Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте на 23 години съм .. от три месеца съм в някакво ужасно състояние ... Изпадам в паника , изпадам в постоянен рев , имам физически болки , вие ми се свят , стягат ме скулите , прескача ми сърцето , виждам замъглено, вдигам температура през деня 37 , 1-5 , но вечер е 36  ... И все такива гадории ...
Като излезна от нас , започва да не ми стига въздуха , стяга ме гърба , буца в гърлото ... Хиляди изследвания имам , при 10-15 доктора ходих и нищо ... Моля за съвет , какво да правя за да се избавя от това ..


Резултатите от изследванията:

Скрит текст:

Скрит текст:

Скрит текст:

П.П . Нямам подкрепа от никого , всички си мислят ,че се преструвам .

Последна редакция: вт, 11 сеп 2018, 22:46 от Не се сърди, човече

# 1
  • София
  • Мнения: 480
Здравейте,
След като състоянието ви не се дължи на органични процеси, значи трябва да се обърнем към психиката. За да се справите с проблемите си е добре да работите с психотерапевт. Ако проблемът ви е психичен, най-вероятно зад него стоят неглижиране на емоциите, които се нагнетяват и избухват в най-неподходящия момент и никога в момента, в който са причинени. Това обикновено е свързано с невъзможността да се адаптирате - неувереността, че ще се справите с предизвикателствата и опита да се справите с това през свръхконтрола. Обикновено в основата на това седят екзистенциални страхове и неадекватно ниска себеоценка, невъзможност за себеотстояване. А това се поправя с помощта на терапевт.
Даниела Тахирова - психотерапевт

# 2
  • Мнения: 2
Последното ви изречение ,просто ми бръкна дълбоко в душата . Да определено имам много ниска самооценка , никакво самочувствие и т.н. Това ми е проблем още от дете ... И когато се ядосам , никога не го казвам,показвам .. винаги го тая в себе си . Преди дни се ядосах на мъжа ми и за първи път си избухнах стабилно ... Но беше доста зле след това ... Не можех да заспя , виеше ми се свят , не ми стигаше въздух докато говоря , виждах замъглено ,причерняваше ми .... Беше доста гадно ...
Сега се опитвам с йога и спорт да си помогна . И четох някъде ,че задължително трябва да си казваме в такива моменти , че няма реална заплаха ... Та си го повтарям цял ден ,като луда ...
Не знам дали да се обърна към антидепресанти ... Изпитвам голям ужас от хапчета ... Даже два зъба ме болят , е единия един месец бях с арсен и формалин ... След като ми го смениха , мозъка ми реши ,че не го иска и пак това виене на свят , причерняване , задух ) още на 15 Мин от както сложиха лекарството ) ... Ужасно е ... 

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт