Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 авг. 2018, 22:13 ч.

Оргаметрил помощ..

  • 378
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте момичета нова съм и искам да попитам... Генеколожката ми ми изписа Оргаметрил защото имам възпаление на яйчника и пукната кистичка.. интересно ми е защо ми го изписа при положение ,че той предизвиква цикъла или забавя ,а на мен цикъла ми е по часовник и нямам проблем с закъснения и т.н За четвърти ден от приема му по 2пъти на ден имам странични ефекти от сорта главоболие,замаяност,отпаднало ми е... притесних се и я потърсих преди повече от 20 минути..Говорих с нея и тя мина с обяснението ..”До сега никой не се е оплакал от такива странични ефекти само болки в корема ела да те видя на ехограф с пълен пикучен мехур ,попитах да го намалим като доза и тя троснато отговори ,ако спреш или намалиш дозата ще прокървиш” Това ме шокира защото този аналитик няма нищо общо със моя проблем ... Моля Ви..посъветвайте ме какво да правя..Sad Благодаря предварително!

# 1
  • Мнения: 222
Аз съм пила Оргаметрил по схема година след раждане, но защото имах хормонален дисбаланс и нередовен цикъл. Много съм доволна. Не съм имала странични ефекти. Според мен е добре да потърсите второ мнение. Не е редно да се чувствате зле.

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 5 228
Отиди да те прегледат. На пълен мехур, както ти е казала лекарката. Може проблемът да не е в лекарството.

# 3
  • Мнения: 136
Доста пъти съм пила Оргаметрил за нормализиране, не съм имала кой знае какви странични ефекти освен съвсем лека отпадналост първите дни.

# 4
  • Мнения: 27 845
Оргаметрил се изписва тчоно за фоликулярни кисти. А те са от нисък прогестерон. Ти може да си имаш редовен цикъл, но пак да имаш проблем, както е било.
Пила съм Оргаметрил, не съм имала никакви оплаквания.
Търси причините другаде.

# 5
  • София
  • Мнения: 631
Здравейте момичета нова съм и искам да попитам... Генеколожката ми ми изписа Оргаметрил защото имам възпаление на яйчника и пукната кистичка.. интересно ми е защо ми го изписа при положение ,че той предизвиква цикъла или забавя ,а на мен цикъла ми е по часовник и нямам проблем с закъснения и т.н За четвърти ден от приема му по 2пъти на ден имам странични ефекти от сорта главоболие,замаяност,отпаднало ми е... притесних се и я потърсих преди повече от 20 минути..Говорих с нея и тя мина с обяснението ..”До сега никой не се е оплакал от такива странични ефекти само болки в корема ела да те видя на ехограф с пълен пикучен мехур ,попитах да го намалим като доза и тя троснато отговори ,ако спреш или намалиш дозата ще прокървиш” Това ме шокира защото този аналитик няма нищо общо със моя проблем ... Моля Ви..посъветвайте ме какво да правя..Sad Благодаря предварително!

Ами нормално така да ти отговори жената  не може да си го дозираш ти сама. Говорим за хормонален препарат след тях имах странични ефекти, аз също съм пила хормони и съм имала твойте оплаквания. Ако не ти влияе добре ще ти го смени. Хормоналните препарати не се изписват само за цикъл ти имаш и киста, явно и образуваш такива и после се пукат. Тя го е направила, за да се нормализират нещата , ако ти чувстваш нещо погрешно в нейното лекарско мнение просто иди при друг АГ.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт