Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 120
  • Мнения: 2 166
Emilia Vurbanova, за кой клас е задачата?Кога въвеждат уравнения, в които участват дроби?Предполагам, че след НОК-а?Това е 4 клас ли става?

# 121
  • На топло в неговото сърце.
  • Мнения: 954
Трябва да са 45,защото в условието още един с друг дават 4 еднакви т.е 180:4=45
Веднъж е +3,после -3 =са равни,и отново *2 и :2 т.е отново са равни
И аз открих своята грешка!Смятах наум и съм пропуснала,че при първия е + 3

# 122
  • Мнения: 13 876
Emilia Vurbanova, за кой клас е задачата?Кога въвеждат уравнения, в които участват дроби?Предполагам, че след НОК-а?Това е 4 клас ли става?
КМС 2017 за шести клас. Дробите и НОК - в пети клас, ако става дума за училище.

# 123
  • Мнения: 2 166
Много благодаря

# 124
  • Мнения: 411
Имате ли идея как петокласник да си сметне нехамалски:

(1-1/10.10)(1-1/9.9)...(1-1/4.4)

Видях решението с представяне като разлагане на разликата на квадрати, ама за 5 клас не ми върши работа.

# 125
  • Мнения: 1 521
Задача за 5 клас, падала се на математически предизвикателства 2008г.
Колко различни паралелепипеда могат да се конструират с 2008 еднакви кубчета, като всеки път се използват всичките кубчета?
Отговорът е 6, но аз виждам само 4 варианта: 1х2008, 2х1004, 4х452, 8х251. Кои изпускам?

# 126
  • Мнения: 4 718
Задача за 5 клас, падала се на математически предизвикателства 2008г.
Колко различни паралелепипеда могат да се конструират с 2008 еднакви кубчета, като всеки път се използват всичките кубчета?
Отговорът е 6, но аз виждам само 4 варианта: 1х2008, 2х1004, 4х452, 8х251. Кои изпускам?
Три измерения
1х1х2008
1х2х1004
1х4х452
2х2х452
1х8х251
2х4х251

# 127
  • Мнения: 1 521
Задача за 5 клас, падала се на математически предизвикателства 2008г.
Колко различни паралелепипеда могат да се конструират с 2008 еднакви кубчета, като всеки път се използват всичките кубчета?
Отговорът е 6, но аз виждам само 4 варианта: 1х2008, 2х1004, 4х452, 8х251. Кои изпускам?
Три измерения
1х1х2008
1х2х1004
1х4х452
2х2х452
1х8х251
2х4х251
Ох, да, мнооого благодаря!

# 128
  • София
  • Мнения: 17
Здравейте, имам затруднение с една задача за 2 клас и незная как да я обясня на сина си.Моля за помощ.

За подарък на своя приятел Румен, Теодор купил 2 колички и 1 камион за 40 лева, а но себе си купил 3 колички и 3 камиончета за 90 лв. Колко лева трябва да плати Сашко за едно камионче от същия вид?

# 129
  • Мнения: 2 933
Най разбираем ми се видя варианта: 3колички + 3 камиончета =90лв, значи 1количка+1камионче=30лв.
2 колички +1 камионче = 1количка +(1количка +1камионче)=1 количка +30лв=40лв
От там 1 количка = 40-30лв=10лв
10+ 1 камионче = 30лв, 1 камионче струва 20лв.

# 130
  • София
  • Мнения: 17
Благодаря!

# 131
  • Мнения: 2 166
Здравейте, зад 11,Тест 9 в Математика за Таланти за 3 клас ме затруднява с отговора (според мен не е този, който е даден в книжката).
Условието е следното:
Аня нарисувала на асфалта отсечка АБ = 50 см + 1 дм, а Бея нарисувала отсечка СД =7дм 18см.Отсечката на кое от двете момичета е по-голяма и с колко см?
Отг
А) на Аня с 8 см
Б) на Бея с 2 см
В) равни са
Г)не може да се определи
Благодаря за помощта!

# 132
  • Мнения: 1 678
Нещо пропуснато има - колко е отсечката СД? 7дм + 18см или 7дм - 18см

# 133
  • Мнения: 2 933
Ако CD=7дм-18см, верен е отговор б) АВ=60см, CD=62см
Ако е +18см, няма верен отговор

# 134
  • Мнения: 2 166
И на мен ми се струва, че е грешно напечатана задачата. Пише CD = 7 дм 18 см, а са дали отговор А. Изглежда липсва знак "-".Много  ви благодаря!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт