Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 март 2018, 11:41 ч.

Сдружение „Фридрих Шилер“ прием 2018/2019

  • 47 926
  • 433
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 183
Здравейте и от мен !
Потвърждавам, че тази година децата са около 410-420. Миналата година бяха по-малко с около 10% по спомен. Това означава, че интересът се запазва и дори леко нараства. В края на старата тема СтефанВ бе споменал, че се топим - вярно е. В тази картина "Шилер" е едно приятно изключение, масово семействата са с по две деца, а не са рядкост и по три. Доколкото разбрах, тестът е бил аналогичен на миналогодишния, като са сменениелементите за дорисуване - въпросното кексче, мъфин или на когото каквото му се яде. Пожелавам успех на децата !

Страхотно. Честито на избраните. Те са избрани предварително. С право на поправка уж, но са 100% вътре.

Този път обаче алармата ще запищи още сега към СО.

Ами поеми правилния път и отивай в общината. Не си губи времето тук.

Вие да не мислите че си губя времето тук Simple Smile)))) Напротив Simple Smile

# 46
  • София
  • Мнения: 360
А колко задачи са били и какъв е максималния бал, ако някой знае?

# 47
  • София
  • Мнения: 212
А колко задачи са били и какъв е максималния бал, ако някой знае?
Всяка година бала е различен, според представянето на децата на изпита. Както е различен при момичета и при момчета.
Миналата година за момчетата минималния мисля че беше 64т.Максималния незнам.Simple Smile

# 48
  • София
  • Мнения: 360
Имам предвид колко е максималния брой точки по принцип, а не минималния на приетите деца?

# 49
  • Мнения: 47
Моят син също трудно говори за изпита. Не е доволен. Казва, че първата задача била: кое лети най-високо? Ракетата. Това било най-лесното. После е имало за думи започващи с б- и според него е било само багер. Имало сенки. Имало пудинг  Simple Smile за рисуване. И имало за : маймуната, бананът, корабът, морето , островът. Може би това са били картинките за разказване. И за таралеж е имало, като го питам не отрича.

# 50
  • Мнения: 1 177
Здравейте, правилно ли разбрах, че е трябвало да се каже кой е последния звук на дума, а не първия?

# 51
  • Мнения: 331
Здравейте, правилно ли разбрах, че е трябвало да се каже кой е последния звук на дума, а не първия?
Да

# 52
  • Мнения: 1 177
Здравейте, правилно ли разбрах, че е трябвало да се каже кой е последния звук на дума, а не първия?
Да
Леле, много сложно това. Тъкмо почна дъщеря ми да се справя с първия звук, сега на последния - Хич я няма.

# 53
  • Мнения: 183
Здравейте, правилно ли разбрах, че е трябвало да се каже кой е последния звук на дума, а не първия?
Да
Леле, много сложно това. Тъкмо почна дъщеря ми да се справя с първия звук, сега на последния - Хич я няма.

Сложно е я. Не е подходящо за възрастта. За сметка на това, избраните по право да влезнат, ще имат право на поправка. Така че да тренират до деня на поправка, за да блеснат на поправителния, след като знаят типа задачи.

Ако не беше жалко, щеше да е тъжно.

# 54
  • Sofia
  • Мнения: 1 495
Дали е подходящо за възрастта само родителите могат да преценят.

# 55
  • Мнения: 183
Дали е подходящо за възрастта само родителите могат да преценят.

Вие по-добре прочетете горния коментар. Поправителния кога е, а hrs? Да се явим и ние? Mask

# 56
  • Мнения: 756
Къде обявяват резултатите? Има ли шанс да се появят по-рано ? И малко извън темата - срокът за луис Карол е до 28.03 - ако някой се интересува.

# 57
  • Sofia
  • Мнения: 1 495
Дали е подходящо за възрастта само родителите могат да преценят.
Вие по-добре прочетете горния коментар.
Е, щом не можете да разберете какво искам да кажа...
Всяко дете се развива с различно темпо. Някои деца учат по бавно и изпитват трудности при ученето, за други целия този процес е в пъти по-лесен, трети са направо таланти или надарени и могат да правят неща, които другите деца не могат. Пак казвам, дали дадено упражнение или дейност са подходящи за детето или не, могат само родителите да кажат, защото само те имат наблюдения върху развитието на собствените си деца.

# 58
  • Мнения: 183
Дали е подходящо за възрастта само родителите могат да преценят.
Вие по-добре прочетете горния коментар.
Е, щом не можете да разберете какво искам да кажа...
Всяко дете се развива с различно темпо. Някои деца учат по бавно и изпитват трудности при ученето, за други целия този процес е в пъти по-лесен, трети са направо таланти или надарени и могат да правят неща, които другите деца не могат. Пак казвам, дали дадено упражнение или дейност са подходящи за детето или не, могат само родителите да кажат, защото само те имат наблюдения върху развитието на собствените си деца.

Няма нужда от пояснения, тук вярвам, че всички пищещи са достатъчно интелигентни.

Все пак, сдружението в лицето на hrs не отговоря за поправителния изпит на сигурните по право. Кога ще е?  

Вие наистина ли не хващате манипулацията, че едни влизат с връзки / с поправителен изпит, други с по-високи резултати не се класират, което обезсмисля правото на вторите въобще да подават кандидатури в училищата на Сдружението?

Добрата новина тук е приема в 1-ви клас, който ще нормализира ситуацията само след 1 година.

# 59
  • София - Младост 1А
  • Мнения: 2 136
Дали е подходящо за възрастта само родителите могат да преценят.
Вие по-добре прочетете горния коментар.
Е, щом не можете да разберете какво искам да кажа...
Всяко дете се развива с различно темпо. Някои деца учат по бавно и изпитват трудности при ученето, за други целия този процес е в пъти по-лесен, трети са направо таланти или надарени и могат да правят неща, които другите деца не могат. Пак казвам, дали дадено упражнение или дейност са подходящи за детето или не, могат само родителите да кажат, защото само те имат наблюдения върху развитието на собствените си деца.

Съгласна съм с голяма част от написаното - за различните деца и темпото на учене.
Не съм съгласна, че само родителите могат да преценят. Дори според мен има случаи, в които родителя не "вижда" някои заложби, а се съсредоточава в други, където не е силата на детето. И това няма общо с развитието на децата, а с конкретни наблюдения. Имам две деца и поне няколко примера. От една страна, аз като родител не съм сигурна дали правилно поднасям материала, за да преценя как и дали изобщо детето го възприема. Един преподавател би обяснил по-различно, би видял заложби там, където ние не и обратното. За това тези тестове се правят от преподаватели, а не от родители. Друг е въпроса дали са подходящи за 5 годишни.
Синът ми не ходеше на занималня в училище, аз му помагах. Бях твърдо убедена, че езиците не са неговата сила. В трети клас се върнах на работа и взехме пенсионирана учителка, да му помага. Оказа се, че той изключително лесно учи езици... просто аз не съм учител, не му поднасям информацията както трябва, не натискам правилните копчета. Оказа се, че пее изключително вярно и на прослушване в училище, го избраха единствен от целия випуск, да бъде записан в хор. Аз уви нямам толкова развит слух, че да преценя.

И с упражненията е същото. На дъщеря ми някои са супер лесни, други ми се струва, че не ги проумява.
За някои упражнения ми каза, че не е разбрала какво се иска в задачата, а не че не е могла да я направи.

А с поправителен или не, успех на всички! Децата ни са страхотни и дали с Шилер или без, сигурна съм, че ще успеят.

Общи условия

Активация на акаунт