За страностите на Райфайзен банк

  • 850
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 14 133
Как е възможно двата клона на въпросната банка в града ни да не предлагат едни и същи видове касови услуги?  Работели по различни правила.... newsm78 newsm78 newsm78

Последна редакция: пт, 15 сеп 2006, 15:45 от Erica Purcell

# 1
  • Мнения: 1 629
Може би имаш предвид Райфайзен Банк?

# 2
  • Мнения: 14 133
Може би имаш предвид Райфайзен Банк?
Да.Толкова съм бясна от това как някои хора още не могат или не искат да свършат работа на клиента, че съм допуснала правописна  грешка в името на банката.

# 3
  • Мнения: 1 462
Немска банка е, би било логично да им пука за мненията на хората.  Защо не пишеш до централата?

# 4
  • Мнения: 14 133
Страхотна идея!!!
 
Немска банка е, би било логично да им пука за мненията на хората.  Защо не пишеш до централата?

# 5
  • Мнения: 3 423
Сигурно са представители на банката,
а не нейни клонове. Тогава могат да
играят и по собствени правила.
При всички случаи бих се оплакала
на съответното място и бих заплашила
с по-висока инстанция. Това действа
с немци, няма как да няма отзвук.

# 6
  • Мнения: 1 134
Не само там е така. В повечето банки вече има огромна разлика между централата и отделните клонове.  ooooh!

# 7
  • Мнения: 14 133
Не само там е така. В повечето банки вече има огромна разлика между централата и отделните клонове.  ooooh!
В моя случай излиза, че клонът им предлага повече услуги от централния им офис.  И днес реших, че и в централния ще ми свършат същата работа, както преди месец в периферния,защото ми е по-удобен. Да, ама не!!! Затова бях много учудена.
 

# 8
  • Мнения: 238
На "Райфайзенбанк" съм им "фенка". Последно ме шашнаха, като ми взеха парите и набор от платежни за осигуровки и ми казаха да се поразходя към час докато ми ги обработят и да ида да си ги взема заверени. И така се оказа, че си оставих пари и документи без да имам някакво доказателство, че съм го направила и при връщането ми съвсем спокойно можеха да ми кажат, че няма такива оставени пари. Това съвсем хипотетично де. Проблеми нямаше, но начинът на обслужване ме срази просто.

# 9
  • Мнения: 1 134
Не само там е така. В повечето банки вече има огромна разлика между централата и отделните клонове.  ooooh!
В моя случай излиза, че клонът им предлага повече услуги от централния им офис.  И днес реших, че и в централния ще ми свършат същата работа, както преди месец в периферния,защото ми е по-удобен. Да, ама не!!! Затова бях много учудена.
 

Точно така е. Защото има надпревара между клоновете. Последният ми пресен пример е от Пощенска банка...

# 10
  • Мнения: 4 300
Надпреварата между клоновете в никакъв случай не може да изглежда така. Всяка банка си има единни правила. Най вероятно става въпрос за самоинициатива от страна на служителите, нещо от сорта "Аз знам как трябва да го направя, ама ми е по лесно така". 
Моят съвет е да си търсите правата докрай, да питате и ако не сте доволни да пишете сигнали и оплаквания.
И в никакъв случай не си оставяйте парите на касиерка без документ!

П.С. това са съвети от работеща  в банка ( но не Райфайзен).
Някой да има информация как да подам писмена жалба до Софийска вода по електронен път? Три дни вечер нямаме вода от 18 30 до 21 30. Когато вчера се обадих да се оплача на телефона за повреди една леля ми се накара че съм казала че "3 дни нямаме капка вода" ( аз казах точно "три дни нямаме вода" и тя не ме остави да поясня, каза ми че няма проблем. След като ядосано я прекъснах и й обясних че етажите от 1 до 7 имат вода, а ние по нагоре - не тя ми се развика защо не съм казала че се обаждам от високите етажи). Обясни ми че лъжа и категорично отказа да ми даде информация кога ще бъде отстранена повредата. А и как мога да знам в колко часа спира водата, след като не си седя 24 часа в къщи с ръка на крана?

# 11
  • Мнения: 14 133
От всичко пояснено досега излиза, че в клона са по-амбициозни и разтропани, отколкото в централния офис.

# 12
  • Мнения: 4 300
От всичко пояснено досега излиза, че в клона са по-амбициозни и разтропани, отколкото в централния офис.
Просто са по далеч от началниците Laughing

# 13
  • Мнения: 14 133
От всичко пояснено досега излиза, че в клона са по-амбициозни и разтропани, отколкото в централния офис.
Просто са по далеч от началниците Laughing
И от правилата им.....

Общи условия

Активация на акаунт