Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 21
Здравейте Simple Smile

Отварям тази тема, защото може би някои от вас са се сблъсквали с този проблем.

Ето и цялата ни случка:

Имахме ТВ и Интернет на Виваком в продължение на 1 год в София. След което, се преместихме да живеем в Търново и си взехме цялата апаратура от Виваком, тъй като бяхме много доволни и искахме да си продължим с тях. Преди това бяхме разпитали в Русе дали имат оптична ти ви в Търново и там подписахме договора, след като ни потвърдиха. След като имахме апаратурата от София техниците като дойдоха да инсталират новата, не ни сложиха нищо, нито приемник, нито ни дадоха дистанционно, понеже видяха, че си имаме. След това като отидохме в Търново установихме че нямат такава тв и сигналът им тук е по- нисък и интернета е по- бавен, а тъй като аз работя от вкъщи и ми трябва бърз нет, Виваком няма да ни свърши работа. Решихме да прекратим договор-а. От там ни искаха месец предизвестие и донасяне на цялата апаратура.  След като занесохме апаратурата от София ( защото от Търново не ни бяха дали такава), те ни искаха 2 дистанционни с 2 приемника. Ние обяснихме за случилото се, но системата им изисквала 2 номера за приемник, иначе ще трябва да заплатим 350 лв.

Въпросът ми е, възможно ли е да пуснем жалба до Виваком или към Защита на потребителя, тъй като не сме виновни ние и няма никакъв начин по който да им предоставим втори номер на приемник, тък като не са ни го дали. Не мисля да им плащам 350 лв!!

Моля ви, ако някой знае нещо по въпроса, пишете ни, плийййз

# 1
  • Мнения: 15 129
Не съм много сигурна, но при монтиране на съоръжение не се ли подписва протокол – че ви е предоставено такова, че техниците са го изпробвали и работи нормално? Ако да, искай да ти предоставят втория протокол. Щом няма, значи няма и устройство.
Но ако сте подписали, без да получите... Не знам.

# 2
  • Мнения: 21
Не съм много сигурна, но при монтиране на съоръжение не се ли подписва протокол – че ви е предоставено такова, че техниците са го изпробвали и работи нормално? Ако да, искай да ти предоставят втория протокол. Щом няма, значи няма и устройство.
Но ако сте подписали, без да получите... Не знам.

Здравей!

Благодаря, ти за отговора. Да ти кажа и аз това се замислих, понеже ние получихме такъв протокол, но не го намирам. Може би е възможно да искам техния протокол, понеже се сещам, че имаше 2 копия, наистина. Благодаря!

# 3
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 1 126
Задължително трябва да има копие и при тях. Изискайте го. Ако сте го подписали, обаче няма какво да се направи. С подписването, Вие сте удостоверили, че получавате еди какъв си приемник с еди какъв си номер и сътоветно след това те ви го търсят да го върнете.
Ако не ви го представят копието на протокола и продължат да искат да им платите или да им върнете устройството, тогава вече можете да си пуснете жалба и до тях и до КЗП. По принцип е редно първо при тях да пуснете жалба и да си направят вътрешна проверка и евентуално да ви извадят и покажат този протокол като отговор на жалбата Ви или да си признаят, че грешката е при тях.
Дано да се оправите, защото всички оператори са се взели много на сериозно и си правят каквото си искат, вече. А служителите по офисите им, вятър ги вее на бял кон (от горчив опит го казвам).

# 4
  • Мнения: 21
Задължително трябва да има копие и при тях. Изискайте го. Ако сте го подписали, обаче няма какво да се направи. С подписването, Вие сте удостоверили, че получавате еди какъв си приемник с еди какъв си номер и сътоветно след това те ви го търсят да го върнете.
Ако не ви го представят копието на протокола и продължат да искат да им платите или да им върнете устройството, тогава вече можете да си пуснете жалба и до тях и до КЗП. По принцип е редно първо при тях да пуснете жалба и да си направят вътрешна проверка и евентуално да ви извадят и покажат този протокол като отговор на жалбата Ви или да си признаят, че грешката е при тях.
Дано да се оправите, защото всички оператори са се взели много на сериозно и си правят каквото си искат, вече. А служителите по офисите им, вятър ги вее на бял кон (от горчив опит го казвам).



Охх, много ти благодаря.

Не знам как успяха пак да ни врътнат по най- гадния начин, хем си пазя всякакви документи и единствения път в който съм изгубила нещо трябва да се случи така. Много ме е яд, на себе си и на тях, че изобщо не проявяват никаква човечност и разбирателство.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт