Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 май 2018, 17:20 ч.

На море в Турция - тема 51

  • 55 220
  • 756
  •   2
Отговори

Анкета

В кои райони на Турция сте почивали до сега?

Опции:

* Гласуването приключено: пт, 24 авг 2018, 18:54
* Може да изберете максимум 10 опции.

# 720
  • Мнения: 4
Здравейте. Моля за мнения, отзиви и всякаква информация за Royal Taj Mahal в Сиде.

# 721
  • София
  • Мнения: 1 021
Здравейте. Моля за мнения, отзиви и всякаква информация за Royal Taj Mahal в Сиде.

Сравнително нов хотел, откриха го през 2015 г. Плажът пред него е най-хубавия в Анталия - широк, чист пясък, никакви камъни. Дели общ аква и лунапарк със Съседния Роял Драгон, но има достатъчно пързалки, за да няма навалица - мисля, че бяха 9 пързалки за възрастни и 3-4 детски. Извън басейните в аквапарка има 2 или 3 големи басейна на територията му и свободни щезлонги могат да се намерят по всяко време. Същото важи и за плажа. Стандартните стаи са достатъчно големи и разполагат с двойно легло, единично легло и диван.  Максималното настаняване е 2+2. Както във всеки хотел от веригата, стаите са големи и комфортни.
Има много барове, храна и питиета се сервират 24 часа.
Лунапаркът не се заплаща допълнително и е един от малкото, които имат по-екстремни актакциони, които са подходящи и за възрастни.
Извън хотела има базарчета и магазини, така че има къде да се разтъпче човек.
Като се има предвид, че хотелът принадлежи на STONE GROUP, обслужването и храната са на много добро ниво. И седемте хотела от веригата си заслужават и имат отлични оценки.

# 722
  • Мнения: 6
Здравейте, можели някой да посочи чуждестранни сайтове за резервация с по-добри цени от родните.

# 723
  • Пловдив
  • Мнения: 401
Точно за Тач Махал никога не бих си дала парите за почивка.Наоколо само треволяци,плажа там е толкова збутан няма въздух.До него Дракона по има вид макар че е по-стар.Но според мен за високата си цена може да се намери нещо друго.

# 724
  • Мнения: 180
Да се похваля, днес резервирахме Sueno Beach Side с Турс Клуб от 14.09.2018 г. Вчера ходих в друга агенция и не ме впечатлиха. И така решихме да резервираме през фирмата, с която вече сме пътували. Както е писала и slavei4e настроени сме, че няма да сме с толкова луксозен автобус, но пък за сметка на това, вече сме ползвали услугите на тази фирма и сме доволни от нея.
Благодаря на всички, които ми помогнаха в избора на хотела Simple Smile  

И ние сме на 14.09 с Турс Клуб за Белек Simple Smile Миналата година пътувахме пак с тях и автобуса беше много комфортен, нямам притеснения.

# 725
  • в сърцето на държавата
  • Мнения: 200
Здравейте , ще се радвам някой ако скоро е бил  в ХОТЕЛ -ДИДИМ БУЮК  АНАДОЛИ -да сподели .Има мнения отпреди  2-3 год, а ТА казват ,че е реновиран хотела.

# 726
  • София
  • Мнения: 206
Да се похваля, днес резервирахме Sueno Beach Side с Турс Клуб от 14.09.2018 г. Вчера ходих в друга агенция и не ме впечатлиха. И така решихме да резервираме през фирмата, с която вече сме пътували. Както е писала и slavei4e настроени сме, че няма да сме с толкова луксозен автобус, но пък за сметка на това, вече сме ползвали услугите на тази фирма и сме доволни от нея.
Благодаря на всички, които ми помогнаха в избора на хотела Simple Smile 

И ние сме на 14.09 с Турс Клуб за Белек Simple Smile Миналата година пътувахме пак с тях и автобуса беше много комфортен, нямам притеснения.
Супер, може да пътуваме заедно Simple Smile Ще държим връзка Simple Smile

# 727
  • София
  • Мнения: 9 482
Здравейте , ще се радвам някой ако скоро е бил  в ХОТЕЛ -ДИДИМ БУЮК  АНАДОЛИ -да сподели .Има мнения отпреди  2-3 год, а ТА казват ,че е реновиран хотела.

Аз имам лоши спомени от този хотел. И проблема не беше само, че е остарял. Не бих рискувала независимо колко го хвали агенцията, а тя коя е ? Емералд ?

# 728
  • Мнения: 4
Здравейте. Моля за мнения, отзиви и всякаква информация за Royal Taj Mahal в Сиде.

Сравнително нов хотел, откриха го през 2015 г. Плажът пред него е най-хубавия в Анталия - широк, чист пясък, никакви камъни. Дели общ аква и лунапарк със Съседния Роял Драгон, но има достатъчно пързалки, за да няма навалица - мисля, че бяха 9 пързалки за възрастни и 3-4 детски. Извън басейните в аквапарка има 2 или 3 големи басейна на територията му и свободни щезлонги могат да се намерят по всяко време. Същото важи и за плажа. Стандартните стаи са достатъчно големи и разполагат с двойно легло, единично легло и диван.  Максималното настаняване е 2+2. Както във всеки хотел от веригата, стаите са големи и комфортни.
Има много барове, храна и питиета се сервират 24 часа.
Лунапаркът не се заплаща допълнително и е един от малкото, които имат по-екстремни актакциони, които са подходящи и за възрастни.
Извън хотела има базарчета и магазини, така че има къде да се разтъпче човек.
Като се има предвид, че хотелът принадлежи на STONE GROUP, обслужването и храната са на много добро ниво. И седемте хотела от веригата си заслужават и имат отлични оценки.
[/quot                                                                        Много благодаря за изчерпателната информация.

# 729
  • Мнения: 180
Здравейте , ще се радвам някой ако скоро е бил  в ХОТЕЛ -ДИДИМ БУЮК  АНАДОЛИ -да сподели .Има мнения отпреди  2-3 год, а ТА казват ,че е реновиран хотела.

Във темата за Дидим има прясно мнение за този хотел от потребител Петър Хаджииванов, ще го копирам и тук:
Бююк Анадолу Ризорт в Дидим:
Скрит текст:
Петър Хаджииванов# 463     22 юни 2018, 15:01 ч.
Време на престой: 03/13.06.2018 г.
Пишейки този отзив за хотел Бююк Анадолу Ризорт в Дидим, искам в самото начало да наблегна на факта, че бих посетил хотела отново с удоволствие. Ако на някого му се стори, че негативните коментари са повече от позитивните в този пост нека знае, че съм описал всичко, за което съм се сетил, за да могат повече български туристи да формират мнение преди да направят резервация, но пак казвам общото усещане от целият престой в хотела е повече от положително.
В хотела пристигнах със семейството и семейния ни автомобил около 11 ч. Знаех, че настаняването е в 14:00, но така си бях решил. На рецепцията ни казаха, че нашата стая все още не е готова за настаняването ни и ни предложиха да изчакаме или да ни настанят в друга стая, в която вместо спалня да има две единични легла. Това естествено не ни устройваше, благодарихме и отказахме предложението. Междувременно ни сложиха гривните и ни предложиха да ползваме услугите на хотела (храна, басейни и каквото се полага в услугата ол инклузив). В това време се беше освободило паркоместо на паркинга на самия хотел и ни предложиха да го заемем. Около самият хотел има места за паркиране достатъчно, но не всички от тях са в охраняемата зона. Около 13 ч. един от служителите, които помагат с настаняването и багажа ни намери в ресторанта и ни каза, че стаята е готова и можем да се настаним.
По договор с туроператорската агенция в стаята трябваше да има 1 бр. легло тип спалня и 1 бр. стандартно единично легло като изрично в договора бях изискал да бъде вписано единичното легло да не бъде тип походно. Това не беше спазено и вместо допълнително единично легло беше поставена бебешка кошара. На момента им обясних, че не искам кошара, а легло. След 10 мин. пристига камериерката и носи едно сгъваемо легло. След кратък спор на рецепцията и със съдействието на представител на партньорска туроператорска фирма това недоразумение бе поизчистено и бе постигнат компромисен вариант – вместо допълнително легло бяха поставени два дебели матрака един върху друг и по този начин се получи легло.
По отношение на чистотата в хотела – почиства се по стаите всеки ден и сменят кърпите всеки ден. По стаите имаше тук там косми прах, но нищо фрапиращо. Фугите между плочките бяха бели. Може би е бил правен ремонт през зимата – иначе не бих си обяснил тази белота. В ресторантите почистват масите и около тях много бързо и редовно, но в края на вечерята е видимо, че макар персонала да е много – пак не е достатъчно и понеже всеки ден вечеряхме в късната част на „вечерята” се налагаше да сядаме на неоправени и непочистени маси поради липса на други свободни. Около шезлонгите също се почистваше, но там основно се занимаваха с отсервиране на масичките под чадърите, а по земята не се почистваше всяка вечер. Направи ми впечатление, че самите басейни освен филтриращата система за водата се почистваха и с нещо като прахосмукачка за вода, което един човек движеше по дъното с някакви маркучи през нощта. Може би почистваше от пясък и др. подобни.
Храна и напитки имаше през по-голямата част от денонощието и човек не може да остане гладен или жаден. Храната е вкусна и разнообразна, но за хора, които не обичат люто е предизвикателство да изберат какво да ядат. Лютите храни не са обявени по никакъв начин в табелките с наименованията на ястията и подозирам, че това е една от причините за разхищение на храна. За напитките – в бирата и виното няма много алкохол, но пък така май е по-добре. Твърдият алкохол и виното бяха от бутилки, но цели бутилки не даваха, а на бара сипват в чаши. За 11 пълни дни само веднъж имаше сладолед, което според мен беше странно.
Персоналът по баровете беше приветлив и добронамерен, изпълняваше точно желанията на клиентите, като имаше само еднин барман като изключение от това. Той опитваше да проявява самоинициатива при направата на коктейлите в резултат, на което част от тях биваха изхвърляни на момента от самия него след направена забележка, че не желаем точно това.
Екипът от аниматори се справяше много добре. Организираха различни видове игри, като имаше подходящи игри за всички възрасти и полове. Всяка вечер пък в амфитеатъра имаше дискотека за деца, след което различно тематично шоу за по-големите. Това, което не ми хареса от аниматорската част е силата на музиката около басейните. Беше по-шумно от очакваното, но явно такава е политиката на този хотел.
Водата от чешмите не става за пиене – едва ли някой е опитвал толкова гадна вода. Неприятна е дори когато човек си мие зъбите или иска да си изплакне устата. За сметка на това пък машини за вода за пиене и шишета с 1,5 л. вода изобилстват.
Водната пързалка работеше в определени часове, а не непрекъснато. Работеше само когато има спасител до нея. Имаше двама спасители, които се редуваха и единия си вършеше работата като регулировчик – човекът беше съвестен и стриктен. Другият я караше през пръсти и подозирам, че ще се намеси само ако стане инцидент – т.е. при него превенцията отсъстваше. Водата в басейните беше с много приятна температура морската вода също. За морето това, което мога да кажа е, че плажът е със ситен пясък. Плажът не е голям, но все пак с достатъчно място, има също достатъчно голяма свободна зона освен тази със шезлонгите и чадърите. Шезлонгите и чадърите, които се намират на плажа, на платформата до плажа и на басейните са безплатни. Морето е доста плитко и за малки деца е много подходящо. Шамандурите са на около 100 м навътре в морето и реално там става вече по-дълбоко от човешки ръст. Може би затова и температурата на морската вода беше толкова висока. Зад шамандурите морето беше чувствително по-хладко. Плуваха доста рибки, но ракообразните бяха по-скоро липсващи, а морски таралежи нямаше изобщо. Имаше участъци по дъното, на които растяха водорасли приличащи на райграс. Вълни почти нямаше. 1-2 дни имаше някакви боклуци – нещо като изсъхнали листа или водорасли, които морето докара от някъде, но разни хора ги събираха с едни гребла и ги правеха на купчинки.
За пореден път се убедих, че в Турция не обичат да вършат някаква работа, ако не им е в преките задължения. За пример ще посоча, че до линиите на игрището за плажен волейбол имаше доста тръни – трева от вида бабини зъби. Всеки ден я показвах на различни служители и получавах обещания, че ще бъде премахната, но докато не я показах на един от мениджмънта това не се случи. Направи ми впечатление, че дори един работник, на когото явно беше поставена персонална задача да премахне въпросните тръни, много старателно и внимателно ги премахна, оставяйки останалите видове трева, на които очевидно също не им бе там мястото.
Самият хотел не се намира в Дидим, а в някакво селце на известно (за мен неизвестно) разстояние от града. Това не ми създаде никакво неудобство тъй като в хотела човек има възможност да си закупи плажни принадлежности, магнитчета и други дреболии за ежедневието или за спомен.
В стаите освен стандартните неща като сейф, сапун, пантофи, минибар, кърпи имаше също пликове за писма, молив, кочан с листчета и игла с много разноцветни конци за шиене, които най-неочаквано се наложи да бъдат използвани. Телевизорът беше около 50 инча с 30-тина или повече канала, но от тях почти всички на турски език, един руски канал и 2-3 на английски. Български канали нямаше.
Парапетите на терасите са високи и стъклени, но под парапета има място и хората с наскоро проходили деца трябва да бъдат внимателни и да не оставят децата сами на балконите, за да не се стигне до нещастен случай.
Хотелът е с централна климатична система, но във всяка стая си има отделно табло за управление на климатика за съответната стая. Това е доста удобно, понеже веднага с натискането на копчето пристига „хладното” без да носи със себе си разни миризми. Който ползва климатик ще ме разбере.
Отключването на стаите и пускането на тока в стаите става с карта за съответната стая. От време на време се налагаше да съветваме тези устройства с почукване, че не искаха да сработват всеки път. Също така диодните нощни лампи не работеха.
Стаите в хотела се освобождават до 12:00 ч. Освободихме си стаята около 11 ч. и стояхме цял ден след това. Гривните ни бяха оставени на ръцете и си тръгнахме чак след вечеря, за да могат децата да спят по-време на пътуването за вкъщи през нощта. Никой не ни е направил проблем за това. Преди да вземем решение за пътуването след вечеря се консултирахме с представителя на туроператора в хотела и получихме уверение, че няма значение кога ще напуснем хотела, а кога ще освободим стаята, за да бъде подготвена за следващите гости. Храна има достатъчно за всички – вместо да я изхвърлят сме хапнали малко повече.
Wi-Fi в стаите и коридорите няма. Има в ресторантите, лобито, амфитеатъра и басейните. На всеки от регистрираните гости на хотела се дава отделен username и парола. На вечеря и след вечеря явно много „маймуни са на клона” и ползването на Wi-Fi е предизвикателство за нервната система на средностатистическия потребител, но в останалото време всичко е точно. Ако гост на хотела срещне трудност с регистрирането и паролата за Wi-Fi, то на рецепцията правят това за около 30 сек.
Гостите на хотела бяха предимно българи, руснаци и турци. От останалите народности, но в по-малки групи имаше молдовци, румънци, англичани, украинци, поляци, македонци, от прибалтийските държави също.
Никой не ни е притискал или дори намеквал за бакшиши, но на няколко пъти сме дали на хората, които помагат за настаняването, а на камериерките оставяхме по средата върху леглото, защото така сме намерили за добре. Приемат всякаква валута вкл. и нашенска.

# 730
  • Istanbul
  • Мнения: 168
бил сам за мн ниска цена v ANADOLU RESORT
в хотела има много приселници от бг така че нямате проблем с превода Simple Smile
то хотела е на металения съюз в тр. което съюза имат мн фабрики в бурса и гебзе (там има много нашенци )
ние си го харесахме

главната музика на басеина беше на Азис
често пускаха и др чалга..
абе забавно ни беше Simple Smile
даже моята малка беше за 1 годинка и само на чалга танцуваше по краи басеина хех (хубави спомени)

ами това става преди 3 год.

# 731
  • В.Търново
  • Мнения: 3 122
След едно такова мнение за Бююк Анадолу Ризорт в Дидим аз не бих избрала този хотел.

# 732
  • Мнения: 214
Здравейте от Кушадасъ! Моля, помагайте със съвети, че едва пристигнали, нямаме търпение да се приберем! Хотелът,  Sentinus, е меко казано, ужасен! Мръсно, вехто, неподдържано и гнусно! Храната е под всякаква критика - хората душат дали не е вкисната, преди да си сложат в чиниите! Страх ни е да се изкъпем в басейна, да се нахраним, да ползваме тоалетна, а "ол инклузива" се ограничава до закуска, обяд, вечеря! Плажът е също мръсен, непочистен, без спасител! Кошмар! Хотелът ни беше препоръчан - с два, уж, ала карт ресторанта, хавлии за плажа, но уви! Има една столова, в която се разхождат котки, а във фоайето спи куче! Вече молих втори ден да ни почистят стаята, оплаквахме се с други почиващи на управителя, но...глас в пустиня! Днес дойде турагентът в Кушадасъ, който отговаря за нас и обеща още утре да ни смени хотела, но аз не вярвам това да се случи! Искам да попитам, как можем да си потърсим правата, след като за хотел 4 звезди получаваме това?! Ако трябва и дело ще заведем, но питам, за да знам каква е процедурата преди това? Моля, ако има някой препатил, да сподели информация!

е вие не се ли консултирахте с агенцията преди да резервирате дали хотела отговаря на 4*, защото официалната категоризация в Турция е едно, а всъщност на място се оказва друго.Сентинус е посредствен 4 звезден хотел, и коментарите са в тази посока, ако бяхте питали по рано щяхте да имате представа за какъв хотел резервирате...... колко платихте за вашата почивка.

Хотелът ни беше препоръчан от Албена Холидейз, като реновиран и на спокойно място с добра локация! Платили сме 1700 лв. на ранни записвания!

# 733
  • Мнения: 214
kalimbi, има ли някакво развитие при вас?

Ванилия, свързвах се с турагентът ни тук, който беше обещал да ни премести в друг хотел, но нищо не направи! Исках да направим тристранен протокол, но тя, агентът, се покри! Изпрати жалба по електронната поща до Албена Холидейз и чакам да ми отговорят... Не мисля, че ще постигна нещо - в България нещата не се случват лесно! Чакам с нетърпение да си тръгна от тук!

# 734
  • Мнения: 214
Здравейте от Кушадасъ! Моля, помагайте със съвети, че едва пристигнали, нямаме търпение да се приберем! Хотелът,  Sentinus, е меко казано, ужасен! Мръсно, вехто, неподдържано и гнусно! Храната е под всякаква критика - хората душат дали не е вкисната, преди да си сложат в чиниите! Страх ни е да се изкъпем в басейна, да се нахраним, да ползваме тоалетна, а "ол инклузива" се ограничава до закуска, обяд, вечеря! Плажът е също мръсен, непочистен, без спасител! Кошмар! Хотелът ни беше препоръчан - с два, уж, ала карт ресторанта, хавлии за плажа, но уви! Има една столова, в която се разхождат котки, а във фоайето спи куче! Вече молих втори ден да ни почистят стаята, оплаквахме се с други почиващи на управителя, но...глас в пустиня! Днес дойде турагентът в Кушадасъ, който отговаря за нас и обеща още утре да ни смени хотела, но аз не вярвам това да се случи! Искам да попитам, как можем да си потърсим правата, след като за хотел 4 звезди получаваме това?! Ако трябва и дело ще заведем, но питам, за да знам каква е процедурата преди това? Моля, ако има някой препатил, да сподели информация!

е вие не се ли консултирахте с агенцията преди да резервирате дали хотела отговаря на 4*, защото официалната категоризация в Турция е едно, а всъщност на място се оказва друго.Сентинус е посредствен 4 звезден хотел, и коментарите са в тази посока, ако бяхте питали по рано щяхте да имате представа за какъв хотел резервирате...... колко платихте за вашата почивка.
Е, те от агенцията откъде да знаят какво ще е положението това лято? Особено, ако резервацията е била на ранни записвания. До миналото лято из Фейсбук Сентинус беше хвален хотел.
Също, както Тархан преди 2 лета. Предния сезон беше добър хотел за звездите си, а след като смени собственика нямаше нищо общо. Агенциите в началото бяха изненадани. Току що пък прочетох пост във Фейсбук от доволни от него. Може да са го оправили за този сезон.


На турагенциите, които предлагат своята "стока", това им е работата - да проверят качеството и преди да я изложат на пазара!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт