Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 окт. 2018, 08:58 ч.

Майчинството счетоводно-78

  • 35 662
  • 738
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 493
Аз съм писала до Benefits@sofia.nssi.bg, но трябва да се види в сайта дали няма различни адреси за различните подразделения. Не, не е декларация за прикачване, а има специална форма на сайта, която се попълва и тя генерира имейл, който се изпраща към НОИ. Т.е., пак им пишеш, ама не от твоя имейл, а от формата на сайта. За нея обаче ти трябва ПИК, за да валидираш изпращането. Избираш си района оттук: https://serviceseprocess.nssi.bg/services.aspx, после "Въпроси, жалби" и ще те пренасочи към контактната форма, за която говоря.

121082521
ФОРМА ЗА КОНТАКТ С НОИ – ИЗИСКВАЩА ДОСТЪП ДО ПЕРСОНАЛНИ ДАННИ
Описание на услугата: Чрез настоящата форма за контакт с НОИ можете да заявите електронна услуга към Централно управление (ЦУ) на НОИ, дирекция "Европейски регламенти и международни договори" в ЦУ на НОИ или до администрацията на ТП на НОИ от следните видове:

Поставяне на актуален въпрос;
Подаване на сигнал;
Отправяне на искане;
Подаване на жалба.
Изисквания към електронните документи:

Документите да са изготвени във формат текст (*.doc, *.docx, *.rtf, *.odt), електронна таблица (*.xls, *.xlsx, *.ods), Portable Document Format (*.pdf), изображения (*.jpg, *.jpeg, *.png, *.tif) и Microsoft Outlook/Outlook Express (*.eml);
Документите да съдържат прав (некриптиран) текст;
Документи с препратки към други електронни адреси няма да бъдат разглеждани;
Сканираните документи трябва да бъдат черно-бели изображения с разделителна способност от 300 dpi (точки на инч).
Файлът, съдържащ документа, да не е заразен с вируси;
Общият обем на заявлението и файловете не трябва да надхвърля 5 МБ. Обемът на всеки от прикачените файлове не трябва да надвишава 2,5 МБ.
Чрез тази форма могат да бъдат заявявани услуги, изпълнението на които изисква извършване на персонални справки с достъп до лични данни.

Лицата, които притежават Квалифициран електронен подпис (КЕП), получават регламентиран достъп до конфиденциална информация.

Лицата, които не притежават Квалифициран електронен подпис (КЕП), получават регламентиран достъп до конфиденциална информация след въвеждане на Персонален идентификационен код (ПИК) за физическите лица с ЕГН/ЛНЧ или Идентификационен код на осигурителя (ИКО) за лицата с ЕИК/БУЛСТАТ.

В зависимост от това дали идентификацията е на физическо или юридическо лице, достъпваната информация съответно ще бъде лична или фирмена.

В резултат на заявяването на посочения от вас електронен адрес получавате входящ номер (регистрационен индекс) от деловодната система на НОИ, както и код за достъп, чрез които можете да проследявате хода на работата по вашия документ. Отговорът се получава според направения избор за доставяне – на посочен пощенски адрес или на електронна поща.

# 736
  • Мнения: 2 392
Супер, много благодаря, ако не бях питала, нямаше да разбера, че вече и GDPR се изисква...
Все пак се надявам в понеделник да успея да се свържа, но не знам как става, сигурно трябва да си вися със слушалки на телефона половин час, докато някой вдигне.

# 737
  • Мнения: 493
О, щеше... Последния път, като им писах по мейл, ми върнаха отговор на следващия ден:

"Информация, съдържаща лични данни може да се предоставя по електронен път само на правоимащото лице чрез:
• Справка на националния телефон на контактния център;
• За да бъде извършена проверка по случая, е необходимо да зададете въпроса си чрез формата за контакт с НОИ с достъп до персонални данни към съответното ТП на НОИ, където следва да се представят документите Ви за изплащане на парично обезщетение.
• Справка от е-услуги на интернет страницита на Националния осигурителен институт по ЕГН и ПИК, издаден от НОИ;
• Справки чрез осигурителя от е-услуги на интернет страницата на Националния осигурителен институт с ИКО, издаден от НОИ.
Електронни писма съдържащи лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни и Регламент /ЕС/ 2016/679 не се разглеждат!"

# 738

Общи условия

Активация на акаунт