Сув до 12-13 хиляди

  • 13 793
  • 67
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: X
Аз щях да ти ги дам като резервен вариант. За такива неща са добри, но за някой по-специфичен и нестандартен ремонт не ходи там.

# 61
  • Мнения: 1 970
Бенца ми е слабост, сега се оглеждам за някой МЛ или ГЛК на малко километри, или в краен случай Цетка или Е, но форматик, задното вече не ми върши работа... 

Веднага се включвам с препоръка /от много, много скромен вече опит/ за GLK. Преди седмица се сдобих с такъв - 220 CDI, Bluetec, 4 matic, 170 коня, автоматик, AMG пакет - 2013 година. Вярно е, че нямам достатъчно личен опит, за да изкажа мнение относно ремонти и това дали дава някакви ядове, но пък удоволствието да се кара това чудо е уникално. Първоначалното обслужване ми излезе около 3 000 лв. /смяна на масло на двигател, масло на скоростна кутия, филтри, антифриз, спирачна течност, предни и задни дискове и накладки, пълна диагностика на двигател и ходова част/. Сега останаха само две предни гуми да вземем, че са зле - задните, обаче са екстра. Малко са попрекалили с размерите на гумите де, та и цената им ще е "интересна" /предните са 235/50/19 , задните - 255/45/19/ но това май е заради спортния пакет. Може и да греша. Та накратко - ако не търсиш голям джип горещо го препоръчвам Simple Smile

Лейди, дъщеря ми беше намерила от един дядо в Мюнхен (тя живее там) на 18.500 км една такава хала пак АМГ с 19-ки, 242 или 272 коня дизел, 3.2 ако не бъркам , 2009 год за 19 евра. Наложи ми се да отложа пътуването и той го продаде, трябваха му пари на пенсията.... С всички екстри които можеш да се сетиш, вкл и степенки и пълна, истинска кожа, не тия новите майтапи - екокожа с текстил в средата. Дебна от половин година, е няма нищо интересно...
И изобщо и не си помислям за местните джамбази, естествено...
Но 220 ми се вижда малко слабовато за това купе, все пак е 1.8 тона, не знам ,не съм го карал, ти ще кажеш. Гледам по-скоро за поне 2.7 ако е дизел, на тях по-се намират и кожени салони, с навигации са, а над 3 вече е задължително. 2.2 с кожа, навигация или трябва да е АМГ като твоя или да е поръчков, другите са с едни дисплейчета като Опел...

Колкото до маслото -в вероятно е около 7-7.5 литра , на 203 е толкова, а мотора е пак 2.2 (той всъщност е както на 2.0, но форсиран) .... И е по-малко коне от екотеците, без остатъчни филтри, 143, след фейса го правят 150. Така до 2009, после е твоя мотор.
ГЛК -то е на базата на Цетката, само с по-голям клиренс и по-изправен, да стои като жип...Паркетник, но на мен ми харесва, а и виждам, не само на мен.
Дано не е така слаб като окачване, като цетката - с тия биелети и сбилизатори за по-меко возене има грижи с нашите дупки....

Последна редакция: чт, 26 апр 2018, 17:51 от StefanB

# 62
  • Мнения: 15 454
Еххх, как сте го изпуснали това джипче..... По това, което описваш си е било истинска находка. Но в Германия могат да се намерят и други доста добри, така че щом следите пазара съм сигурна, че пак ще изпадне нещо добро Simple Smile

Относно GLK-то ми - за мен кожата никога не е била важна, но пък навигацията я ползвам постоянно и изобщо не бих си взела кола/джип без това. В този случай кожата ми е бонус Simple Smile
Относно кубатурата - понеже е с нови дискове и накладки не съм го юркала, но няколко пъти ми се наложи да настъпя газта и да ти кажа доста добре си дръпна. ММ днес го е пробвал и на спортно каране, и каза, че е пушка - много бързо набирал. Но е ясно, че няма как да се сравнява с по-големите двигатели разбира се Simple Smile Единственото, което отчитам, като голям недостатък не само на него, а на всички Мерцедеси от това поколение е парктроника. Трябва да го гледаш в огледалото, докато караш назад, което според мен е много неудобно. Предишната ми кола беше Ауди А4 2011 г. и неговия парктроник си се показваше на дисплея, което ми беше в пъти по-удобно за гледане. То и с това ще свикна де, но като цяло според мен не е направено добре. Ако има камера си е друго нещо, но моят няма. Но пък скоростния лост горе на волана е бижу. Направо съм влюбена в него. Изключително удобно е - все едно пускам мигачи Simple Smile. Относно возенето - много по-меко вози в сравнение с Аудито. Дори и в сравнението с Е купето на мъжа ми, което е с нископрофилни гуми и неравностите се усещат доста повече. Но пък и то е направено за съвсем друг тип каране Simple Smile


Последна редакция: чт, 26 апр 2018, 19:10 от Lady Cassiopeia Duval

# 63
  • Мнения: X
Я кажете сув или седан вози по комфортно. Говоря еднакъв клас долу горе еднаква година

# 64
  • Мнения: X
Я кажете сув или седан вози по комфортно. Говоря еднакъв клас долу горе еднаква година

Зависи от модела. Не би трябвало да има разлика, ако има такава ще зависи от гумите. Но седана е по-стабилен като влизаш яко в завоите.

# 65
  • Мнения: 3 658
Я кажете сув или седан вози по комфортно. Говоря еднакъв клас долу горе еднаква година

Не би трябвало да има разлика, ако има такава ще зависи от гумите. Но седана е по-стабилен като влизаш яко в завоите.

А джипа е по-тежък и вози по-меко. Не подскача по дупките, като малките коли.

# 66
  • Мнения: X
Я кажете сув или седан вози по комфортно. Говоря еднакъв клас долу горе еднаква година

Не би трябвало да има разлика, ако има такава ще зависи от гумите. Но седана е по-стабилен като влизаш яко в завоите.

А джипа е по-тежък и вози по-меко. Не подскача по дупките, като малките коли.


Много общо изказване, зависи от джипа. Сега карах Санта Фе то на приятелката ми, вози по-твърдо и подскача повече на дупкит еот моя цлс , който е със спортно окачване без въздух

# 67
  • Мнения: 15 454
Много зависи от самия автомобил/СУВ и от гумите. Веднага давам пример за една и съща марка, но различни модели:
Е купе на Мерцедес с нископрофилни гуми вози по-твърдо и усеща всяка неравност по пътя в сравнение с GLK пак на Мерцедес, който вози много по-меко. Но пък GLK вози по-твърдо от S класата на Мерцедес. За дълъг път определено по-добрия вариант е автомобил, защото е много по-устойчив на пътя и по завоите. За града не мога да преценя. Със СУВ можеш да намериш повече места за паркиране, защото е висок и може да се катери там, където колата не може.

Общи условия

Активация на акаунт