Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 11
Здравейте,

Синът ми 3г 5м от вторник пие 4-ти вид антибиотик. С предните 3 температурата не спадаше и ЦРП се качи до 100.
Вчера с последния антибиотик, след 2-3 дни без темепратура и ЦРП беше паднало на 38 ,  отново вдигна висока температура с втрисане Sad

Как е възможно?  някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

# 1
  • София
  • Мнения: 514
4 антибиотика за 2 седмици, колко дни карате един курс антибиотик? Понякога температурата не пада след 1-2-ри ден от приема на антибиотик, а е нужно повече време, изкарвате ли целия курс, който ви е изписан? Взиман ли е секрет, правена ли е антибиограма, има ли всъщност други оплаквания, освен температура? За всичко се консултирате с лекаря, нали?
При толкова антибиотици не забравяйте да се подсигурите с пробиотик, лекарите понякога забравят да го изпишат, случайно или не.

# 2
  • Мнения: 11
В момента сме хоспитализирани.
След по 2 дни от последователно Зинат, Клацид, Панцеф общото състояние на детето и црп-то се влошиха. Не направихме гърлен секрет. Педиатърката видя црп 20 и директно почнахме Зинат.
В болницата е на амоксиклав. Днес пак мериха црп спаднало е още и вече е 27. Преди 5 дни беше над 100.

Мистрията е защо качва темепратура тогава Disappointed

Предполагат успоредна вирусна инфекция, но единственото което му дават е антибиотика и температуропонижаващи.

# 3
  • Мнения: 19 180
Кой е този лекар, който дава два дена един антибиотик, после два дена втори антибиотик и на следвашите два дена трети антибиотик? Да вземе да си поръси дипломата със сол и пипер и да я изяде.

# 4
  • Мнения: 75
Защо може да вдига Температура?Вариантите са много-Гърло,Уши,Шарка,Гнойна ангина и други причини....Да прегледат детенцето много внимателно.Това не е майтап.Може ли толкова нещо.Бързо възстановяване на вас!

# 5
  • Мнения: 11
 От зината црп-то скочи от 20 на 80 за два дни. С другите беше сходна ситуацията, тичахме до спешното два пъти, просто детето се влоши. Най- накрая ни приеха в болница и сега от амоксиклав показателите се подобриха значително, температурата обаче не е изчезнала , вече 5ти ден прием. Правени са всички възможни изследвания - кръв, урина, УНГ, ехография на коремни органи...Също така имаше и ужасен обрив по краката и ръцете, още не е ясно какво точно го предизвика.

# 6
  • София
  • Мнения: 3 103
Възможно ли е детето да е направило алергична реакция към някой от антибиотиците? Доколкото ми е известно - Зиннат и Панцеф са от една група, просто различни поколения.

Пожелавам безпроблемно оправяне!

# 7
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 2 886
Дъщеря ми бе на АБ в болница , като на 4-тия ден включиха втори успоредно , на 7 ден Т спадна . От продължителната Т направи няколко гърча .
И при нас казаха , че вероятно покрай бронхита е лепнала и вирус .

# 8
  • София
  • Мнения: 3 568
Мононуклеоза изключена ли е като диагноза? Консултирайте се с читав инфекционист.

# 9
  • Мнения: 11
Мононуклеоза изключена ли е като диагноза? Консултирайте се с читав инфекционист.

Да изключена е, направиха изследване и за това.

Засега заключението е, че е лепнал някакъв вирус междувременно и започнахме Изпоринозин.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 13 091
Заедно с антибиотика? Тоя черен дроб за нищо го нямат докторите...

# 11
  • Мнения: 11
Ами по-добре да му даваме изопринозин вместо нурофен/панадол/хексалгин вече  втора седмица.
Дано да повлияе де, това разбира се не е сигурно.
Нещо трябва да се направи. ЦРП от 100 на 20 и пак температура на 6 часа все едно нищо не се е случило ....

# 12
  • Мнения: 6 945
Я разкажете по-подробно за обрива по ръцете и краката.

Освер ЦРП какво друго е разбутано?
Какво друго в кръвната картина е разбутано? Как е утайката?
Карана ли е Варицела и другите шарки?

Имали ли сте гърлоболи? Упорити зелени сополи?

Болки по крачетата?

Тъй като отивам на място без Интернет си казвам направо:
Според мен може да е шарка, кято сте започнали да лекувате с антибиотик и положеноето се е влошило.
Стрептокок
Ревматоиден артрит
Надявам се не е Епщаинбар или цитомагаловирус

Така или иначе лакарят, а не Вие е допуснал грешка, че не се задълбочил изследванията преди серията антибиотици. Трябвало е консултация с инфекционист. Според мен, след като излезете от болница потърсете такъв.

Ако обрива е под формата на малки червени точици, като малки мрежовидни кръвоизливчета  е изключително важна срещата с инфекционист.

# 13
  • Мнения: 11
Изкара варицела преди година. Ваксиниран е за морбили и рубеола.
Когато почнахме първия антибиотиок кръвната картина беше в норма. Само црп беше 20, а СУЕ 32.
След 4-5 приема зинат црп стана 80, повишиха се левкоцитите, хемоглобина падна.
В болницата пуснаха всякакви изследвания на кръв и урина. Не откриха някакви съществени отклонения, освен "нормалните" след толкова прием на антибиотици и антипиретици.

УНГ лекаря каза че има фарингит, уши и нос чисти.

Обривът първо беше от малки ситни пъпки, които с всяко вдигане на температура ставаха на големи слети червеникави петна -плаки, все едно е нашарен с коприва жестоко. Сега изчезна и даже кожата на места се бели. Той има уртикария и е предразположен към разни обриви от топлина, студ, допир....

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт