Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 май 2018, 20:44 ч.

Пазаруване от Enzo.bg и Parfimo.bg - 11 тема

  • 30 428
  • 234
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 507
С Парфимо и КЗП се разпрявах преди година. Комисията отсъди в тяхна полза, при положение, че преди това тяхна служителка ми отговори по телефона, че съм в правото си.

# 46
  • Мнения: 8 925
Аз си пренасочвам всички пратки към офис на спиди, като получа смс, че имам доставка.

# 47
  • Мнения: 171
На мен също ми е по-удобно да си взимам пратките от офис. Просто в адреса за доставка пиша адреса на офиса и в скоби уточнявам, че е офис на Спиди (това се отнася и за двата сайта).
Иначе миналата година имах доста главоболия с доставките, понеже на два пъти Спиди най-неочаквано закриваха точно тези офиси, които ми бяха удобни. Засега съм се спрял на един, надявам се да оцелее...  Grinning

# 48
  • Габрово
  • Мнения: 36
Аз пък влизам да се оплача от политиката на Парфимо за връщане на стока. Ама сама съм си виновна , като не прочетох подробно общите им условия. Поръчах 3 парфюма без да съм ги пробвала някъде , но единия изобщо не ми хареса, искам да го върна - не можело - "Съгласно нашите общи условия продукт в нарушен търговски и/ или ползван (тестван) не подлежи на връщане. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са: са разпечатани и/или изпробвани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето."
Считаме рекламацията Ви за неоснователна!"
То е тестер на всичкото отгоре, няма целофан , в проста картонена кутия и съм пръснала веднъж за проба.
Много съм разочарована от тях, връщала съм към Ензо , не съм имала такива проблеми.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 2 155
АЗ също имах такъв случай с Парфимо миналата година и оттогава спрях да поръчвам от тях.
Много се спори по въпроса, дали е редно връщането, може би те за себе си са прави, но пък мен не ме устройва тази политика и съответно съм се насочила към пазаруване от други магазини.

# 50
  • Мнения: 2 662
Аз пък влизам да се оплача от политиката на Парфимо за връщане на стока. Ама сама съм си виновна , като не прочетох подробно общите им условия. Поръчах 3 парфюма без да съм ги пробвала някъде , но единия изобщо не ми хареса, искам да го върна - не можело - "Съгласно нашите общи условия продукт в нарушен търговски и/ или ползван (тестван) не подлежи на връщане. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са: са разпечатани и/или изпробвани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето."
Считаме рекламацията Ви за неоснователна!"
То е тестер на всичкото отгоре, няма целофан , в проста картонена кутия и съм пръснала веднъж за проба.
Много съм разочарована от тях, връщала съм към Ензо , не съм имала такива проблеми.
По този начин реално признават, че продават употребявани продукти.
Можеш да ги попиташ, дали след като са ти продали продукт без опаковка, е предварително употребяван такъв и по какъв начин, в този случай предвиждат защита на клиентите си.

# 51
  • До сърцето...
  • Мнения: 1 800
Аз пък влизам да се оплача от политиката на Парфимо за връщане на стока....

Добре дошла в отбора Grinning
Условията за връщане ги има и в първият пост, но пък много хора наистина не вярват, докато не се опарят лично (в т.ч. и аз).

Ако опаковката е била без целофан, ти реално всъщност не си я нарушила.

# 52
  • Пловдив
  • Мнения: 2 155
renyt0, наистина може да се позовеш на това, че като е в обикновена кутия и няма целофан, не може да имат претенции за нарушена, разпечатана, разлепена и т.н. опаковка.
Те по какъв начин ще ти гарантират, че преди това този парфюм не е използван, а ти го продават като нов?

# 53
  • Мнения: 2 662
Прочетох условията, указано е изрично само за запечатани стоки. Следва да се уточни с тях, как защитават правата на своите клиенти в случай, че им предоставят първоначално разпечатана стока. 

# 54
  • София
  • Мнения: 1 745
Аз съм връщала тестер на Парфимо и не ми отказаха. Беше през есента - тестер на Aqua di Parma.
Друг е въпросът, че съм връщала и разпечатан продукт (и то нишов), защото не ми допадна. Но това вече беше преди повече време - 2 или 3 години, а тогава бяха по-либерални във връщанията.
Освен към КЗП, можете да се обърнете и към съда, ако ви се занимава. Или поне да ги заплашите да го направите.

# 55
  • Мнения: 2 054
Аз пък влизам да се оплача от политиката на Парфимо за връщане на стока. Ама сама съм си виновна , като не прочетох подробно общите им условия. Поръчах 3 парфюма без да съм ги пробвала някъде , но единия изобщо не ми хареса, искам да го върна - не можело - "Съгласно нашите общи условия продукт в нарушен търговски и/ или ползван (тестван) не подлежи на връщане. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са: са разпечатани и/или изпробвани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето."
Считаме рекламацията Ви за неоснователна!"
То е тестер на всичкото отгоре, няма целофан , в проста картонена кутия и съм пръснала веднъж за проба.
Много съм разочарована от тях, връщала съм към Ензо , не съм имала такива проблеми.
Ензо имат раздел за продукти с намалено съдържание - предполагам, че именно там отиват върнатите, само тествани парфюми. И може би затова приемат връщане на разпечатани. Пак имат някаква загуба, но не 100%. В Парфимо май не съм виждала такъв раздел. Съответно при тях явно просто се бракуват и загубата е пълна. Отделно не предлагат толкова много мостри като Ензо, а това с мострите все пак е някаква предпоставка за по-малко проби-грешки. Така че има примери за по-добри търговски практики, както и за решения на проблема. Защо не се възползват и не ги прилагат - само те си знаят.

# 56
  • Габрово
  • Мнения: 36
Писах им, ама кога и какво ще благоволят да отговорят, има да почакам. Ще дам инфо когато има развитие. Благодаря на отзовалите се дами.

# 57
  • Мнения: 873
Направих поръчка към ензо, make up revolution имаха промоция за покупки на марката над 15,99 по спомен толкова май беше) получаваш 1бр сенки като подарък. Поръчах и днес дойде поръчката, но подарък няма. На някой случвало ли му се е, звъннах на съпорта, обясних им и сега чакам да си спомнят дали е имало такава промоция, тъй като днес видях, че вече не е активна промоцията им

# 58
  • София
  • Мнения: 2 220
Направих поръчка към ензо, make up revolution имаха промоция за покупки на марката над 15,99 по спомен толкова май беше) получаваш 1бр сенки като подарък. Поръчах и днес дойде поръчката, но подарък няма. На някой случвало ли му се е, звъннах на съпорта, обясних им и сега чакам да си спомнят дали е имало такава промоция, тъй като днес видях, че вече не е активна промоцията им
Ако е имало такова нещо, в самата поръчка би трябвало да е отразено.

# 59
  • Мнения: 873
Направих поръчка към ензо, make up revolution имаха промоция за покупки на марката над 15,99 по спомен толкова май беше) получаваш 1бр сенки като подарък. Поръчах и днес дойде поръчката, но подарък няма. На някой случвало ли му се е, звъннах на съпорта, обясних им и сега чакам да си спомнят дали е имало такава промоция, тъй като днес видях, че вече не е активна промоцията им
Ако е имало такова нещо, в самата поръчка би трябвало да е отразено.

Не видях нищо отразено, но си спомням, че имаше такава промоция, даже се дзверих да гледам какви са сенките подарък, освен текст даже бяха илюстрирани, точно под надписа за спиди

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт