Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 дек. 2018, 13:11 ч.

Рекордни нива на замърсяване на въздуха в София

  • 5 310
  • 201
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 2 321
Аз от тук - https://airtube.info/?pos=42.68458062761431,23.326892852783203,1 … ohash=sx8dg2jy7tk

Имат няколко датчика в нашия квартал, иначе няма наблизо общинска станция.

# 181
# 182
  • София
  • Мнения: 562
Всяка зима София е мръсотия. Като се прибера вкъщи и дрехите ми опушени все едно идвам от пожар.

# 183
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 2 011
За да се управлява държава се иска мъжко поведение. Нашите го нямат и са го доказали от години.
Подобна забрана си работи съвсем добре в нормалния бял свят. Затова и станахме гробница за стари автомобили, защото не смеят да въведат такова нещо. Затова и тук се купуват бракми от Сульо и Пульо. Щом нямат пари да карат нормална кола, да не карат. Никой не е гарантирал, че Сульо с минимален личен доход /или дори без такъв/ трябва да има личен автомобил.
Ревем, че ни е въздухът мръсен и живеем в мизерия, а не сме готови да приемем политика за ограничението им и за решението на проблема. Лъжем се, че зелени и пембяни билети ще оправят работата.  
коя кола ще замърсява повече? - 11 годишна внесена от Запада или 11 годишна купена от комшията БГ ?
много лесно може да се забранят всякакви коли - старите като замърсяващи, новите че каращи бясно и ни трепят по улиците. намалеят ли колите ще намалеят данъците от тях, ще намалеят парите от акцизи на горивата, ще намаляет още много неща. а Държавата разчита много на тези парички.

# 184
  • София
  • Мнения: 3 711
самият нищожен;) факт, че не предлагат облекчения за автомобилите на газ, е сам по себе си фелацио на ВалЮ Златното момченце ни Лук ял ни Лук мирисал.

отделно, катализаторът е желателно премахвана екстра, 'щото повече върви. обзалагам се, че повечето старички автомобили са с премахнат такъв.

# 185
  • Мнения: 17 105
За да се управлява държава се иска мъжко поведение. Нашите го нямат и са го доказали от години.
Подобна забрана си работи съвсем добре в нормалния бял свят. Затова и станахме гробница за стари автомобили, защото не смеят да въведат такова нещо. Затова и тук се купуват бракми от Сульо и Пульо. Щом нямат пари да карат нормална кола, да не карат. Никой не е гарантирал, че Сульо с минимален личен доход /или дори без такъв/ трябва да има личен автомобил.
Ревем, че ни е въздухът мръсен и живеем в мизерия, а не сме готови да приемем политика за ограничението им и за решението на проблема. Лъжем се, че зелени и пембяни билети ще оправят работата.  
коя кола ще замърсява повече? - 11 годишна внесена от Запада или 11 годишна купена от комшията БГ ?
много лесно може да се забранят всякакви коли - старите като замърсяващи, новите че каращи бясно и ни трепят по улиците. намалеят ли колите ще намалеят данъците от тях, ще намалеят парите от акцизи на горивата, ще намаляет още много неща. а Държавата разчита много на тези парички.

Трепането по улиците не е за тази тема.
Не омесвайте излишно нещата.
А идиотията по улиците, по мое мнение, е преимущество на прости хора, по-често с таратайки и коли тип "тати ми я купи".
Но това си е друга тема.

Вече обясних какво представлявя и каква е логиката за "забрана за внос на стари автомобили". Не ми се пише отноно същото.

# 186
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 2 011
аз попитах за твоето мнение.
и говорим в темата за замърсяване на въздуха , в частност и за автомобилите като замърсители.

# 187
  • Мнения: 17 105
Но аз точно моето мнение съм изразила вече.

# 188
  • София
  • Мнения: 3 520
В момента отново има екстремно високи нива на замърсяване на въздуха

https://aqicn.org/city/bulgaria/sofia/pavlovo/

Къщички в мизерия се гушат, а коминчетата пушат.

# 189
  • Мнения: 6 338
Ох, като кажете колите се карат целогодишно....
Живея близо до Цариградско, всеки ден си разхождам кучето покрай него, та знам много добре как се променя трафика между октомври и април. Потокът от коли се увеличава четворно - вярвате или не, аз не мога да се начудя къде изчезват всичките тия хора от май до септември. Та ще ме извинявате, ама и да не са основния замърсител, колите са значителен такъв. Няма лошо, кажете си, че така ви е удобно и не слизайте от тях - ако моята работа е далече и трябва да си прибирам децата от градина, и аз няма да сляза. Ама да казвате на черното бяло.... големи хора сме Sunglasses

# 190
  • Мнения: 21 943
Този трафик е свързан с учениците. Всеки един неучебен ден е свързан с по малко хора в градския транспорт и коли. Едно е да се метнеш сам на работа, друго е да има и две деца и маршрут из града. Дори хората без деца са го забелязали.

# 191
  • Мнения: 6 338
Този трафик е свързан с учениците. Всеки един неучебен ден е свързан с по малко хора в градския транспорт и коли. Едно е да се метнеш сам на работа, друго е да има и две деца и маршрут из града. Дори хората без деца са го забелязали.
Така е да.

# 192
  • Мнения: 833
учениците или по кварталните у/ща или  транспорт. В Германия не позволяват да се разпиляват мевду кварталите , че у/щето било по хубаво ...

# 193
  • Мнения: 21 943
И викаш в СМГ или френската или хореографското да учат само деца от квартала...

# 194
  • Мнения: 833
И викаш в СМГ или френската или хореографското да учат само деца от квартала...

Тези деца, които учат в тези училища са достатъчно големи да пътуват с транспорт.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт