Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 юни 2018, 16:19 ч.

RYANAIR -12

  • 40 489
  • 633
  •   4
Отговори
# 45
  • Мнения: 6 651
При последното ми пътуване не е имало разделяне на пътниците при качване в самолета.
Всеки си се качваше на общо основание, без значение дали има приорити или не. Имаше една камионетка
до стълбите на самолета и там, на място вземаха ръчните чанти с лепенките. Натовариха известна част, камионетката тръгна и последните дори и тези  без приорити си влезнаха с багажа.
И тъкмо това беше неудобството  за мен - да го мъкна до самолета.

Аз също изчаквам на някоя от пейките и се нареждам с последните. Не е много удобно това висене на опашка.

# 46
  • София
  • Мнения: 5 678
И аз с билетчета за Милано в началото на септември за цялото семейство. Дано няма отменени и закъснели полети през лятото !

# 47
  • София/Хамбург
  • Мнения: 56
Откак въведоха правилото с ръчния багаж в каргото, опашката на приоритета е горе-долу също толкова голяма, колкото на хората без приоритет. На повечето европейски летища багажите пристигат вече почти толкова бързо, колкото време отнема на пътниците да стигнат до получаването на багажа, така че реално приоритет си струва да се купи само ако в ръчния багаж има лаптоп или други ценности.

Опасността от анулиране на полети за жалост в момента е съвсем реална. Анулират се полети почти по всички направления, например днес и снощи са анулирани полетите между Порто и Берлин - дестинации, които нито са засегнати от стачки в момента, нито от лошо време. Също така и до Швейцария има проблеми, виждам. А и отново до Милано, за съжаление. Не мога да си го обясня, честно казано.

# 48
  • Мнения: 11 871
Доколкото разбрах се оправдават със стачката във Франция, дори и за полети, които не са до там.

# 49
  • Beyond the stars
  • Мнения: 4 926
И Уиз онзи ден бяха с 17 часа закъснение от Братислава, та хаосът е навсякъде.
Аз си стискам палци да литнем, пък на връщане все ще се намери някой полет по някое време  Laughing
Поне като не е стачка и време имаме право на компенсации  Wink

# 50
  • Мнения: 1 261
ако стачкува трафик контрола някъде, не може да се минава през това въздушно пространство, дори и да няма стачки на летищата на излитане и кацане. Ако самолета първо по разписание идва от летище, където има стачка, той няма как да дойде, пак дори и да няма стачки на двете летища
Примерно

# 51
  • София
  • Мнения: 972
Първо да благодаря за споделената информация за застраховките на кредитните карти. На практика аз мислех да направя точно такава, каквато на практика имам към картата.
Покритията наистина са малки, но все е нещо. И без това няма покритие за събитията, които ме интересуват.

Някой купувал ли е трансфер от сайта на Райън?
Като гледам цените ми се струва изгодно. Това, което ме спира обаче е, че се фиксира някакъв час. Ако случайно не го спазя мога ли да се кача на друг автобус? Става въпрос за Дъблин и за Ливърпул.
Още ....мога ли да купя 2 трансфера, т.е. в един ден отиване и връщане и за друг ден пак отиване и връщане, като в някои от дните нямам полет?

# 52
  • Мнения: 1
Здравейте,

Аз имам една чанта от стария позволен размер на Wizzair - 42x32x25.

Една от страните надвишава размера с 5см, но мисля да я ползвам само за дрехи и едва ли ще е пълна повече от половината чанта. В такъв случай би трябвало да се побере в клетката.

Дали ще направят проблем ?

# 53
  • Мнения: 1 261
ако се побира няма да направят проблем. Не ги мерят с рулетка, нито гледат размерите на сайта на производителя

# 54
  • Мнения: 41
Миналата седмица ходихме до Пиза отиване и връщане, без приорити.  Бяхме трима, с по една неголяма лична чанта и с по една раница. Заключихме раниците, защото се бяхме приготвили да ни ги вземат, но не ни ги взеха, нито на отиване, нито на връщане. Вземаха само малките куфари с разпъваемите дръжки.
На връщане полета закъсня с повече от час.

Последна редакция: вт, 19 юни 2018, 18:14 от gku

# 55
  • Бургас
  • Мнения: 2 308
Платих самолетни билети с фирмена кредитна карта. Никъде обаче няма поле за изписване на данните на фирмата и съответно за фактура или протокол. Някой знае ли как мога да получа фактура за направено плащане?

# 56
  • Мнения: 1 261
май няма
самото потвърждение с цената служи за доказване на разход и прочие

# 57
# 58
  • Мнения: 2
Здравейте сега се регистрирах.Искам да попитам колко са допустимите килограми с тази компания за големия багаж,понеже до сега само с Wizz Air съм пътувала а там е до 32 кг....Взела съм билет Priority.

# 59
  • Мнения: 1 261
в първия пост пише всичко

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт