Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 12
Здравейте... Вчера бях на практически изпит в Добрич... Много от улиците са изкопани и дупките са истински дълбоки и през тях трябва да се минава много бавно... Направих само 2 грешки и двете бяха карайки в еднопосочно платно но в ляво разбира се сетих се да се престроя в Дясно не след дълго... Тоест карах почти перфектно но точно в началото на последният баир(изкачване) имаше огромна дупка(изкопана+на завой+след светофар с мигаща жълта светлина) а аз не се съобразих и не дадох на 1-ва предавка но това не е причината поради която ме скъсаха... Автомобилът тръгна назад поради липсата на скорост(което аз усетих) зад нас имаше автомобил(спрял) и веднага натиснах съединителя и спирачката и автомобилът ни спря... но същото направи и изпитващият... и накрая получих "Не - поради намеса на изпитващият." Също така той говори по телфонът 10/25 минути от изпита. Преди това бях свидетел за друг курсист и същия изпитващ не използваше телефон и дори си създадох впечатлението че трябва да се пази тишина... Това не е ли нередно ? Изпитващият постъпил ли е грешно ? Сега това ще ми коства 130 лева... Има ли нещо което мога да сторя ?

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 17:35 от Майкъл Чен 602102

# 1
  • Мнения: 1 485
Не. И аз бих те скъсала. Грубо нарушение и предпоставка за катастрофа е да караш в насрещното платно. И как въобще оставяш без скорост колата насред улицата?

Изпитите се записват с камери. Абсурд е да те пусне, ще го обвинят във вземане на подкуп, дори да си затвори очите. А няма причина да го прави, ако ти даде книжка без да си се научил, утре ще се разсееш от някоя дупка, колата ще тръгне назад и ще блъснеш някого. Това как ти се струва? И вземи да научиш правописа.

# 2
  • Мнения: 84
Има три първостепенни грешки, и може да предизвикат намесата на изпитващия. Тоест, може да си карал идеално, но пипне ли той, до тука си. Както каза Vessela, при предпоставка за ПТП изпитващия  прекратява изпита.

# 3
  • Мнения: 12
...

# 4
  • Мнения: 12
Не. И аз бих те скъсала. Грубо нарушение и предпоставка за катастрофа е да караш в насрещното платно. И как въобще оставяш без скорост колата насред улицата?

Изпитите се записват с камери. Абсурд е да те пусне, ще го обвинят във вземане на подкуп, дори да си затвори очите. А няма причина да го прави, ако ти даде книжка без да си се научил, утре ще се разсееш от някоя дупка, колата ще тръгне назад и ще блъснеш някого. Това как ти се струва? И вземи да научиш правописа.

Прочети пак моля... Карах в ляво в ЕДНОПОСОЧНО  ПЛАТНО а не в насрещното... Колата тръгна назад защото дупката е страшно дълбока и трябва да се мине с малка скорост през нея(тъй като тя е  10-15(минимум)
метра дълга и няма как да се заобиколи.) Боже защо въобще реших че има хора с който мога да обсъждам това... Мислете.

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 17:41 от Майкъл Чен 602102

# 5
  • Мнения: 12
Има три първостепенни грешки, и може да предизвикат намесата на изпитващия. Тоест, може да си карал идеално, но пипне ли той, до тука си. Както каза Vessela, при предпоставка за ПТП изпитващия  прекратява изпита.

ППС нямаше да стане защото аз също натиснах съединителят и спирачката спирайки автомобила и предотвратявайки блъскането в автомобилът зад нас.

# 6
  • София
  • Мнения: 81
И аз мисля, че с право те е скъсал.
Идеята е да имаш някакви умения и като седнеш после зад волана да имаш поне бегла идея какво да правиш.
След като колата ти е тръгнала назад явно не си реагирал/а достатъчно бързо и изпитващия ти е натиснал педалите, което си е достатъчна причина да те скъсат.

# 7
  • Мнения: 12
И аз мисля, че с право те е скъсал.
Идеята е да имаш някакви умения и като седнеш после зад волана да имаш поне бегла идея какво да правиш.
След като колата ти е тръгнала назад явно не си реагирал/а достатъчно бързо и изпитващия ти е натиснал педалите, което си е достатъчна причина да те скъсат.


Реагирах достатъчно бързо за да предотвратя сблъсък с автомобила зад мен а нашият автомобил не беше преминал повече от 1 метър назад. Но може би имаш право... може да е за добро. Но до уменията... както казах карах почти перфектно до последният баир преди мястото където свършва изпита. Ясно ми е че трябва да съм 100% съобразителен шофирайки Wink

# 8
  • Мнения: 808
Успех следващия път!

На колко години си та така се палиш?

# 9
  • Мнения: 1 646
Един метър назад е много. С кола без "У" никой няма да се съобразява с теб, още повече ако се движиш с 15км в час. Реагирал си бавно, а и на втора за да се движи колата назад значи първо е започнала да се тресе, а после е изгаснала и е тръгнала назад или ти си натиснал съединител и след като е изгубила и малкото си инерция, е тръгнала назад. Извинявай, но това на улицата е мноооого време.
В моята група късаха, защото не са гледали постоянно светофара и като светне зелено не са тръгвали веднага или заради влизане в дупка (същата сутрин валя сняг и понеже беше топло, той се беше разтопил). Така че не те е скъсал без причина. Правило е, ако докосне педалите или още по-зле - волана... До там си. Малко повече спокойствие и не мисли за парите. Като си вземеш кола 130лв си заминават много бързо.

# 10
  • Мнения: 1 710
Нормално е да те скъса, грешките ,които си допуснала може да са фатални ако утре си сама зад волана, а и не само. Отделно тръгването на колата назад  е недопустимо . Изпитващия може да прави каквото си поиска в колата, твоето внимание трябва да е насочено само към шофирането. Като вземеш книжка и возиш някой няма да позволяваш да разговаря по телефона ли?
  И както са писали по нагоре , намеси ли се изпитващия и 0 грешки преди това да си направила - си скъсана.
Стягай се и другия път по съсредоточено! 🙂

# 11
  • Мнения: 84
Именно. Мен ме скъсаха два пъти, защото докато аз реагирам, изпитващия го направи заедно с мен и "довиждане".

# 12
  • Мнения: 12
*Момче съм. Също така съм на 18 и просто си давам мнението... не оспорвам и не се паля и този пост вид "въпрос"  е с образователна цел... А законът си е закон и това го разбирам.
(И само да доизясня изпитващият каза че съм щял да мина изпита ако не беше случката с дупката : ето защо се смеят на България... не че има какво да направим по въпроса)

Тъй като сме на темата:
Мисля че има много нередности и дупки в системата... Докато карах тези 31 часа видях поне 100 нарушения на правилата на движение от всички други водачи... Каране в лявата лента в еднопосочна (по което и аз се подведох за момент) , каране с повече от 50 км/ч в населено и с повече от 90 км/ч ненаселено , завиване в обратна посока на грешни места ,  преминаване през "Стоп" без да спиране и още много други. А в същото време изпитващите са сериозни до прецизност.

ПП: "Възрастта нито ни извинява нито ни обвинява."

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 17:37 от Майкъл Чен 602102

# 13
  • Мнения: 12
Именно. Мен ме скъсаха два пъти, защото докато аз реагирам, изпитващия го направи заедно с мен и "довиждане".

Като малка нечестна вратичка в законът е ... тъй като и без това нямаше да следва ПТП дори и изпитващият да не бе реагирал.

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 17:38 от Майкъл Чен 602102

# 14
  • Мнения: 808
Да, сега не е станало ПТП, защото инструктора е бил и реагирал вместо теб. Утре като си сам в същата или подобна ситуация, какво щеше да стане? ПТП, нали, защото твоята глупост и неопитност е щяла да го предизвика.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт