Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 дек. 2018, 14:44 ч.

Пазаруване онлайн от www.blackbetty.bg ?

  • 2 352
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4
Получих днес поръчката , която чаках вече месец . Доволна съм от това, което получих . Ще опитам да кача снимки от това което поръчах и това ,което получих. Марките, които ми се паднаха са Sensei & Reserved . Нещата изглеждат като на снимките, отговарят на размерите и са с етикети. Явно си е чист късмет с този сайт . Blush




# 16
  • Мнения: 5 431
Палтото е хубаво, как съм го изтървала ooooh!

# 17
  • София
  • Мнения: 1 475
И моята поръчка беше от 7.12, трябваше да пристигне преди празниците Simple Smile но не успя. Дойде на 3.01., но пък съм доволна. Всичко си беше наред с качеството. Шалът е на Reserved плътен и хубав. Даже днес си поръчах една лятна рокля, този път не е за подарък , така че и да се забави не е страшно. До лятото все ще дойде. Simple Smile

П.П. FBID10214091245328079 много хубави неща! Палтото е супер! Simple Smile

# 18
  • Мнения: 9
Не се лъжете, собствениците купуват стока явно на конвейр  за жълти стотинки, без да знаят какво имат  не се знае какво е състоянието обикновено са колекции от преди 5-6 години  със следи от аларми, скъсани намачкани и др. дори рекламират че не се знае какво ще получите - хахаха. Сайта не е в България. Собственикът преди това е фалирал един друг сайт. Чака се повече от необходимото и накрая може да не ви дойде поръчката ако решите да връщате се разправяте с месеци. Обратна връзка никаква.

# 19
  • Мнения: 5 431
Ами и да не дойде, нали не съм я платила предварително newsm78 И аз имам 2 поръчки, които не дойдоха, даже ги бях забравила, но щом не са платени - не ме бърка.

# 20
  • Мнения: 203
На който му се чете и иска да разбере как работи сайта им https://www.crowdcube.com/companies/blackbetty-1/pitches/ZpLV7Z? … kIjogIk5kanhaeCJ9

Имам вече 5 поръчки от него и всичко е дошло до сега. С изключение на 2 тениски, които бяха омотани като салам в стреч фолио, всичко друго е било в оригиналните си опаковки, неразпечатано. Разбира се, след като са се търкаляли по складове и рафтове няма да са както ти да си ги избереш от магазина, но пак са си с етикети и след пране - завинаги твои:)

Дали ще фалират или не, дори те не знаят. В момента разширяват бизнеса си. Пускат нова италианска марка в асортимента си. А за текстила на Ризървд, мисля, че е повече от добра цената. И не на последно място плащаш, когато получиш. След 2-3 седмици. Бавно е. Явно имат курсове до България веднъж на 2 седмици, тук разпределят и разпращат после (примерно).

# 21
  • Хасково
  • Мнения: 20
Само за целите на информацията да се отчета - след 2 месеца ми върнаха парите.Никога повече няма да съм техен клиент.Добрият търговец е такъв до края и във всичко.А не само когато взема парите.По-жалък сайт с по-некъдърно обслужване не съм виждала.Късметлии са тези,които не им се налага да връщат дрехи и да чакат пари от blackbetty.За съжаление в онлайн пазаруването често се налага връщане на стоки.Повече тук няма да рискувам.
Същият случай и при мен. Поръчах ботуши, наложи се да ги върна, защото се оказаха малки. Вече повече от месец чакам да ми възстановят сумата. Изписах им поне десетина писма, отговориха ми едва след петото - имали проблем с международното онлайн банкиране и не знаят кога ще могат да оправят проблема и възстановят парите. Предлагат да ми дадат ваучер, ако не искам да чакам.
Възмутена съм, изключително некоретни що се отнася до връщане на пари. Смятам и аз другата седмица да пиша до КЗП.
Bellа-li ти как успя да справиш с проблема? Аз телефон техен никъде не откривам, само мейл, и пиша ли пиша, а те когато решат отговарят или не.

# 22
  • Мнения: 343
Това с пробутването на ваучери е отвратително и некоректно от тяхна страна. di-di подавай сигнал в КЗП, няма смисъл да чакаш. Какво значи проблем с разплащанията? Аз като отидох да си взема поръчката дали някой ме пита имам ли "проблем с разплащанията"? Това с разплащанията го пробваха и при мен с обяснението, че банката ми не позволява входящи преводи във валута (!!!) или IBAN номера не бил валиден. Което си беше абсолютна лъжа и печелене на време. В крайна сметка подадох сигнал в КЗП, като срокът им за проверка е 1 месец. Затова не отлагай. Колкото по-навреме и повече хора сигнализират за тази пародия на онлайн магазин, толкова по-бързо ще се задвижат институциите. Ясно ми е, че самият магазин може да е нормално функциониращ (в чужбина), но самата им практика да увъртат, лъжат и отлагат връщането на парите е ненормална,некоректна и обидна за клиентите. Да си напишат официално на сайта, че имат проблем с разплащанията и сроковете за връщане на пари са 2 месеца ... дали някой ще пазарува от тях???
Ако не ми бяха върнали парите следващата стъпка щеше да е да сигнал в НАП защото това е укриване на приходи - парите са при тях, стоката е при тях. Даже още се чудя дали да не подам сигнала и като гледам колко пострадали има, може би е крайно време да го направя.За едно нарушение да им отидат на проверка, кой знае още какво ще открият.
И не е вярно,че фирмата няма седалище и адрес в България - регистрирана е тук, има представителство и офис - достатъчно основание да ги гонят институциите. di-di ако искаш ми пиши на ЛС да ти дам данните им. Затова който е пострадал - не оставайте безучастни!

# 23
  • София
  • Мнения: 1 475
Много неприятно се е получило при вас. Некоректно е.
На мен роклята ми дойде този път за 6 дена и пак съм много доволна.

Общи условия

Активация на акаунт