Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • Мнения: 12
Да, сега не е станало ПТП, защото инструктора е бил и реагирал вместо теб. Утре като си сам в същата или подобна ситуация, какво щеше да стане? ПТП, нали, защото твоята глупост и неопитност е щяла да го предизвика.

Извинявай но мисля че четеш коментарите ми през редовете. Не забеляза ли че споменах че "Натиснах съединителят и спирачният педал предотвратявайки сблъсък но изпитващият го направи заедно с мен."

# 16
  • Мнения: 815
Аз чета и осмислям, но ти не мислиш и осмисляш .

# 17
  • Мнения: 417
Разбрахме,че и ти си натиснал съединителя и спирачката,но много,много късно.От опит ти казвам,че докато караш трябва да си с много бързи реакции.Грешката ти е,че изобщо не е трябвало да се стига до тази ситуация.Все пак не забравяй,че не си първия,който минава от там.Ако всеки се оправдаваше с това,че има дупка,щеше да има всеки ден птп на това място.Ясно е,че с 31 часа няма как да придобиеш рефлексите нужни ти за да бъдеш добър шофьор.Но поне на изпита трябва да бъдеш наистина съсредоточен, да усещаш колата още преди да е тръгнала назад,за да можеш да я удържиш.От опит ти казвам.Преди изпита бях много зле.Разсеяна,нямах кой знае какви рефлекси,не си вярвах изобщо,обаче дойде изпита,събрах се и го взех от раз.Не,че след това не съм правила грешки,правя и още правя понякога,не се става шофьор за един ден,иска си практика.Важното е да можеш да реагираш на време и да си сигурен какво правиш,да познаваш колата.Един съвет,който ми даде моят инструктор-ако от начало започнеш съсредоточен и много внимателен,това прави впечатление на изпитващите,т.е оглеждай се колкото можеш повече,ляво,дясно те забелязват всичко,което правиш.Успех на следващия изпит.

# 18
  • София
  • Мнения: 2 496
Един метър назад е ужасно много. В реална ситуация при задръстване колите са и на по-малко разстояние една от друга. Закъснял си с реакциите, затова са те скъсали. Това с карането в лявата лента на еднопосочна улица нещо не разбрах защо да е проблем. По правилник в града най-лявата лента не се ползва само за изпреварване, както е при извънградско. А си имал и препятствия в дясната (доколкото разбрах).
Когато си на изпит, трябва да си идеален, докато всички около теб си правят каквото си искат. Неприятно, но факт. Заради това мен ме скъсаха на първия изпит навремето. Инструктираха ни на светофар да спираме, така че до нас да има място и за друга кола, дори и лентата да е само една. Така се оказах твърде близо до тротоара, а трябваше да завивам надясно в тясна улица с чакаща кола. Трябваше да закача леко ръба на тротоара, който беше изронен до нивото на асфалта. Колата даже не се и разтресе. Заради това и че не гледам достатъчно в огледалата ме скъсаха.

# 19
  • Мнения: 87
Метър е много. Имам теглич, и ако направя същото да изтърва колата, поне бронята и радиатора на колата зад мен отиват на кино...
Ако става дума за няколко сантиметра, нали, ама... и това може да ти изиграе лоша шега, ако пътя е със сериозен наклон.

# 20
  • Мнения: 417
А за това как другите около теб си правят каквото си искат-Ами те вече си имат книжки.Как са си ги взели е техен проблем,ти гледай себе си.

# 21
  • Мнения: 12
Един метър назад е ужасно много. В реална ситуация при задръстване колите са и на по-малко разстояние една от друга. Закъснял си с реакциите, затова са те скъсали. Това с карането в лявата лента на еднопосочна улица нещо не разбрах защо да е проблем. По правилник в града най-лявата лента не се ползва само за изпреварване, както е при извънградско. А си имал и препятствия в дясната (доколкото разбрах).
Когато си на изпит, трябва да си идеален, докато всички около теб си правят каквото си искат. Неприятно, но факт. Заради това мен ме скъсаха на първия изпит навремето. Инструктираха ни на светофар да спираме, така че до нас да има място и за друга кола, дори и лентата да е само една. Така се оказах твърде близо до тротоара, а трябваше да завивам надясно в тясна улица с чакаща кола. Трябваше да закача леко ръба на тротоара, който беше изронен до нивото на асфалта. Колата даже не се и разтресе. Заради това и че не гледам достатъчно в огледалата ме скъсаха.

Ами не знам... Учителят ми просто ми казва на тази определена улица да се престроявам в дясно. Докато в някой улици казва "Карай така че да не могат да те изпреварват."

Последна редакция: нд, 19 авг 2018, 16:16 от Майкъл Чен 602102

# 22
  • Мнения: 12
Грешката ми беше че не дадох на 1-ва предавка минавайки през изкопаното. Но истината е че щях да се справя със ситуацията и без намесата на изпитващият.  Аз самият предполагах че изпитващият го е направил с правото си спазвайки правилата за изпитване. Но тъй като не съм чел закона а знам че има измамници просто реших че си струва да се информирам допълнително.

# 23
  • Мнения: 12
Разбрахме,че и ти си натиснал съединителя и спирачката,но много,много късно.От опит ти казвам,че докато караш трябва да си с много бързи реакции.Грешката ти е,че изобщо не е трябвало да се стига до тази ситуация.Все пак не забравяй,че не си първия,който минава от там.Ако всеки се оправдаваше с това,че има дупка,щеше да има всеки ден птп на това място.Ясно е,че с 31 часа няма как да придобиеш рефлексите нужни ти за да бъдеш добър шофьор.Но поне на изпита трябва да бъдеш наистина съсредоточен, да усещаш колата още преди да е тръгнала назад,за да можеш да я удържиш.От опит ти казвам.Преди изпита бях много зле.Разсеяна,нямах кой знае какви рефлекси,не си вярвах изобщо,обаче дойде изпита,събрах се и го взех от раз.Не,че след това не съм правила грешки,правя и още правя понякога,не се става шофьор за един ден,иска си практика.Важното е да можеш да реагираш на време и да си сигурен какво правиш,да познаваш колата.Един съвет,който ми даде моят инструктор-ако от начало започнеш съсредоточен и много внимателен,това прави впечатление на изпитващите,т.е оглеждай се колкото можеш повече,ляво,дясно те забелязват всичко,което правиш.Успех на следващия изпит.

Според мен знанието при шофиране се придобива лесно като просто си записваш грешките си за да можеш да им обърнеш внимание. Но един шофьор също така трябва да има и остра концентрация и висока съобразителност. Все пак това не е игра.

# 24
  • Мнения: 417
Със записване не става,а с практика.Като ти тръгне колата надолу още 5 пъти и ще се научиш да я усещаш и овладяваш.Шофирането не е само на теория.

# 25
  • софия
  • Мнения: 180
Така като чета не бих искала да съм зад теб като вземеш книжка.Вземи повечко часове и тогава се яви пак на изпит.

# 26
  • София
  • Мнения: 88
Тука имам чувството, че всички след курсовете сте излезли перфектни шофьори.
Курса е да те научи на основни неща,  после с практиката се става шофьор. Ще кара с родител и ще се научи.

# 27
  • София
  • Мнения: 2 496
Един метър назад е ужасно много. В реална ситуация при задръстване колите са и на по-малко разстояние една от друга. Закъснял си с реакциите, затова са те скъсали. Това с карането в лявата лента на еднопосочна улица нещо не разбрах защо да е проблем. По правилник в града най-лявата лента не се ползва само за изпреварване, както е при извънградско. А си имал и препятствия в дясната (доколкото разбрах).
Когато си на изпит, трябва да си идеален, докато всички около теб си правят каквото си искат. Неприятно, но факт. Заради това мен ме скъсаха на първия изпит навремето. Инструктираха ни на светофар да спираме, така че до нас да има място и за друга кола, дори и лентата да е само една. Така се оказах твърде близо до тротоара, а трябваше да завивам надясно в тясна улица с чакаща кола. Трябваше да закача леко ръба на тротоара, който беше изронен до нивото на асфалта. Колата даже не се и разтресе. Заради това и че не гледам достатъчно в огледалата ме скъсаха.

Ами не знам... Учителят ми просто ми казва на тази определена улица да се престроявам в дясно. Докато в някой улици казва "Карай така че да не могат да те изпреварват."
Нас ни инструктира изпитващият от ДАИ преди самия изпит и ща не ща трябваше да го слушам. Иначе инструктурът ми беше много готин човек, супер спокоен. На самия изпит той седя отзад и не казваше нищо.

# 28
  • Мнения: 12
Със записване не става,а с практика.Като ти тръгне колата надолу още 5 пъти и ще се научиш да я усещаш и овладяваш.Шофирането не е само на теория.

Моля ! Ако възнамерявате да обръщате думите ми просто не си правете труда. Факта че казах че "записването на грешките помага за поправянето им защото така можем да се фокусираме върху тях" не означава че казах че не е нужна практика или че не знам че е нужна практика. Коментарът ти е безполезен и плюс това извън контекст. Като искаш недей си записва .

Един ли не разбра ситуацията ? Какви са тези коментари за моето шофиране след като не сте били в автомобила с мен ? Опитахте ли се да се поставите на моето място в ситуяцията която обясних и въобще обмислихте ли я ? В този пост чисто и просто съм помолил за информация а не за вашите "мнения" . И защо ми обръщате думите ?  ОТВРАТ !

ПП:Ако някой не е разбрал: автомобилът тръгна назад защото намалих скоростта до минимална за да мога да премина през дупката без да потроша колата.

Последна редакция: вт, 21 авг 2018, 02:41 от Майкъл Чен 602102

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт