Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 дек. 2018, 14:44 ч.

Пазаруване онлайн от www.blackbetty.bg ?

  • 667
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Някой поръчвал ли е от този сайт?
Моля споделете мнения за стоките и доставката.

# 1
  • София
  • Мнения: 12 619
Много съмнителни ми изглеждат – няма написан физически адрес за контакт, няма написан МОЛ... Не рискувай.

# 2
  • Мнения: 26
Поръчвала съм. Преди да направя поръчката прочетох всички отзиви в официалната им фейсбук страница. Притесниха ме отрицателните отзиви, но реших да се доверя на положителните и рискувах. И направих грешка. Некачествени дрехи, мръсни, с петна, липсващи етикети, с големи разминавания от снимките. Никога повече!

# 3
  • Мнения: 5 229
Аз пазарувам, имам 2 чифта маратонки, пуловер и боти, друго не помня, май и пола. Досега не съм връщала и не знам лесно ли става. Повечето неща са НМ, Манго, Ресервед... Всичко, което съм получила е ново и с етикети.

# 4
  • Мнения: 2
Реших да рискувам и поръчах палто и обувки . Ще пиша отзиви , ако получа доставката .Доста активен сайт е , а и прочетох доста полюсни коментари . Да видим... май е на късмет с този сайт.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 444
И аз рискувах и поръчах един мъжки шал. Ще пиша отзив като го получа. Допадна ми цената на доставката.

# 6
  • Мнения: 323
Поръчах мъжко яке за подарък,което обаче не стана на човека.Стоката беше върната веднага и тогава се започна... 22 дни след връщането : "не сме получили имейла ви", сега вече месец и нещо след връщането: "амиии явно има някакъв проблеееем амааааа ще предам..."  Имат един телефон за служител логистика,с останалите се комуникира само чрез форма,която ако искат я "получават" ако искат "отговарят".Дано не ви се наложи да връщате стоки.И не е вярно-фирмата е регистрирана в България.Лично аз ако не ми върнат парите до вторник,ще пусна сигнали в НАП,КЗП и където се сетя.Ние като клиенти можем да сме изрядни,а насреща...? И да кажеш,пе сумата е голяма-не е,въпросът е принципен.И други ужилени има като гледам на страницата им във фейсбук...

# 7
  • София
  • Мнения: 5 770
Много се чудих и рискувах. Поръчах си един коледен пуловер. Цената бе направо съмнителна.
Поръчах с доставка до офис на куриер и с наложен платеж, именно защото имах притеснения относно магазина и стоките.
За моя изненада пуловерът пристигна - е, малко след указания срок, но дойде.
Пуловерът е чудесен. Даже по-хубав, отколкото на снимката. Беше добре опакован и с етикет.
Може да съм имала късмет.

Това, което не ми направи добро впечатление, е липсата на обратна връзка и комуникация с магазина.
Указаният срок за доставка е до 10 дни. На десетия ден им писах с въпрос относно доставката и закъснението. Поръчката бе доставена на 13-тия ден. Отговор на запитването така и не получих (не броя автоматичния отговор "Благодарим, че се свързахте с нас").

Въпреки успешната покупка, не смятам, че ще се престраша да поръчам пак.


# 8
  • Мнения: 323
Вече и телефона им не отговаря, изобщо няма сигнал.Аз съм си подала жалбата в КЗП,съветвам всички потърпевши да не си останат само с чесането на клавиатурата.Ако и утре не намеря никой на телефона,следва сигнал в НАП - там много ще им се зарадват.

# 9
  • Мнения: 691
Аз поръчвам от април месец от сайт, случайно ми излезе някаква реклама във фейсбук, отворих, разгледах и си харесах много неща. Имам страхотни зимни якета от там, няколко чифта кецове и страхотна чанта мохито. А, два чифта бански също. Всичко е било много добре опаковано, с етикет. Но август месец нещо стана и чаках повече от месец поръчката си. Поисках да я откажа, но разбира се не успях и все пак след 40 дни ми донесоха нещата. Нищо не съм връщала обаче, защото имам приятелка, която все я мотаят когато иска да върне нещо..Аз също много се дразня, че нямат телефон.
Сега поръчвам рядко, точно защото не мога да върна нищо и не искам да трупам излишни неща.

Общи условия

Активация на акаунт