Лидл 118 - Август

  • 117 665
  • 1 514
  •   1
Отговори
# 600
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 263
Регистрирах касова бележка за играта с ваучерите. Излезе съобщение, че ще получа имейл с линк, който да потвърди регистрацията. Трети ден имейл нямам.
Някакви идеи?
Освен да опитам пак.
Виж в папка СПАМ на пощата Simple Smile
Да вече са ти отговорили Simple Smile

# 601
  • Мнения: 6 468
Промоционлната кола и при нас излипсва за ден,но вече я имаме в наличност. И ние се нервим за обявени промоции,а не успяват да осигурят нужното количество Angry Едно,че клиентите си го изкарват на нас,второ,влияе на оборота,седмо Ill недоволни клиенти.
Отлистват белия блат за торти,това мернах набързо. Ако залипсва,да знаете Simple Smile После ще видя останалите нещица,изчезвам да поработя аз.

# 602
  • Мнения: 35 109
Оф, сега и блатовете ще махат Sad

# 603
  • София-Младост
  • Мнения: 23 336
Оф, сега и блатовете ще махат Sad
къде ги четете тези новости?

# 604
  • Мнения: 68 621
Един пост над твоя Grinning

# 605
  • Мнения: 342
Проверявайте касовите си бележки!Случай от преди малко...е как го правят не знам?!

# 606
  • Мнения: 4 393
Какво трябва да ми направи впечатление? Защо е задраскан хлябът?

# 607
  • Мнения: 27 467
Е аз не си мажа склерата с него, а кожата JoyStuck Out Tongue Winking Eye

То и вода да влезе където няма работа да бъде...си е гадно.
Аз си тествам мицеларните води така- изпробвам ги във "водната" част на клепача- тези които отиват в списъка "любими" задължително освен да почистват добре грим не ми лютят на очите и не ми причиняват дискомфорт. Mr. Green Лидълската е такава. А тоалетното им мляко по този "показател" е може би най-нежното което съм използвала някога, дори нарочно нанесено в окото не ми причини нито парене, нито лютене.  Party Но да подчертая, че винаги след почистване изплаквам и с вода лицето, колкото и да пише, че не е необходимо.  Peace
Блатовете ги използвам изключително рядко (харесват ми, но обикновено си ги пека сама), но е добре да знам, че ще ги отлистват.  bouquet
Не знам дали въпросът е в задраскания хляб или в крайната сума в която не е отразено...."намалението".....  newsm78
Онзи ден забелязах, че на етикета с цена на течната сметана пише нещо като "сметана за готвене", а преди си беше само "сметана". Интересното е, че на опаковките пише на английски "за кексове и десерти" и има някакви плодчета Mr. Green, а сметаната всъщност не е подсладена. Преди когато си беше в червените опаковки нямаше такова объркване.

# 608
  • Бургас
  • Мнения: 4 669
Регистрирах касова бележка за играта с ваучерите. Излезе съобщение, че ще получа имейл с линк, който да потвърди регистрацията. Трети ден имейл нямам.
Някакви идеи?
Освен да опитам пак.

Провери ли в спама? Ако пак не получаваш, пробвай с друг имейл с друга поща. Примерно, ако си с абв, пробвай с гмаил или някоя друга.

Много ти благодаря! В Спама беше, изобщо не се сетих да проверя там.
Вачева, и на теб благодаря!

# 609
  • Мнения: 342
Какво трябва да ми направи впечатление? Защо е задраскан хлябът?

Задраскан е,защото нямаше въобще такъв хляб!Добре,че си поглеждам касовите бележки,въпреки,че този път почти бях си тръгнала...

# 610
  • Асеновград
  • Мнения: 3 055
Благодаря за информацията за блатовете, по следващата седмица планирам да правя торта точно с блат от Лидл но не бързах да купя та сега ще се запася да не стане фал.Казвайте ако ще спират и кондензираното мляко и сладкарската извара та да се запасявам навреме.Мразя когато изчезват продукти с които съм свикнала защото разчитам на тях, по принцип Лидл ми е основен магазин и тук и в Гърция и където пътувам по Европа с идеята че за кратко мога да напазарувам а не да се лутам с непознати продукти.

# 611
  • Мнения: 4 393
Какво трябва да ми направи впечатление? Защо е задраскан хлябът?

Задраскан е,защото нямаше въобще такъв хляб!Добре,че си поглеждам касовите бележки,въпреки,че този път почти бях си тръгнала...
Егати! Е как стават тия работи? Какво им беше обяснението?
На мен така вместо една или две (вече не помня) пици закуска ми бяха маркирали шест, та се връщах да ми възстановят парите. Но поне имах на лентата от този артикул и може да мине за грешка, но при теб е неразбираемо.

# 612
  • Мнения: 36 447
На мен в Метро веднъж ми излезе сметка за 1000 лв (а е била не повече от 100) - обаче касиерката видя, че е абсурд и сама намери грешката. Кодът на едни опаковани сандвичи излизаше като трюфели - ужас, от тогава не смея да взимам от тях))

# 613
  • Мнения: 6 468
Наработих се аз.
За грешката в касовия бон,даже и на мен ми е чудно как са скопосали такова касиране Confused Дори не мога да се хвана и за кода на въпросните печива. Понякога ми се е случвало ако са близки,примерно -2298 е хляба със семената,а пшенично-ръжен е 2299...и да се объркат, случва се. Но на рогчето е 967...Пък има и количество Disappointed Relieved нямам обяснение,а и колегата едва ли има Joy Няма и как да го има.
В Метро имат такъв проблем техните каси. Много често се случваше навремето,когато работех там. Скенера чете нещо съвсем друго. Бяха ми изтекли очите .. Stuck Out Tongue Winking Eye
В Лидл такъв проблем със самите скенери няма. Всяка грешка в касов бон е от касиера,вече причините са много.
Артикулите извън асортимента за 32-ра и 33-та календарни седмици ще ги драсна малко по-късно. Ние работим така..на календарни седмици..да не се чудите кви ги пиша Simple Smile

# 614
  • София
  • Мнения: 22 719
Много съм доволна от външната батерия за бързо зареждане на мобилен телефон.
Сега съм в очакване да пуснат слушалки за мобилен тип гъба и мишка за компютър.

Общи условия

Активация на акаунт