Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 юни 2018, 16:19 ч.

RYANAIR -12

  • 55 251
  • 778
  •   1
Отговори
# 15
  • София/Хамбург
  • Мнения: 56
В момента Райън имат огромни проблеми, т.к. започнаха полетите от купената от тях Лауда Моушън, и Райън им помагат със самолети и екипажи. Проблемите са доста сериозни, на Лауда Моушън почти всеки трети полет е отменен. Мен ме зарязаха на Милано Малпенса в неделя, отменяйки ми полета до Берлин, буквално 1 час преди полета. С автобус до Цюрих и сутрешен полет до Берлин все пак успях да стигна до града. Но и на нас ни предложиха полет чак за четвъртък, което беше пълно безумие, все пак понеделник ми е работен ден.

Четох за хората, зарязани на Шьонефелд. Решението в такива ситуации, особено когато предлагат полет чак след няколко дни, е да се намери алтернативен начин за придвижване до крайната точка - автобус, влак, друг полет, и после да се подава иск за 250 - 400 Евро, в зависимост от разстоянието.

Изобщо не е евтино, знам, на мен прибирането ми струваше около 130 Евро, и пак минах тънко като за Last Minute.

Апропо, внимавайте и с полети до Франция, там започват големи стачки от следващата седмица мисля.

# 16
  • Мнения: 179
Здравейте, да попитам нещо. При резервация за полет на 17,06 и заплащане на 1 бр чекиран багаж следва промяна на полета на 15,06. При онлайн чекирането се вижда ,че има 1бр.чекиран багаж ,но на бордната карта липсва. Също така имахме и закупени места,като и тях сега ги няма на бордната карта. Много лошо ,сега и чат няма Райън. Мислите ли все пак багажа и местата са валидни?

# 17
  • Мнения: 2 120
Как да са валидни закупените места, ако полета е сменен?
Би трябвало да си купите за новия полет.
За багажа - не знам.
Защо да нямат чат РЕ?

# 18
  • Beyond the stars
  • Мнения: 5 104
Ние сменяхме полет заради отменения - местата си останаха, не съм обърнала внимание дали като номера са същите, но като ги има закупени се пазят.

Пф мен ми стана нервно като си представих отменен полет за връщане и аз с корема на летището  Grinning
Каква е правилната опция - да си търсиш самостоятелно превоз до някъде от където летят по-често предполагам ?

# 19
  • Мнения: 179
Може би аз не обясних правилно. РЕ промениха дата на полета, не си ли остават същите места и багаж както при първия полет? При положение и ,че се заплаща. Връзка за чат не виждам в сайта им.

# 20
  • Beyond the stars
  • Мнения: 5 104
Може би аз не обясних правилно. РЕ промениха дата на полета, не си ли остават същите места и багаж както при първия полет? При положение и ,че се заплаща. Връзка за чат не виждам в сайта им.

Би трябвало да остава всичко същото.

https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/v2/open_chat.cgi?groups=1 заповядай чата   Wink

# 21
  • Мнения: 7 345
Не мога да си изкарам бордните карти, дава ми проблем и да презаредя страницата. Не мога да се свържа и със съпорта им в момента. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

# 22
  • Мнения: 917
Сменете браузъра, изчакайте и опитайте по- късно, рестартирайте браузъра/компютъра, свалете си приложението на телефона (за да можете да ползвате мобилни бордни карти).

# 23
  • Мнения: 7 345
От телефон съм, защото съм в движение и на компютър ще седна, когато съпорта може и да ги няма. И през баузера, и през приложението все грешки ми дава. Имам среща с чата след 10-ина минути. Да видим.

# 24
  • Мнения: 917
Нещо правят по сайта. Гледам, че на офертите предлагат едни цени, а като избереш датата, цената е друга ("отвън" цената е 9,78€, а като я избереш 9,99€).

# 25
  • Мнения: 7 345
Аз предполагам, че е заради бебешко място, което не може да се регистрира онлайн заради смяна на възрастта на детето. Там още като го променях ми казаха, че ще ме чака документа на чекин на летището. Сега излиза, че правя чек ин на 2 от 3 пътника. А може и генерален да е проблемът, знам ли.

# 26
  • София
  • Мнения: 5 975
Не мога да си изкарам бордните карти, дава ми проблем и да презаредя страницата. Не мога да се свържа и със съпорта им в момента. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Аз днес се чекирах през приложението и нямах проблем.

# 27
  • Мнения: 179
Може би аз не обясних правилно. РЕ промениха дата на полета, не си ли остават същите места и багаж както при първия полет? При положение и ,че се заплаща. Връзка за чат не виждам в сайта им.

Би трябвало да остава всичко същото.

https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/v2/open_chat.cgi?groups=1 заповядай чата   Wink


Вълшебство много ти благодаря!  Свързахме се макар и трудно, багажа си остава,но местата не.

# 28
  • Мнения: 52
Предстой ми полет скоро с малко дете на 3 години,пътуваме само с ръчен багаж-една раница и една чанта,тип чанта за бебешка количка.Не нося нищо особено,освен малко храна и забавления за малкия,да го разсейвам,за да не побърка останалите пътници.Смятате ли,че ще ми позволят да взема ако не двете,то поне едната чанта със себе си?

# 29
  • Мнения: 7 345
През 2 различни компютъра не става и то само моя пас, който незнайно защо е съвместен с детето. Единият ме прати за зелен хайвер да пробвам през компютър, същата история. Сега вторият изобщо не схваща и ми праща линк откъде да ги свалям. Въпреки петте снимки с грешки, които му пратих...

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт