Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 март 2018, 19:55 ч.

NEXTDIRECT.COM - 13

  • 35 272
  • 358
  •   1
Отговори
# 45
  • Berlin
  • Мнения: 8 759
Линковете от nextdirect не се отварят директно. Може би е по-добре да даваме от английския сайт, за да може веднага да се види за какво се пита.

# 46
  • Мнения: 900
В търсене съм на по-тънки долнища, някой дали е получил? http://www.nextdirect.com/bg/en/bg/en/g222646s5 Тези дали са такива? Няма полиестер в тях ...
http://www.next.co.uk/g633256s1#156354
Ето и линк към англ. сайт. Дано се отваря. Ще съм благодарна ако някой се включи.

# 47
  • NE
  • Мнения: 10 848
Отваря се
За мен са пролетен тип. Дано не греша.

# 48
  • Мнения: 3 386
А тези дали са подходящи за сега? http://www.next.co.uk/g22658s15#662826
Малко остава до късите панталонки и не ми се иска да трупам излишни дрехи.

# 49
  • NE
  • Мнения: 10 848
Аз бях купувала май точно такъв тип и си ги носи и №2 защото са лекички. Ще снимам и покажа.

# 50
  • Варна
  • Мнения: 3 743
Явно зависи от зарежданито за сезона.
Поръчах ги като пуснаха модела в няколко цвята и бяха подплатени.
Ако са ново зареждане ще са тънки.

# 51
  • Мнения: 195
Здравейте!

За първи път поръчвам от сайта и като цяло съм доволна. Поръчах завеси за детската стая, но стоят много грубо и не ми се връзват с обстановката. Може ли да ми кажете каква е процедурата за връщане и колко горе-долу ще ми излезе доставката?

Предварително благодаря и желая хубава вечер!

# 52
  • NE
  • Мнения: 10 848
Трябва в пакета да си имала стикер и бланка за връщане. С Български пощи е най-евтино, но зависи колко тежат завесите. Със Спийди също е опция, но пак трябва да провериш. Те поне за 5 дни ще го изпратят до Некст, но цената е по-висока.

# 53
  • Мнения: 195
Трябва в пакета да си имала стикер и бланка за връщане. С Български пощи е най-евтино, но зависи колко тежат завесите. Със Спийди също е опция, но пак трябва да провериш. Те поне за 5 дни ще го изпратят до Некст, но цената е по-висока.

Благодаря много! А трябва ли да им пращам някакво известие предварително или попълвам хартиената бланка и изпращам на посочения адрес?

# 54
  • Мнения: 3
Здравейте! Преди два дни направих първата си поръчка на сайта. Проблемът е, че нямам имейл за потвърждение на поръчката, в профила ми на сайта също нямам номер на поръчка, а парите са дръпнати от картата. Моля за съвет какво да правя. Благодаря!

# 55
  • NE
  • Мнения: 10 848
Трябва в пакета да си имала стикер и бланка за връщане. С Български пощи е най-евтино, но зависи колко тежат завесите. Със Спийди също е опция, но пак трябва да провериш. Те поне за 5 дни ще го изпратят до Некст, но цената е по-висока.

Благодаря много! А трябва ли да им пращам някакво известие предварително или попълвам хартиената бланка и изпращам на посочения адрес?

Веднъж съм връщала и само попълних бланката и лепнах върху торбата тяхния етикет. Изпращах с Бг пощи. След месец ми върнаха имейл,  че е получена пратката и ще ми възстановят парите. Може да я пуснеш с тракинг. Срока за връщане е 30 дни от получаването.

# 56
  • Мнения: 195
Flower Fairy, много благодаря❤️.

# 57
  • Мнения: 3
Здравейте! Преди два дни направих първата си поръчка на сайта. Проблемът е, че нямам имейл за потвърждение на поръчката, в профила ми на сайта също нямам номер на поръчка, а парите са дръпнати от картата. Моля за съвет какво да правя. Благодаря!

Моля, ако някой знае как се процедира, да пише! Благодаря ви!

# 58
  • Мнения: 195
Здравейте! Преди два дни направих първата си поръчка на сайта. Проблемът е, че нямам имейл за потвърждение на поръчката, в профила ми на сайта също нямам номер на поръчка, а парите са дръпнати от картата. Моля за съвет какво да правя. Благодаря!

Моля, ако някой знае как се процедира, да пише! Благодаря ви!

На мен също не ми изпратиха мейл при пускане на поръчката. Пратиха ми, когато вече, пакета беше в DHL. Не се притеснявай.

# 59
  • Мнения: 3

Здравейте! Преди два дни направих първата си поръчка на сайта. Проблемът е, че нямам имейл за потвърждение на поръчката, в профила ми на сайта също нямам номер на поръчка, а парите са дръпнати от картата. Моля за съвет какво да правя. Благодаря!


Моля, ако някой знае как се процедира, да пише! Благодаря ви!


На мен също не ми изпратиха мейл при пускане на поръчката. Пратиха ми, когато вече, пакета беше в DHL. Не се притеснявай.

Благодаря ви! А колко време отнема от поръчката до доставката?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт