На следващия ден ще получите sms и мейл с датата, на която да очаквате доставката.  
    На този етап все още можете да променяте адреса и деня на тази доставка, ако не са ви удобни към този момент.
    За целта трябва да им отговорите своевременно на същия мейл, като им изпратите промяната в адреса.
3. На по-следващия ден получавате обаждане, че пратката ви е дошла.
    Давате си ЕГН-то по телефона и по него те проверяват дали има имате EORI и дали сте им изпратили пълномощно, с което да ви представляват пред Митници.
    Ако все още не сте си извадили EORI вече е наложително да го направите. Може да поискате от DHL да ви го извадят, това ще ви струва 24 лв. и става готово за 1 седмица.
Освен това, когато сте нов клиент, DHL ще ви изпратят мейл, с прикачени бланки на документи, които трябва да попълните и подготвите, след което да им върнете обратно.      
Връщането към тях става безплатно, за тяхна сметка, по-куриер, защото им трябват оригинали на документите. Идват и ги взимат от какъвто адрес им кажете (нпр. от работното ви място), т.е. може да е различен от адреса на доставка. Заявката за куриер става в отговор на същия мейл или на тел. 0700 17 700, работят вкл. съб. и нед.  
Ето какви документи трябва да им върнете, по куриер (прави се само първия път):
1 - Нотариално заверено пълномощно в оригинал, за което са ви изпратили в мейла готова бланка. Принтирате и заверявате при нотариус за 5 мин. Струва 6 лв.
2 - EORI № - трябва им само копие на удостоверението
3 - Iherb Декларация - получили сте бланка, в която трябва да попълните - три имена, ЕГН, адрес, телефон, № на фактура (взимате го от № на поръчката от Iherb), име на продавача (Iherb) и се подписвате. Принтирате или сканирате и връщате към тях по куриера, но може и по мeйл.
     Тъй като такава декларация ще получавате при всяка следваща поръчка, можете да си запазите в компютъра една попълнена и подписана вече бланка и за напред само да променяте № на поръчката от IHERB и датата. Номерът на фактура, който ви искат да попълните, всъщност е номера на самата поръчка във Iherb.
4 - Митническа декларация - пращат ти готова бланка, допопълваш само твоите данни и я принтираш. Ако имате въпроси, в мейла има телефони, на които можете да зададете въпроси.
5 - Товарителница - която също сте получили по мейл, само я принтирате и я прибавяте горните 4 документа за предаване на куриера.  
6 - Получавате също фактура и детайлна справка за веществата и видовете продукти, които внасяте. Те остават за вас.
Когато съберете всички документи им отговаряте на мейла, че сте готови да ги предадете на куриер. В мейла уточнете от кой адрес да дойде да ги вземе. На следващия ден, той ще дойде при вас безплатно на място (това е нужно само първия път). При следващи поръчки всичко става само по мейл (оригиналите са вече при тях).
Когато DHL получат оригиналите, те ви връщат по мейл запитване дали сами ще си платите ДДС-то :
Плащане на ДДС - за поръчки на ст-ст от 30 до 300 лв. дължите само ДДС на държавата (гледате в поръчката сумата Order Total). Над 300.00 лв. се дължи и мито, което е % от ст-стта на поръчката (за хр. добавки  12,8%).
DHL ще очакват да им дадете отговор в същия мейл или на  тел. 0700 17 700,  дали сами ще платите ДДС-то или искате те да го платят и после да си го прихванат от вас. Услугата им ще ви струва 24 лв., а плащането на ДДС става на куриера при получаване на пратката на вратата.
Ако имате интернет банкиране, може да платите веднага.
За целта DHL ви изпращат готово попълнено платежно нареждане, което да ползвате за превода на ДДС-то към Митници. Може да платите и в брой на гише в банка.
Ако сумата на поръчката е над 300 лв., ще получите и попълнено платежно нареждане , което да ползвате за превода на мито към Митници.
Когато го платите, е добре да им върнете по мейл сканираното платежно за превода, което ще ускори обработката на доставката ви.
След като DHL получат потвърждение от Митници, че пратката е вече с платено ДДС, те я освобождават и веднага получавате мейл - кога да очаквате доставката.
Всичко това се прави само първия път при доставка с DHL. Ако не можете да запомните всичко,  не се притеснявайте, достатъчно е само да следвате инструкциите в мейлите от DHL. В мейлът ще видите и телефони, на българския им офис, на които можете да получите цялата информация на български език.

При следваща доставка, става така:
1. Ден след като направите поръчката получавате уведомителен sms и мейл, че пратката пътува към вас.
2. На следващия ден, получавате и обаждане от DHL, в което вие ще съобщите, че при тях има вече ваш EORI и пълномощно.
    На това основание, веднага ви пращат мейл - с една бланка на т.нар. Iherb Декларация, в която попълвате както по-горе е описано и им я връщате сканирана по  мейл.  Понякога, може да ви се наложи в същия мейл да им опишете предназначението на даден продукт, ако това не им е ясно. С думи описвате какво сте поръчали.  
3. Още в същия ден веднага получавате по мейл бланка на платежно, по която да платите ДДС-то.
    Превеждате ДДС-то и им връщате копие от платежното, за да ускорите обработката на доставката.
    И това е - всичко приключва в рамките на 2-3 часа нормална кореспонденция.
    Получавате и копие от митническа декларация, което си остава архив за вас.
4. Следва да получите потвърдителен мейл за дата на доставката. Това е всичко!

Трябва да се внимава за магазинажа, това е таксата, която ще ви вземат ако пратката е преседяла при тях повече от 3 дни, плаща се x 12 лв./ден.
Т.е. ако поръчате и заминете веднага, пратките идват бързо и тогава не е изгодно да ползвате DHL (макс. 7 дни)

Стойността на митото се определя спрямо тарифния номер на съответната стока.
Конкретно за хр. добавки митото е 12,8%. За козметика и пасти за зъби - 0. Промишлени стоки, дрехи - 4% и т.н...

Изводът ми е, че DHL е изгоден за:
- големи поръчки, над 40$ и до 300.00 лв. по курса за деня на митниците
- когато спешно ви трябва да получите поръчката
- за хора, които нямат възможност и време да ходят до митници и/или поща

информацията е предоставена от aleina  bouquet
Пратките, с доставка DHL Express, които са за сума до 30.00лв, без доставката - не са митнически пратки и за тях не са необходими ЕОРИ номер и Пълномощно.
Ако Митница спре пратката и вие докажете с документ, че стойността е такава  / копие от платежен документ или банково извлечение/ митница преценява и я пропуска.
Aко не предприемете действия за освобождаване на пратката до 60-тия календарен ден от пристигането и, DHL Express България ще пристъпи към връщане на пратката на изпращача.
Доставка с UPS  - в момента на пускане на темата, тази услуга не е активна
Скрит текст:
 UPS
Нашият съвет е, да не използвате този метод на доставка
Доставка с DPD-All Inclusive - в момента на пускане на темата, тази услуга не е активна
Скрит текст:
DPD-All Inclusive - с предплатени мита, данъци и такси
Без фиксирани цени на доставка.
Нова услуга! С пълно проследяване - до 48 часа след шипването се отразява с системата за проследяване. В БГ се доставя със Speedy, на адрес и не се заплаща нищо допълнително. Един ден преди това, получавате SMS от Speedy.
ориентир за движението на пратката
 
Плащане с PayPal
Скрит текст:
На втора стъпка от плащането:
1. начин - зеленото поле, избирате Payment Methods
или
2. начин - натискате в Payment Details - Change
предлагат се 2 начина на плащане:
- с карта
- с PayPal
Избирате от:
Choose a payment method,
че искате да платите с PayPal ............. и натискате Select

ЦЪК - за плащане с PayPal

Ако не ви излиза опция за плащане с PayPal
Скрит текст:
Изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
 * вашата банка автоматично превалутира сумата по своя курс за деня /лев - $/€/, в момента на пускане на поръчката
** за  PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice

Сумата, която се изписва на кашона:
- за първа поръчка е сумата на поръчката, без доставката и това е:  Subtotal
- за следващи поръчки: Subtotal + Loyalty Credit
Loyalty Credit - получавате при всяка пусната поръчка и той 10% от сумата на поръчката / в момента на пускане на темата, защото може да е напр. и 5%/

Как да промените или анулирате поръчка  
Скрит текст:
Докато поръчката е в статус:  Processing - Waiting for Payment може да извършвате няколко промени ** .
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
  - метода на доставка  / Modify Shipping Method /
  - броя на продуктите  / Modify Order items /– само да ги намалите *
  - адреса на доставка  / Modify Shipping Address /
  - да откажете цялата поръчка / Cancel Order /
  - за да се върнете – натиснете: Return to Order Summary
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни /до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка/.
Или накратко, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
За Мострите и Промоционалните продукти
Скрит текст:
След анулиране /изтриване/  ( Cancel )/ на поръчка, в която е включена Мостра или Промоционален продукт - той не може да бъде поръчан отново на същата, промоционална цена.  Понякога има и изключения – затова пробвайте.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител /акаунт/ се полага  само по 1 брой от вид на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте

Weekly     Седмични промоции               20:00 ч. н. вр.  – излизат всяка сряда
Daily          Дневни промоции /24 часа/   20:00 ч. н. вр.  - през седмицата, а уикенда не се сменят
Weekend   Уикенд промоции /72 часа/    20:00 ч. н. вр.  – излизат всеки петък и са до понеделник

Освобождаване на пратка /пристигнала с Delivery by Local Post  /от Mитница:
По пощата получавате Писмо-покана с Уведомително писмо, че пратката е на Митница.
Може да я освободите :
- лично: на посоченото в Уведомителното писмо Гише.
Скрит текст:
За което ви трябват:
- ЕОРИ номер
ЕОРИ номер се вади с лична карта, най-често в деловодството – безплатно.
 Може да се извади:
- еднократен ЕОРИ номер -  става веднага  
- постоянен - издава се за период от няколко часа, до 5 работни дни

- попълнена Декларация - съгласие /на 2-ра стр. на Уведомителното писмо/
с ЕОРИ  номер, отивате в офис на митнически брокер, за да ви попълнят Митническа декларация *.
За Митническа декларация се заплаща 12,00 лв.

- лична карта
- банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
- копие от ордера на поръчката
- Уведомителното писмо

* Ако искате, сами да попълните Митническата декларация, информация и насоки, може да получите в темата:  
***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит    
- както и допълнителна информация, за освобождаване на пратки, доставени с DHL Express
MAMA GALQ - Благодаря!  bouquet
или

- чрез услугите на БГ Пощи:
Скрит текст:
По пощата получавате:
Писмо-покана, с прикрепено към нея
Уведомително писмо с Декларация - съгласие  на 2-ра стр. - където се попълват: трите имена, ЕГН, лична карта, адрес и подпис.
Попълнената Декларация - съгласие се сканира и се изпраща на посочен в документите  e-mail.
+ копие от ордера на поръчката
+ банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
Не е необходим EORI номер, защото БГ Пощи използват свой номер за освобождаване на пратката.
Пратката се доставя с куриер, в удобно за вас време, но ако желаете, може да си я получите лично на Митницата /спестявате такса-куриер/.
Дължими такси:
- ДДС /20% от сумата на поръчката/*
- 3,50 лв. митническа такса
- 12,00 лв.  митническата декларация
- 4,00-7,00 лв куриерска услуга /зависи от теглото и адреса на доставка/  
Цялата сума се заплаща на куриера + попълнени на гърба на Уведомителното писмо трите имена, адрес, ЕГН и подпис.
За повече информация за услугата на БГ Пощи:  
http://www.bgpost.bg/bg/news/1076

* ДДС се заплаща по валутния курс на Митницата, който може да проверите в сайта на Агенция Митници

  за Митница София:
Скрит текст:
Касата работи от 8.30 до 12.30 и от 13.00 до 16.30 часа,
събота от 8.00 до 13.00 часа,  
неделя - почивен ден
Информация за пратки не се дава по тел., а само на гише ''Справки" - таксата е  1.00лв
Адрес на Митница София:  ул."Веслец" - 84
Бланки:
EORI регистрация
DHL пълномощно

Когато пратката е влязла в БГ, преди 15-20 дни, но все още нямате известие за нея:
Скрит текст:
Проверявате първо е Пощата, след това на Митница, ако и там я няма – може да пуснете жалба.
jalbi@BGPOST.BG  
Посочвайте адреса и пощенския клон. Опишете случая. Направете скрийншот на проследяването и маркирайте / за да се вижда/,  кога пратката е влязла в БГ.
От тук направете справка за:  ПК Пощенски код и ПС Пощенска станция
адреса и т.н.
http://www.bgpost.bg/bg/312  /много е важно ПК и ПС да са точно посочени/
Ако не реагираме на това, че не си получаваме пратките, няма кой да го направи и ще продължават да изчезват пратки.

ВНИМАНИЕ!
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Извести"!


ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
 

... приятно  пазаруване!  Hug  

СТАРАТА  ТЕМА - 94

# 1
  • Мнения: 169
Благодаря за новата тема Денис!Ето и моя отговор от iherb-"Thank you for contacting iHerb.com.

We apologize if you did not see the information that is available at checkout page that duties and taxes are charged by your country to import the products you ordered. We do our best to provide all the information regarding international shipping during checkout to avoid any confusion. Unfortunately, iHerb.com does not have a way to provide specific duties and fee amounts. It is determined by customs and the courier is simply the collector.

If you choose not to pay the fees incurred by customs, the package will be rerouted back to iHerb.com and once the package is received, we will refund the amount. The refund will be minus the shipping and any return costs if applicable.

Please note, there are times when customs may decide not to reroute the package or the cost to return the items is greater than the amount of the products and the package will be abandoned. If this happens, iHerb.com will not be able to refund the order.

Please let us know if there is anything further we can assist you with."

# 2
  • Мнения: 1 248
Да ви информирам за методите на доставка.
Скрит текст:
Информацията получих от чата, но никога не им вярвам на 100%, затова, много се надявам да не е окончателна.
/писах и мейл - отговорят ли, ще пиша/

Засега, сайтът предлага до БГ, само един метод на доставка:  Delivery by Local Post
- с безплатна доставка за поръчки над 40$.
Причина – вече не ползвали отстъпки при доставката, от другите куриери.
Тяхната безплатна доставка и отстъпки – приключили за този сайт.
.... или нещо не са успели да се договорят
Cry А случайно дали няма да увеличат тогава максималното тегло на доставките по пощата? Струва ми се логично да го направят, защото и за тях сигурно не е изгодно да продават в безброй кашончета с по 1-2 артикула, но въпросът е и дали могат. Т.е. дали това не е изискване на Local Post. Мисля да им пиша да ги попитам. Много благодаря на Вела, че обърна внимание за това, че можем да им пишем и на руски.

Персонален iHerb код:   PAR2643

# 3
  • София
  • Мнения: 24 517
elii2401   Hug

........ А случайно дали няма да увеличат тогава максималното тегло на доставките по пощата? Струва ми се логично да го направят, защото и за тях сигурно не е изгодно да продават в безброй кашончета с по 1-2 артикула, но въпросът е и дали могат. Т.е. дали това не е изискване на Local Post. Мисля да им пиша да ги попитам.
Питали сме ги - ако се увеличи теглото, се увеличава и цената на доставката. Преди сме плащали доста по-висока цена на доставка - имаше и такъв период. Само можехме да мечтаем за цена на доставка 1-2-3$ или Безплатна доставка.
Според мен, сайтът има проблем с куриерите, които ползва и ще търси някакво решение - винаги, поне досега, са намирали решение/-я, които да са изгодни и за нас.
Много се надявам  да върнат DPD доставката Wink

iHerb® код:   YUL919
- за първа поръчка, 5% намаление
- за следващи поръчки - само жест, към мен  Wink

# 4
  • Мнения: 1 269
Имам три въпроса- 1.Има ли списък с харесвани и нехаресвани продукти и искате ли да си направим такъв?
2. Най- добрата добавка за намаляване на очно налягане- което е на горна граница.?
3. Над- добрата добавка, която Ви действа успокоително и спите добре от нея?
Благодаря

# 5
  • София
  • Мнения: 478
Притеснителното е, че за останалите страни DHL е налично като опция, например, ако поръчвате от Румъния. Другото което е чудно, добре, не са се наговорили с DHL, но защо изчезна и UPS? За Гърция също проверих, там са като нас, с опция за доставка само пощата. Тоест, явно не са се договорили, ама на някакво регионално ниво. Надявам се, това да е свързано с неразбориите покрай ел.подпис и новите изисквания, тоест, примерно DHL от наша страна временно да са спрели, докато им се изясни ситуацията.

Денис, вярно, плащали сте по-високи цени преди, но е имало и доста по-високи отстъпки, от 20-25%, пък и друга политика на стимулиране, освен това ги нямаше тези 12+3.5 лева за представителство на пощите.

Тъмнозелена, ашвагандата на LE (11-12 лв.) сваля цената за доставка, но пък зависи какво ти трябва... Аз другото което ползвам за тези пари, това е биоперина на N.Plus.

ROV5021

# 6
  • Мнения: 1 195
Тъмнозелена,
Метилкобаламин на Солгар 1000мкг ми намаля значително доставките. А е добър б12 и доста хора имат недостиг.

# 7
  • Мнения: 11 364
Благодаря за темата  Simple Smile
Тъкмо мислех, че ще приключа 2017 без загубени поръчки и предпоследната не пристигна, за щастие не направиха проблем с връщането на парите.

Код за 5 % отстъпка от iHerb - SDB331

# 8
  • Мнения: 67
tedizonova колко е прага за UK за да не отиде една пратка на митница.Беше писала в предната тема,че си поръчвала до английски адрес.

# 9
  • София
  • Мнения: 24 517
Получих отговор /мейл/от сайта, във връзка с методите на доставка:

As of the moment, the only available shipping method for orders in Bulgaria is Global Post (Delivery by Local Post). With this, we will inquire the exact reason why DHL was removed as one of the shipping services in your country to our Logistics Team. As soon as we receive an update from them, we will make sure that you will be notified right away.

Скрит текст:
... то аз се сещам за една причина и се чудех, докога DHL ще издържат да приемат документи от адрес и да разнасят пратки до доста отдалечени населени места ... за без пари?! 

# 10
  • София
  • Мнения: 4 574
Те според мен не разнасят без пари, а си ги получават от iherb при поръчки над определена стойност.

# 11
  • Мнения: 1 195
И да се занимават с митници и бумащина....

# 12
  • Чукарландия
  • Мнения: 3 040
Благодаря за новата тема, denis! bouquet

Да попитам за тази коластра 21st Century, Colostrum, хубава ли е? По едно време нещо не се препоръчваше, но вече съм забравила защо. Hug

# 13
  • Бургас
  • Мнения: 131
Получих Mega EPA\DHA на Life Extension но капсулите са слепнали в едно цяло. Разделят се като ги разбутам. Как да ги съхранявам?

# 14
  • София
  • Мнения: 24 517
.....
Да попитам за тази коластра 21st Century, Colostrum, хубава ли е? По едно време нещо не се препоръчваше, но вече съм забравила защо. Hug
Няколко пъти я сменяха, вече не е новозеландска - сега е фармацевтичен клас, т.е за цената си, става.


Получих Mega EPA\DHA на Life Extension но капсулите са слепнали в едно цяло. Разделят се като ги разбутам. Как да ги съхранявам?
Когато е на по-топло, така се получава. Съхранявай на по-хладно и сухо място, може и в хладилник, но не е задължително.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт