Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 дек. 2018, 11:08 ч.

Коледен календар на JYSK

  • 6 099
  • 136
  •   1
Отговори
  • Сф
  • Мнения: 3 669
 Както аз, така и много потребители на бгмама, останахме излъгани, че сме спечелили ваучер на стойност 25 лв от Коледния календар на JYSK, разрази се основателна дискусия.
За да не спамим хубавата тема "Томболи, игри, подаръци", пускам нова за всички потърпевши.
Изключително съм недоволна от реакцията на Юск. Първо, реагираха бавно- 3 дни!, и се оправдаха с техническа неизправност на платформата.За компенсация , вместо ваучер за 25 лв, раздадоха по +20 виртуални точки , за участие за голямата им награда-1 брой ваучер за 1000лв. Да се смееш ли, да плачеш ли.. Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Не става ясно и защо и как излъчиха печеливши за дните, в които са имали неизправност уж. Да не говорим, че аз имах квадратче за триене за 3ти в пощата, след като вече бяха излъчили печелившите за 3 ти. Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон. Защо казвам измама?- включи се и потребител, който твърди, че може да не се изтрива цялото квадратче на календара , а само центъра и да се види символа.Съответно да се излезе от профила и пак да се влезе за нов шанс. Ами става, пробвах n-пъти.
Но отново не мисля, че ще се спечели, играта им е тотално компрометирана . Печеливши са били уверявани и по тел от представител на Юск, че ще си получат наградата , щом имат такъв мейл. Уви... отново неадекватна реакция . Вие изобщо адекватни ли сте с тая ваша платформа?
 Ами раздайте си ги на ваши хора наградите и спрете тая мъка "Коледен календар".
 Имаше много начини да компенсират потърпевшите  хора, всъщност това са клиенти, все пак се абонираме за ел. каталог на Юск. Но не- измиха ръце по най- глупавия начин.
 Вместо да извадят положителни дивиденти от ситуацията, плюха на реноме/марка  градена с години. Дали се сещат какво си мислим за управлението им?
Някои предложиха да се раздадат ваучери с отстъпка при пазаруване, може да се раздадат някакви утешителни награди да се направи игра и тук във форума, като те не могат да я организират като хората.Също доста от нас са писали до централата.Голяма антиреклама си спретнаха Юск бг.
Лично аз , очаквам адекватен отговор и адекватна компенсация.
Вие сте на ход!



Скрит текст:
   
Цитат
    Честито!

Вие спечелихте ваучер от нашия коледен календар.
Моля, последвайте линка по-долу и обновете вашите данни, за да можем да персонализираме и изпратим ваучера.
Когато получим всичката необходима информация, ще ви изпратим наградата.
Получете вашия ваучер тук
Поздрави и весели празници,
Екип JYSK

Цитат
  Здравейте,
Поради грешка в платформата с Коледния календар на JYSK, в периода 1-3 декември сте получили имейл, с който Ви уведомяваме, че печелите един от нашите дневни ваучери. За съжаление имейлът, който сте получили е резултат от системна техническа неизправност.
Искрено се извиняваме за създалата се ситуация и причиненото неудобство. Спечелените точки ще бъдат обновени и ще бъдат добавени 20 допълнителни точки към Вашия профил, с които увеличавате шанса си в тегленето на голямата награда.
Печелившите можете да намерите тук
Хубав ден,
Екип JYSK
 

Последна редакция: сб, 08 дек 2018, 08:49 от bubanka

# 1
  • Карнобат
  • Мнения: 266
И аз съм от потърпевшите и нямам думи.Направо ме загубиха като потенциален клиент и намразих тази марка..

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 9 675
Аз съм от по-малко излъганите:само точките за вчера ми ги няма.Sweat Smile

# 3
  • Перник
  • Мнения: 1 492
Ще следя с интерес. Водя кореспонденция с тях, за сега отказват да дадат ваучерите.

# 4
  • Polski Trambesh
  • Мнения: 218
Да се запиша и аз сред вас

# 5
  • Мнения: 2 097
На фона на цените в магазина и сравнено с пазарните за същите и по-добри стоки, цените са им космически, а наградките смешни и въпреки това ги отказаха. След като откраднаха личните данни. Мизерници. Кралското сeмейство на Дания пазарувало от тях... що за реклама, след такава брутална излагация.

# 6
  • Мнения: 735
Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон.
Това е вече модерния начин за събиране на лични данни - хората сами да се съгласят да си дадат личните данни. Разчита се на глупостта и лакомията на хората за пари и вещи.

# 7
  • София
  • Мнения: 12 822
Аз не съм засегната, но ще следя, за да видя как ще се развият нещата.

# 8
  • Мнения: 294
И аз съм от потърпевшите,вчера им писах ,но все още не са ми отговорили.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 147
Много некоректно постъпиха от тази фирма! Играта е с цел реклама, но те определено загубиха много клиенти и то точно преди празниците! Сигурна съм, че дълго време ще си спомняме за тази игра и няма да им бъдем клиенти!

# 10
  • Сф
  • Мнения: 3 669
Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон.
Това е вече модерния начин за събиране на лични данни - хората сами да се съгласят да си дадат личните данни. Разчита се на глупостта и лакомията на хората за пари и вещи.
Има малка подробност. Съгласяваш се да обработват личните данни за целите на играта. Но като печеливш ги пращаш напълно тези данни, за да получиш определена услуга/награда и като не я получиш..
Цитат
  Мога ли да откажа да предоставя личните си данни и в какви случаи?

Не можете да откажете да предоставите личните си данни, само тогава, когато трябва да ги предоставите на държавен орган, в рамките на изпълнението на негови функции, възложени със закон. Във всички останали случаи можете да откажете да предоставите личните си данни, но така вероятно ще се лишите от определена услуга.
Затова, ако решите, че ви изнудват с изискването или да  предоставите неправомерно личните си данни, или да ви лишат от определени стоки и услуги, можете да сезирате КЗЛД.

# 11
  • Мнения: 310
И аз съм като Вас Simple Smile Писах им на имейла, от който ни изпратиха уведомленията за бъг-а, но няма нищо все още като резултата Simple Smile

# 12
  • Мнения: 7
И аз съм от потърпевшите, вчера им писах ,но все още не са ми отговорили. Някой от потърпевшите писаха в другата тема, че все пак са им изпратили ваучера след като са им писали на мейла, така че имам надежда че все пак ще си го получа Simple Smile

# 13
  • Мнения: 48
Несправедливо отношение към печелившите. Надявам се и останалите спечелили ваучер да си го получат.

# 14
  • Мнения: 1 930
И аз тук. Да видим ще има ли развитие.

Общи условия

Активация на акаунт