Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 май 2018, 20:44 ч.

Пазаруване от Enzo.bg и Parfimo.bg - 11 тема

  • 9 091
  • 84
  •   2
Отговори
  • До сърцето...
  • Мнения: 1 521
Добре дошли в новата тема!





Пазаруване в Енцо:


РЕГИСТРАЦИЯ - както навсякъде, с потребителско име и парола. Адресът за доставка, името и фамилията, e-mail, телефонът за връзка могат да се променят при всяка нова поръчка.

ОТСТЪПКИ
Вече не се предлагат от сайта. Много рядко пускат безплатна доставка или кодове за нея.

ПОРЪЧКА: При финализиране на избраните продукти, могат да се направят корекции (например да се махне застраховката на пратката), може да се избере една безплатна мостра (а може и да не се предлага) и да се въведе кода на ваучер (ако имате такъв).

Потвърждаването и изпращането на поръчката става по имейла.

ДОСТАВКА: В рамките на 3 - 5 работни дни с фирма СПИДИ. Не се предлага опция „Преглед на пратка преди доставка“. Цената на доставката стандартно е 5.90 лв.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ: Наложен платеж (препоръчително) - при получаване на пратката.
                                Банков превод - поръчката се обработва и изпраща едва след като дължимата сума от страна на купувача постъпи по банкова сметка на Енцо.

РЕКЛАМАЦИЯ: http://www.enzo.bg/lesna-reklamacia/
Законоустановеният срок за разглеждане на рекламация е 30 дни, след датата на заявяването ѝ.
Рекламацията се подава на имейл info@enzo.bg или на телефон +359 24 928311.

Връщането на парфюм е отказ от сключен договор!!!

ОТКАЗ ОТ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР 
Скрит текст:
При отказ от сключен договоp, възстановяването на сумата е в 14-дневен срок, считано от датата, на която продавачът получи съобщение от страна на купувача за отказ от сключен договора.
За целите прилагане на правото за отказ от сключен договор, купувачът следва да уведоми за отказа от сключен договор продавача по електронната поща на адрес: info@enzo.bg

Негативни отзиви за сайта само от предната тема:
Скрит текст:
.... освен, че си вдигнаха доста цените, ме дразни огромната им доставка и липсата на каквито и да е отстъпки за големи поръчки, лоялни клиенти и др.
Значиии ...понякога колкото ги харесвам, Ензо, толкова и им се ядосвам ...не им пука за редовните клиенти, нито ги вълнува да привличат нови, явно ..
... цената в парфимо сега е доста по-ниска от тази в енцо, но гледам че и кутиите са различни, трябва ли да ме притеснява това...



Пазаруване в Парфимо:

РЕГИСТРАЦИЯ - както навсякъде, с потребителско име и парола. Адресът за доставка, името и фамилията, e-mail, телефонът за връзка могат да се променят при всяка нова поръчка.

ОТСТЪПКИ: няма постоянни. Но има различни:
Текущи промоции - Парфюми в промоция - Козметика в промоция

ДОСТАВКА: В рамките на 3 - 5 работни дни с фирма СПИДИ. Цената е 5 лв до Ваш адрес и 4 лв до офис на СПИДИ.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ: Наложен платеж (препоръчително) - при получаване на пратката.
 Банков превод - поръчката се обработва и изпраща едва след като дължимата сума от страна на купувача постъпи по банкова сметка на Парфимо.

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:
Скрит текст:
Парфюмите и козметичните продукти могат да се върнат в рамките на 14 дни, само ако не са използвани и са със същата опаковка, с която са били получени и тя е неразпечатана!
Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващите я документи - касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др.
Потребителят следва да изпрати по електронен път стандартния формуляр за отказ съгласно приложение №6 към ЗЗП, като се приложи към следния имейл адрес: reklamacia@parfimo.bg, с текст, който съдържа недвусмисленото решението за отказ.
Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към www.parfimo.bg са за сметка на клиента, като негово право е да избере дали да я донесе лично в офиса на магазина или да я изпрати по куриер.
Адресът е Сливен 8800, ул. Черно море 20, вх.А, ет.1, офис 3

Негативни отзиви за сайта само от предната тема:
Скрит текст:
… Наистина не разбирам защо е нужно за дребни суми да се губят клиенти по толкова нелеп начин.
Приключвам с този казус вече, имайте едно наум, че не са коректни.

Включвам се, за да предупредя да не се подлъгвате по цената на Lanvin Eclat d'arpege в Парфимо. Поръчах си тестер за близо 39  лв, обаче сега като сравнявам с този, който приключвам и съм сигурна, че е оригинален...ами той не трае и 15 мин., а и долавям , че ароматът не е съвсем същият. По принцип цената му не е висока и не вярвах, че му правят ментета, но явно съм сгрешила. Иначе всичко по шишето и надписите си изглежда наред. Другият вариант е да е бил реформулиран последните години. Старото ми шише е още от началото на 2015г, но въпреки това мирише по-интензивно от парфимското.

…В парфюма, който бе продукт с целофан, плуваха парцали и аромата бе далеч от този в БЗ
И....повече от този сайт, даже и без пари да ги раздават, нищо не може да ме изкуши да купя или взема.

Изключително некоректни са.
Аз също имах един казус скоро, но не ми се занимаваше с тях. Поръчах парфюм, на който в описанието пишеше EDP, а пристигна EDT с лосион за тяло, който миришеше ужасно. Много добре познавам парфюма и в момента, в който пръснах се изумих и в последствие видях, че е EDT (беше в комплект). Писах им да им кажа поне да си оправят в сайта и те до последно ми казваха как нищо не могат да направят по въпроса, не отваряли комплекти, искаха снимка на бач кода, но беше изключително малък и нямаше как да го снимам, но те едва ли не изкараха, че лъжа. Ходих във физически магазин да сравня аромата и се оказа, че наличния в момента EDT е съвсем различен, а този който имам аз е спрян от производство. Смешна работа.. ама и ние все им се връзваме на примамливите цени.

От parfimo.bg днес получих 2 крема на Герлен с изтекъл срок на годност.
В checkcosmetics ми дава че са произведени януари 2013.Много съм разочарована.

Е, не! Парфимо са ме блокирали  Mr. Green
... и е заради негативен отзив за техен продукт (оставих мнение за Viva la Juicy Gold Couture, да не се прецака още някой, и бях го написала много сдържано и кратко);
Мнението ми са го изтрили, разбира се!

Гримьор съм и поръчвам доста често от тези сайтове продукти …. Наскоро направих една огромнааа поръчкаот Parfimo, бях им редовен клинет, но след тази поръчка се уверих, колко са некоректни в всяко едно отношение. 1-во поръчката ми се бавеше точно 12 ден, 2ро бях закупила продукти на намаление, които изненадващо ми бяха изпратени на редовни цени, 3то вместо безплатна доставка над 100 лв, бях направила 197 лв и получих не една а 2 доставки за плащане. Свързах се с някаква мениджърка, адски некоректно и нагло държание!!! Проверих предишни покупки баркодовете, или не съществуваха или се оказа китайски.

ВНИМАНИЕ!
Пазаруването онлайн е ваш избор! Винаги има риск в тези случаи да получиш не това което очакваш, но пък  пестиш време и пари.


Предишни теми: тема 1, тема 2, тема 3, тема 4,тема 5, тема 6; тема 7; тема 8; тема 9; тема 10


Въпрос за запис

Проверявате ли датата на производство? Кои сайтове ползвате? Вярвате ли им?


# 1
  • Мнения: 15 423
Благодаря за новата тема.
Не проверявам срок на годност. Пазарувам от сайтове изключително рядко, предимно нишова парфюмерия и ако реша да купя нещо, го проверявам сериозно.
Никога не купувам козметика и няма смисъл от срок на годност.

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 1 759
Аз пък пазарувам. Среден клас козметика на Кларанс, предимно измиващи продукти за лице, както и олиото от лотос за смесена кожа, боди лосион, няма го в Енцо, пазарувам го от летищата.  Декоративна козметика на Герлен. Няма разлика с оригинала. Специалност ми е и мога да преценям кое е най-подходящо за кожата ми. Не винаги цената е определяща.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 174
Ползвам и Enzo, и Parfimo, основно за поръчване на нишови парфюми /по-рядко мас-маркет парфюми и козметика - основно от Enzo/ при хубави промоции и намаления, засега не съм имала проблеми....дано все така да остане. Не задълбавам в проверките, достатъчно ми е да съм сигурна в аромата, бач кодове и тн не проверявам.

Мерси за нова темичка!  bouquet

# 4
  • София
  • Мнения: 2 696
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus

Пазарувам само от Енцо когато ми хареса нещо. Не съм пазарувала от Парфимо от минимум 2 години. Проверявам срокове на годност на продуктите, които купувам.

# 5
  • Мнения: 1 338
И аз вече не купувам бяла козметика от тези сайтове /не предлагат асортимента, който ползвам/, но преди съм поръчвала и винаги проверявах. Връщала съм на Parfimo продукти с изтекъл срок. От Enzo съм доволна, мисля, че вече около 20 парфюма съм купила от тях и нямам никакви съмнения. Като се върна назад във времето сещам се да добавя, че ме спечелиха като клиент благодарение на мостричките на парфюми. Първите две поръчки ми бяха само мостри, след това си поръчах парфюмите, които ми допаднаха, с тях и още мостри, и още парфюми, и ей така Grinning

# 6
  • Мнения: 168
Проверявам срок на годност понякога, зависи от продуктите, които съм поръчала. С парфимо не съм имала проблеми до сега всичко беше точно. От ензо също съм доволна, с изключение на един продукт на Bobbi Brown, беше стар - произведен преди 5 години.

# 7
  • Мнения: 859
Благодаря за новата тема.
От Парфимо имам 2 поръчки и с двете е имало проблем с продукти с изтекъл срок. Сега чакам казуса от предната тема да се разреши.
От Ензо съм изключително доволна, имам 10-ки поръчки и проблем не съм имала.
И да винаги проверявам кода, дори и от физически магазин. В Сефора ми продадоха пудра Гарлен с изтекъл срок, затова сигурно беше на щанда с намаление.

# 8
  • Мнения: 1 926
Благодаря за темата. Следя за намаления в Енцо,от другия сайт не съм пазарувала..

# 9
  • Мнения: 21 176
пазарувам от двата сайта - основно парфюми и продукти за коса
нищо не проверявам

# 10
  • Мнения: 8 664
Пазарувам и от двата сайта, бяла козметика предимно, от парфимо по-рядко защото имат по-малък избор. Доволна съм, не съм имала издънки, никакви.

Слава Богу, че го има енцо, защото до гуша ми е дошло от английските онлайн магазини, какво доставят, какво не, кои промоции хващат, кои не, тука има огромен избор от продукти и марки, някои на перфектни цени, пристигат бързо.

Кодове не проверявам, някой път по изключение, не вярвам на сайтовете за проверка на годност.

Парфюми съм купувала два пъти, от парфимо на Хермес, от енцо - на Шанел, според мен напълно оригинални.

# 11
  • Мнения: 166
Аз съм пазарувал вече доста пъти и от двата сайта. Купувам само парфюми, рядко комплекти. Честно казано, имал съм съмнения относно оригиналността 1-2 пъти (и от двата сайта), но след като сравня с тестери във физически магазини (например Бюти Зоун) и след като разгледам повечко информация в интернет, съмненията ми винаги отпадат. Понякога проверям бач кодове от чисто любопитство, но сроковете на годност не ме вълнуват особено. Всъщност бих се радвал да получа по-стар парфюм, защото винтидж формулите в повечето случаи са по-добри.

# 12
  • София
  • Мнения: 1 666
Ползвам и Enzo, и Parfimo, основно за поръчване на нишови парфюми /по-рядко мас-маркет парфюми и козметика - основно от Enzo/ при хубави промоции и намаления, засега не съм имала проблеми....дано все така да остане. Не задълбавам в проверките, достатъчно ми е да съм сигурна в аромата, бач кодове и тн не проверявам.

И аз съм така.

Проверките на бар-кодове не дават достоверна информация, защото комбинациите от числа не са безкрайни и тези кодове се повтарят. Може да даде справка за стар продукт, а всъщност да е по-нов. Не знам как и кой вкарва и актуализира данните в тези сайтове и не виждам защо трябва да им вярвам на тях, а не на очите и носа си.

Смятам, че темата трябва да остане информативна и за Парфимо, защото все пак доста хора пазаруват и от там. Аз лично се вълнувам от политиката им на връщане и смятам да ги подхвана в удобен момент за отказа им да приемат отворени и тествани парфюми.

# 13
  • Пловдив
  • Мнения: 2 023
Благодаря за новата тема!

Пазарувам и от двата сайта, не съм имала забележки за оригиналност, защото в повечето случай съм купувала неща, които познавам.

Parfimo ме издразниха с политиката си за връщане на продукти.

Винаги проверявам сроковете, два пъти получавам от Parfimo крем с изтичащ срок след 3-4 месеца и вече избягвам намаленията на козметика от този сайт.

# 14
  • София
  • Мнения: 4 516
Пазарувам повече от enzo, по-малко от parfimo. Впечатленията ми засега са положителни.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт