К1 годеническа виза за САЩ 2018

  • 22 212
  • 57
  •   1
Отговори
  • Мнения: 76
Здравейте,мами!
Предварително се извинявам ако има подобни теми,но я пиша,защото ми трябва актуален отговор и мнения,тъй като нещата както знаем се променят доста динамично в САЩ.
Моят приятел живее от много години в Америка със зелена карта,но чак миналата година (юни 2017) подаде документи за гражданство,които документи все още чака и може би ще ги получи до 3-4 месеца. Ние сме заедно от година и половина,но се познаваме доста по-отдавна. Аз съм ходила на студентска бригада в САЩ 2 пъти.
Въпросът ми е знаете ли в момента колко време отнема самата процедура от подаването на петицията от американският гражданин до изпращането на вече одобрените документи в София? Питам защото според него откакто Тръмп е на власт и последните 2 години администрацията страшно много се бави с имигрантските петиции и документи за гражданство. Факт е че преди това за гражданство документите са се разглеждали за 4-5 месеца,сега ги бавят година и нещо. Предполагаме че и с годеническата виза сроковете ще са подобни-преди е ставало за 4-6 месеца. Има ли някой от вас,който скоро е минал през тази процедура? Другият ми вариант е да запиша 2-ро висше(тъй като първото го завърших семестриално,но все още не съм си взела държавните изпити) и пролетта на 2019 ако ми дадат виза и да замина по този начин,който ще е по-бърз и там вече да уредим документите на място. Много ще съм ви благодарна за съвет и мнение,тъй като не знам как стоят в момента нещата и колко време би отнело и кой вариант да избера, вече искам да сме си заедно ...  Sad

# 1
  • Мнения: 1
Здравейте , аз чакам отг за годеническа виза вече 10 месеца !!!ОТГОВОР ОТ САЩ!! Пълен кошмар е!!

# 2
  • Мнения: 76
Здравейте , аз чакам отг за годеническа виза вече 10 месеца !!!ОТГОВОР ОТ САЩ!! Пълен кошмар е!!
Ахх,напълно Ви разбирам! Sad