Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 7 март 2018, 13:40 ч.

Booking.com /Тема 2/

  • 18 888
  • 224
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 9 236
Да знаете, че кода за 10% връщане на сума(от booking), след престой важи само веднъж и само от 1 човек! Всеки следващ код е актуалния(признават него). Може би след осъществена резервация е възможно да се ползва отново друг, но не знам.

Не разбрах - важи само за резервация за един човек?

# 46
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 51
Да знаете, че кода за 10% връщане на сума(от booking), след престой важи само веднъж и само от 1 човек! Всеки следващ код е актуалния(признават него). Може би след осъществена резервация е възможно да се ползва отново друг, но не знам.

Не разбрах - важи само за резервация за един човек?

Аз исках да резервирам 2 хотела с два различни кода, признават само последния. Т.е. връщат 10% само за последната резервация. Което ме води на мисълта, че от 1 профил в booking, се ползва веднъж тази екстра.
Резервирах хотел в Рим и в Лидо Ди Остия. За втория се свързах директно с хотела и ми дадоха по-ниска цена от booking. Резервацията през сайта я анулирах.
Мислех, че ще мога да ползвам отстъпката с различни кодове и за двете резервации, но не става.

# 47
  • Мнения: 1 333
Да знаете, че кода за 10% връщане на сума(от booking), след престой важи само веднъж и само от 1 човек! Всеки следващ код е актуалния(признават него). Може би след осъществена резервация е възможно да се ползва отново друг, но не знам.

Не разбрах - важи само за резервация за един човек?

не, една резервация на акаунт

# 48
  • Мнения: 280
Аз съм ползвал 2 пъти резервация с 10 % вярно че са през голям период около 4 месеца една от друга, но и двете ми се изплатиха.
Иначе да в Букинг цените в повечето случай са по високи от колкото направени директно в хотела.

# 49
  • Мнения: 828
Аз съм ползвал 2 пъти резервация с 10 % вярно че са през голям период около 4 месеца една от друга, но и двете ми се изплатиха.
Иначе да в Букинг цените в повечето случай са по високи от колкото направени директно в хотела.
Не съм съгласна че цените в букинг са по високо.По често ми се случва да са по високи на рецепция

# 50
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 51
Здравейте! Днес получих QR КОД за отстъпки на забележителности. Някой пробвал ли го е?

# 51
  • София
  • Мнения: 118
Преди няколко месеца ползват от тук линк за 10% отстъпка.
Сега споделям моя код, ако някой има нужда да се възползва.

https://www.booking.com/s/51_8/rgarko95

# 52
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 51
Преди няколко месеца ползват от тук линк за 10% отстъпка.
Сега споделям моя код, ако някой има нужда да се възползва.

https://www.booking.com/s/51_8/rgarko95
Не за резврвация на хотел, а за посещение на забележителности.
Моля ако някой е ползвал този код (сканира се от телефон, на място и дава отстъпки или безплатен вход, пропускане на опашки), да пише.
Доколкото видях, в началото е имало доста безплатни входове за забележителности, но към днешна дата са възможни само отстъпки и пропускане на опашки. След сканиране на кода директно се таксува кредитната карта, която е регистрирана в booking. Доста ми е объркано все още, за това търся информация.
Когато отворя линка ми изписва това:
"Използвайте вашият QR код за лесен достъп до тези Рим атракции по време на своя престой. Не е нужно да планирате или плащате предварително."

# 53
  • Мнения: 280
Преди няколко месеца ползват от тук линк за 10% отстъпка.
Сега споделям моя код, ако някой има нужда да се възползва.

https://www.booking.com/s/51_8/rgarko95
Не за резврвация на хотел, а за посещение на забележителности.
Моля ако някой е ползвал този код (сканира се от телефон, на място и дава отстъпки или безплатен вход, пропускане на опашки), да пише.
Доколкото видях, в началото е имало доста безплатни входове за забележителности, но към днешна дата са възможни само отстъпки и пропускане на опашки. След сканиране на кода директно се таксува кредитната карта, която е регистрирана в booking. Доста ми е объркано все още, за това търся информация.
Когато отворя линка ми изписва това:
"Използвайте вашият QR код за лесен достъп до тези Рим атракции по време на своя престой. Не е нужно да планирате или плащате предварително."

Не чакате на опашката за билети, плаща  се все едно сте резервирали хотел. Работи само там където има електронно таксуване на билети. кода от телефона го показваш към устройството и то го отразява.
Например на Айфеловата кула опашката е километрична, с това чудо няма да се редите на нея.
Удобно е ако планирате почивка с цел разглеждане на забележителности.
Работи само с кредитни карти с дебитни не сработваше

# 54
  • Мнения: 210
Здравейте! Днес получих QR КОД за отстъпки на забележителности. Някой пробвал ли го е?

Преди дни питах същото в темата за Рим. Вече го използвах Simple Smile От една страна с предложенията за отстъпки научих за атракции, които не знаехме. От друга, става лесно - даваш кода, получаваш билетите със съответната цена и не плащаш нищо. Booking ще изтегли сумата от картата. Нямаше никакви проблеми, разминаване в цената с отстъпките или друго. Веднага ми изпратиха имейл с потвърждение.

# 55
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 51
Плащането е когато сканират кода ли?
Отстъпките са доста минимални и почти няма смисъл. Якото е, че не се плаща на място и евентуално се пропускат опашки на места. Ще видя дали ще го ползваме.
Благодаря! Flowers Hibiscus

# 56
  • Мнения: 210
Сканирането всъщност отчита посещението на атракциите. Booking след това си взема сумата. Имаше различни отстъпки. Най-голямата беше 56% - St. Peter’s Basilica Guided Tour. Имаше 30%, 25% и надолу. Местата, които посетихме, бяха с по-ниски отстъпки, но ги открихме благодарение идеите на  Booking Simple Smile Единият музей дори нямаше отстъпка, но беше сред предложенията.

# 57
  • София
  • Мнения: 56
Здравейте ! Имам питане. Получих от Букинга уверение , че ще ми върне част от парите след като се завърна и им представя документ за извършеното плащане в хотела. Въпроса ми как процедират с връщането. По лична сметка ли ги превеждат или друго ?

# 58
  • Мнения: 280
превеждат ти ги по сметка, ако си въвела карта при регистрацията по нея

# 59
  • Мнения: 27
Здравейте, имам нужда от помощта ви.
Налага се да канселирам резервация в буукинг, тя е с невъзвръщаема цена , но аз не съм плащала все още ( картата ми е празна ). Писах на имейла на хоте, който е даден от буукинг , но нямам отговор. Дали да пиша на буукинг.ком , за да ме свържат директно с хтоела или да им обясня ситуацията и те ще предадат към хотела?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт