Съмнявам се в любимия си заради неговите желания

  • 12 277
  • 198
  •   1
Отговори
  • Мнения: 61
Здравейте. Млада двойка сме от 3 години /аз на 22, а той на 24год. почти/. Живеем си заедно от самото начало, правим опити за бебе от 6 месеца, но аз имам проблеми, така че това ще се проточи. Казах му, че ми е обидно дете без брак - като си представя да ме нарича просто 'приятелка', а да съм му родила дете, за мен не е приемливо. И се замисля и за тези неща ми се струва - той също е 'за' брака. Има апартамент и работи при баща си, аз съм студентка и се надявам скоро да започна и аз постоянна работа. Казвам това, ако случайно се появят дадени въпроси: ако има бебе, как ще го гледаме, и пр.
Една вечер излязохме да вечеряме на заведение и там се празнуваше моминско парти. Тази американска традиция за ергенските и моминските партита се практикува по желание, както се знае. Това също не ми допада -  преди осъществяването на този.. съкровен акт брака на ергенските партита любимият ти да се надървя, да се тъкат в него голи жени и прочее. Не казвам, че навсякъде е точно така, но поназнайвам някои неща от случки на такива барове.
Така.. Понеже той си е мълчалив и все аз захващам разговора - това моминско събиране ме подсети, направих си асоциация, че наскоро се 'светнах' какво всъщност се случва по ергенските партита, но мъжете умело крият и спестяват. Ей така, от любопитство научих някои неща. И онази вечер преди няколко дни му споделих мнението си.
Той каза, че е 'за' и започна да се дразни, че съм на противоположното мнение. Казах му, че е абсурд, ако отиде на подобно място да продължим заедно - все пак е 'ергенско', обвързаните каква работа имат там.. Била съм родена в 14 - ти век, а той бил живеел в 2018 - та год.