Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 47
Здравейте , на 18 съм , проблема ми е следния , от два месеца и половина имам замайване което на моменти е по силно на моменти по-слабо , направена ми е пкк и казаха че резултата е добър, направих и скенер който също е чист , отидох на отоневролог и ми е поставена диагноза " вирусна инфекция на вест.апарат, предписаха ми бетасерк , пих го близо 2 седмици но рязко се влоших , реших да изследвам ЩЖ , и ми е поставена диагноаа Хипотиреодизъм резултатът на тсх е 6,05 при референтни 0.24-4,19. Видях в една статия че хипотиреодизма засяга и вътрешното ухо или в.апарат, та сега се чудя кое да лекувам , вест.апарат или ЩЖ, ще потърся съвет от специалист но вашите мнения ще бъдат много важни за мен Simple Smile , благодаря ви за отговорите и се извинявам за евентуални грешки , клавятурата е проблемна Simple Smile

# 1
  • Мнения: 47
Между другото забравих да спомена за симптоми като главоболие , топли вълни , слабост , сънливост , абсолютен кошмар , понякога чувствам че ще припадна

# 2
  • София
  • Мнения: 564
Здравей,
Първо и най-важно - не се паникьосвай!
Ако ти препоръчат да вземаш тироксин за жлезата трябва да знаеш, че ще е дожовот, затова ме бързай опитай с алтернативни хранителни добавки като селен, омега 3, магнезий, пчелни продукти - прашец, млечице, прополис, витамини от групата Б. Имам приятелка, която си върна нормалните нива на ТСХ само с тези добавки. Също така е много важно да ограничиш стреса, да се наспиваш добре, да се разхождаш повече и да мислиш позитивно. Възможно е от Бетасерка да ти пада кръвното. По колко вземаш? Къде ходи на УНГ?  Бих ти препоръчала доц. Дорина Петрова отоневролог от Транспортна болница София - невероятен специалист.
С повече търпение ще се оправиш.

# 3
  • Мнения: 47
Благодаря , наистина ме поуспокоихте , бетасерка напълно спрях да пия , защото както казахте от него пада кръвното , а аз по принцип съм а ниско кръвно , за сега пия само еутирокс и екстракти от билки , чувствам се значително по-добре в сравнение с преди докато пиех бетасерка на пример , но пък все още има моменти когато ми прилошава повечко, за витамините които споделихте , и аз си мислех да взема витамини а-я, но сигурно ще трябва да се консултирам с ендокринолога

# 4
  • Мнения: 658
И аз имам хипотиреоидизъм (лекувам се от години с Л-тироксин и съм си много добре), никога не ми е влияло на вестибуларния апарат. Дали този симптом не е отделен от ендокринния ти проблем?
Аз на твое място би пообиколила още специалисти.

Общи условия

Активация на акаунт