Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 4 185
Трябва ли да пускам молба предизвестие при закриване на домашния ми телефон, който е без договор от 2014 год? От Виваком ме изнудват да платя още една такса, въпреки че телефонът не работи от месец и непрекъснато пращат техник, който уж отстранява повредата, но така не се натрупват 10 работни дни последователно с технически проблем според тях, защото системата им не го отчитала  ooooh! Crazy. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

# 1
  • Мнения: 726
Не си без договор, а си с безсрочен договор. прекратява се с едномесечно предизвестие.

# 2
  • Мнения: 3 135
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.

# 3
  • София
  • Мнения: 12 357
Не си без договор, а си с безсрочен договор. прекратява се с едномесечно предизвестие.
Точно.

# 4
  • Мнения: 726
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.

преносимостта е нещо съвсем различно. пак си плащаш, де, просто можеш веднага да се метнеш при приемащия доставчик. например ако си подадеш заявлението преди изтичане на срока на договора ще си дължиш неустойки и т.н. не ми се навлиза в детайли. но за авторката важи което написах по-горе.

# 5
  • Мнения: 4 185
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.

преносимостта е нещо съвсем различно. пак си плащаш, де, просто можеш веднага да се метнеш при приемащия доставчик. например ако си подадеш заявлението преди изтичане на срока на договора ще си дължиш неустойки и т.н. не ми се навлиза в детайли. но за авторката важи което написах по-горе.

Става въпрос за домашен телефон

Ако беше мобилен, щях да го прехвърля

# 6
  • Мнения: 726
да, разбрах те. Безсрочен договор - 1 м. предизвестие. И да си вземеш екземпляра от заявлението с вх. номер, макар че БТК по принцип не се правят на интересни, А1 ментят.

# 7
  • Мнения: 3 135
Домашен прехвърлих, от Виваком към Глобул. Помня, че като излязоха сметките към Виваком те ми връщаха пари, сигурно е било таксата, която се внася авансово.
Подай предизвестие и заплати една такса авансово. Накрая на отчетния период може да ти я върнат.

# 8
  • Мнения: 649
И аз домашен съм прехвърляла, от БТК на МТел. И съм закривала домашен.
Ако искаш да закриваш и ти си човека, на който се води, отиваш в техен офис и им казваш какво искаш и не ставаш от стола, докато не направят, каквото трябва, за да се закрие. Ама от пети другия месец, ама не знам си каква такса дължите - ок, само че да попълнят всичко и да се свършва.
Просто да попълнят каквото трябва и това е.

# 9
  • Мнения: 4 185
Подала съм  Peace

Но не мисля, че е редно, хем телефон да нямам, хем такса да им плащам

# 10
  • Мнения: 4 185
Към кого да се обърна с жалба срещу Виваком?

Близо месец нямам домашен телефон, техниците не могат да го оправят, а гледам, че пак са ми начислили такса, въпреки многобройните ми обаждания?

# 11
  • София
  • Мнения: 12 357
КЗП и КРС.

# 12
  • Мнения: 726
КРС, защото КЗП само ще ти препратят жалбата. по принцип и КРС нямат правомощия за намеса, но ще ти окажат съдействие и вероятно ще има ефект.

# 13
  • София
  • Мнения: 12 357
Преди няколко месеца подадох жалба срещу Мтел тогава и в КЗП, не са я препращали, свършиха си работата добре.

# 14
  • Мнения: 726
доста странно, защото КЗП са като пощенска кутия, само препращат. интересно какъв е бил предмета на жалбата и какво реално са направили и сигурна ли сте, че не е била препратена? за съжаление работя с доста с тях, та ще се радвам, ако са направили изключение.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт