Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • Най-красивия град
  • Мнения: 4 483
Таблицата трябва да се научи така,че да не се налага да проверяваш дали си сметнал правилно.
Да я наизустиш,не означава да не я разбираш.
Аз първо обясних какво е значението на таблицата,какъв е принципа и тогава я научи детето.Елементарно е.

# 31
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 573
Точно това имах предвид.
++++
Винаги се налага да проверяваш дали си сметнал правилно , даже като смяташ с машина , не ли на ум.

# 32
  • София
  • Мнения: 2 093
8*7 освен наизуст да го знам колко е, незнам как инак ще го смятам всеки път, в реална житейска ситуация говоря. Да речем на пазара смятам някакви неща, и гледам наум да си сметна колко ще платя. Това не значи, че не знам от къде идва, че не мога да го разбера или друго. Незнам защо се противопоставят двете неща? И наизуст и със сметки, пък и с калкулатор, детето е добре да знае по всеки начин да си сметне сметката.

# 33
  • Мнения: 6 731
Синът ми втори клас се опитваше умножение с големи цифри (8 и 9) които не помни, да пресмята със събиране, но това се отразяваше на скпростта му на работа в клас, на контролни. Не стана без наизустяване за по-експедитивна работа.

# 34
  • Sofia
  • Мнения: 1 185
    Ще я учим наизуст, но ето една идея, под формата на игра

    # 35
    • Мнения: 40
    Лятото е за игра.Не е време за учене на таблицата за умножение.Цяла учебна година им предстои в която искат не искат ще я научат.

    # 36
    • на пъпа на Златията
    • Мнения: 573
    ===8*7 освен наизуст да го знам колко е, незнам как инак ще го смятам всеки път, в реална житейска ситуация говоря. Да речем на пазара смятам някакви неща, и гледам наум да си сметна колко ще платя. Това не значи, че не знам от къде идва, че не мога да го разбера или друго. Незнам защо се противопоставят двете неща? И наизуст и със сметки, пък и с калкулатор, детето е добре да знае по всеки начин да си сметне сметката. ===

    Добре де.
    Сигурно и 7х8 пак ще трябва да запомните наизуст??

    Защо не научите наизуст
    1х1
    2х2
    3х3
    4х4
    .
    .
    9х9

    и като ви трябва да прибавяте или изваждате съответно  от 1 до 9 ???
    До 50 ми е по лесно да прибавям а над 50 изваждам .

    Например 7х6
    Помня 6х6 = 36  , прибавям една шестица.

    Например  7х8
     помня наизуст 8х8 че е 64  и изваждам една 8-ца.
    Е?
    Не се ли помнят само 10 реда???

    # 37
    • Мнения: 8 551
    Не знам колко реда се помнят, но толкова объркано, а и с грешки е написано

    # 38
    • Мнения: 958
    А каква е целта на научаването преди втори клас. Нали тя ще се учи даже втория срок.  Или след няколко години ще се чудим защо и тя е свалена в материала за първи клас.

    # 39
    • Мнения: 6 731
    Сега ще обесня защо. Всеки урок се взема умножение с едно число. Днес с две, утре с три. Помощен урок имат не след умножение с всяка цифра а да кажем един път месечно. Дават домашни за закрепване и на 4-5 урока контролно, а той материала още видимо не е уседнал в главата- не всички деца са еднакви. Когато детето не си спомня колко прави 6по8 почва да сумира, губи време половината от задачите не сварва да реши и носи слаби контролни. Госпожата набляга да се упражняват но то си трябва време да се закрепи и да се  приложи на практика без силно замисляне. Малко като с четенето в първи клас. Ако тръгне "табула раза" на 15.09 - за празника на буквите месец март на детето му идва нанагоено от нула да почне да чете.

    # 40
    • Мнения: 2 205
    Второкласниците ще я учат в училище по учебника стъпка по стъпка, а не на юруш.
    Аз ще помагам вкъщи с упражнения и препитване.
    Едно време я преписвахме - при някои типове памет, върши работа и този метод.

    Редакция на ключовите думи на тема



    Общи условия

    Активация на акаунт