Електронният магазин danet.bg

  • 4 088
  • 52
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2 978
Разбира се, че се случва навсякъде по света.

Работила съм в международна куриерска фирма и мога да гарантирам, че няма и ден, в който да няма фал...Не само в България, но и по целият Свят.

Все пак ние сме хора и е нормално да се греши. Още по - нормално е и когато се съобразяваме с други хора/фирми да се получават недоразумения и гафове,..а да не говорим, че и Майката природа си казва много често думата.


Бъдете по- търпеливи и се опитвайте да се поставите на мястото на другата страна.
Всеки за себе си е прав!!! Peace

# 46
  • Мнения: 3 153
Мама го е казла-всеки потребител има право да направи оплакване, независимо дали е основателно или не, и да получи съответното обяснение от когото трябва. Не е нужно обаче да бъде изяден с парцалите, щом става въпрос за Данет!
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.
Вярвай ми, че има голяма част от момичетата, които пишат основно в Майките и в Отчетните и въобще не са наясно кой е собственик на Данет, това не смятам, че ги прави смешни или както там решиш да ги наричаш, и твоето определение е доста обидно. Вероятно пазаруваш често в Билла и дълбоко се съмнявам, че знаеш кой е собственика, дали се чувстваш смешна от факта?!?

# 47
  • Мнения: 7 110
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace

# 48
  • Мнения: 4 068
направи опит да кажеш нещо смислено ли ? заради това 4е данет са направили форум за който не искат пари да е платен и трябва да сме благодарни- Евала данет 4е не искаш Пари за форума си.ммм да много умно...


Оф, направо ми писна вече от такива тенденциозни публични оплувания.
Първо да ти кажа нещо-форума и сайта са създадени много преди ДаНет. И да, трябва да си благодарна, че форума е безплатен и свободно можеш да ползваш цялото това море от информация, която някои хора са събирали като пчелички, за да са полезни на останалите. И целия опит на толкова много майки тук едва ли би могла да го намериш другаде.
Второ-постъпката ти за мен е смешна и жалка. Нито за миг не вярвам, че не си знаела чий е магазина. Особено след като при наличието на други мамешки форуми ти си написала публичното си оплакване точно тук. И какво очакваше? Да те потупаме по рамото ли? Като голям и интелигентен човек  трябваше да се обърнеш с това оплакване към собствениците на магазина, а не към 20 000 потребители тук.
Спирам да пиша, че вече ми мисна от подобни истории.

# 49
  • Мнения: 3 161
Мама го е казла-всеки потребител има право да направи оплакване, независимо дали е основателно или не, и да получи съответното обяснение от когото трябва. Не е нужно обаче да бъде изяден с парцалите, щом става въпрос за Данет!
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е ]най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.
Вярвай ми, че има голяма част от момичетата, които пишат основно в Майките и в Отчетните и въобще не са наясно кой е собственик на Данет, това не смятам, че ги прави смешни или както там решиш да ги наричаш, и твоето определение е доста обидно. Вероятно пазаруваш често в Билла и дълбоко се съмнявам, че знаеш кой е собственика, дали се чувстваш смешна от факта?!?

Чети малко по-внимателно, Петинка. Не е смешно да не знаеш кой е собственик на магазин или форум. Но би било много смешно, ако не знам, че съм на гости у собственика на Билла, и да взема разправям на масата какви некоректни търговци са. А ако знам къде съм и го разправям - тогава вече не знам как да го квалифицирам.

Айде малко повече уважение, моля. Клиентът го заслужава, но търговците не са подметки, че да търпят всичко безропотно и само да дават бонуси. Чест прави на мамма, че изобщо обяснява, а не е изтрила още темата. Защото ако на мен гостите ми говорят такива неща на масата, вероятно ще напуснат по бързата процедура.

# 50
  • Мнения: 3 153
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace
Да, така предполагам и аз, а и така трябва! Това е най-разумното, вместо да има говорители от едната и от другата страна! Толкоз от мен по темата!

# 51
  • Мнения: 3 394
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace

алилуя Simple Smile))

# 52
  • Мнения: 6 320
Момичета, няма нужда и смисъл да влизате в персонални конфронтации заради подобен проблем, който засяга основно две страни - ДаНет и един клиент на магазина.

Както писах и по-горе, това е въпрос, който би трябвало да се уреди между нас, а не да е обект на публична дискусия.
Потребителката (клиент) е изразила мнението си, пускайки темата във форума, аз дадох нужната за яснота информация и мисля, че това е достатъчно.

Друг е въпросът, че считам, че по-добрият вариант би бил първо да ни пише мейл с оплакване или да се свърже с нас по телефона, да се поиска разговор (или обяснение) от управителите на магазина и т.н. преди да се предизвиква публичен скандал.
Разбира се, както писах по-горе, клиентът (потребител на форума) има право да изрази мнението си и тук, публично, да информира останалите потребители за отношението си, но не смятам, че публична тема и то в Клюкарника е вариант за изясняване на отношенията ни.

Направих опит да се свържа с клиента, но за съжаление телефонът е изключен.

За да не се стига до форумни скандали и лични противоречия и нападки между потребители заради проблем извън форума, след малко ще заключа темата (тя ще остане във форума и всеки ще може да прочете информацията в нея) и впоследствие ще я прехвърля в точния форум за такива дискусии, а именно - На пазар.

Общи условия

Активация на акаунт