Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2004, 12:19 ч.

Това на нищо не прилича :(

  • 863
  • 4
  •   1
Отговори
  • Sofiа
  • Мнения: 2 593
Сина ми от 3 дни пие антибиотици, защото имаше Т и зачервено гърло и въпреки лекарствата от снощи започна да кашля и да сополиви. Как е възможно това?

# 1
  • София
  • Мнения: 32 901
говори с педиатърката, има антибиотици, които не влияят на децата

# 2
  • Sofiа
  • Мнения: 2 593
Цитат на: AnMary_
говори с педиатърката, има антибиотици, които не влияят на децата

След малко баща му ще го води на преглед.

# 3
  • Мнения: 883
Заведете го ако трябва и при друг лекар. Племенника ми така изпи 3 вида антибиотици и уж се беше излекувал и нищо му нямаше и накрая бронхит. А на моя позната детенцето(на 10м) е болно и след първия антибиотик са му изписали инжекции #Shocked , от една седмица го дупчат милото, а никаква диагноза не са му поставили ooooh! ?

# 4
  • Мнения: 3 077
Цитат на: Valery
Сина ми от 3 дни пие антибиотици, защото имаше Т и зачервено гърло и въпреки лекарствата от снощи започна да кашля и да сополиви. Как е възможно това?

Потърси си друг педиатър. Антибиотици се предписват само ако детето има 38 градуса температура в продължение на три дни. ВИдът на антибиотикът се прави след антибиограма. Честото даване на такива медикаменти е нож с две остриета - детето създава имунитет на гадинките и повече тези антибиотици няма да му действат. Особено ако става дума за вироза - това не са антивиротици, нали?
Всички мами, избягвайте честата безсмислена употреба на антибиотици! Те са само в краен случай!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт